Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Nieuwe naam Cybertalk (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=50780)

bootje 20 January 2005 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
idd ...

de Lounge misschien? :?

vind ik persoonlijk niet zo'n slecht idee. net als cybertalk is het engels, wat wel aantrekt bij de jeugd van tegenwoordig...

Alpha 20 January 2005 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bootje
vind ik persoonlijk niet zo'n slecht idee. net als cybertalk is het engels, wat wel aantrekt bij de jeugd van tegenwoordig...
Lounge is iets serieuzer als een bar, maar toch weer niet zo serieus als bijvoorbeeld Acutaliteiten of P&F ...

appelshampoo 21 January 2005 18:49

After school lounge?

frox 24 January 2005 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
After school lounge?
BSO :d

-edit- ik vind hem eigelijk wel leuk :) buiten schoolse opvang

AmbyPur 24 January 2005 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FroX
BSO :d

-edit- ik vind hem eigelijk wel leuk :) buiten schoolse opvang

geweldig! :D

L_angeldc 24 January 2005 23:05

Ik vind de Lounge leuker dan BSO

@ bootje : hoezo trekt engels de jeugd van tegenwoordig aan? Dit is een nederlandstalig forum dus ik denk niet dat men hier komt voor de engelstaligheid van dit alles?

bootje 24 January 2005 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
Ik vind de Lounge leuker dan BSO

@ bootje : hoezo trekt engels de jeugd van tegenwoordig aan? Dit is een nederlandstalig forum dus ik denk niet dat men hier komt voor de engelstaligheid van dit alles?

engels ligt bij veel jongeren goed in de mond

Bazzemans 24 January 2005 23:15

Citaat:

engels ligt bij veel jongeren goed in de mond
hmm.. Volgens mij ligt Engels echt neit beter in de mond dan Nederlands hoor? Bij de meesten is de uitspraak toch niet geweldig (mezelf meegerekend). Ik denk eerder dat men het geowon stoerder vind ofzo om Engels te praten. Aan de andere kant hoor je gewoon bepaalde Engelse uitdrukkingen op TV e.d. die toch de spijker op zijn kopslaan, maar vertaald naar het Nederlands echt voor geen meter klinken. Probeer maar eens een fatsoenlijke Nederlandse vertaling te vinden voor Cybertalk. Zo werkt dat met meer uitdrukkingen die in het Engels heel normaal zijn gewoon in het Nederlands niet. Maar goed, dat is slechts mijn mening natuurlijk..

L_angeldc 25 January 2005 08:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
hmm.. Volgens mij ligt Engels echt neit beter in de mond dan Nederlands hoor? Bij de meesten is de uitspraak toch niet geweldig (mezelf meegerekend). Ik denk eerder dat men het geowon stoerder vind ofzo om Engels te praten. Aan de andere kant hoor je gewoon bepaalde Engelse uitdrukkingen op TV e.d. die toch de spijker op zijn kopslaan, maar vertaald naar het Nederlands echt voor geen meter klinken. Probeer maar eens een fatsoenlijke Nederlandse vertaling te vinden voor Cybertalk. Zo werkt dat met meer uitdrukkingen die in het Engels heel normaal zijn gewoon in het Nederlands niet. Maar goed, dat is slechts mijn mening natuurlijk..
ja precies, maar maken die engelse uitdrukkingen dan meer indruk op de jongeren?
Ik denk van niet, en denk ook niet dat het meer effect zou hebben wanneer we bewust de titel van cybertalk engels houden.

Loy 25 January 2005 10:43

BSO.. echt geweldig :d

BlackTurtle 26 January 2005 13:13

noem het dan maar meteen de creche :S

Youssef 26 January 2005 13:29

Topicstart: 19-11-2004 18:55 :{

Gaat lekker. :yes:

bootje 26 January 2005 13:30

De Salon

Loy 26 January 2005 13:35

Citaat:

De Salon
nee :d

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:56.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.