![]() |
en hou het maar gewoon op Nederlands aub
:{ |
eerste nominatie voor topic v/h jaar 2005 is bekend 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
net als klein kindjes!! :O :O ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:z :Z 8|
|
Hèhè, Stevie, sinds wanneer kan jij gedachten lezen?
Citaat:
|
Citaat:
Ook een reden waarom het stom is om die thread te deleten. 8-) |
On request heeft Saar me ook een foto toegezonden waar ze zonder bikini op staat: klik hier maar .
|
Citaat:
|
Citaat:
AARGH,hoe moet ik nu slapen:'( |
met een stijve
|
Ik vraag bij deze een string-foto van Tyskie aan :$ .
|
Niemand of Headliner zou ook leuk zijn :thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
shit dat zal wel niet werken :z |
haha, wat een gezeik toch weer. Zal die oude leuke ruzie sfeer toch weer terugkomen???? Wat lijkt me dat heerlijk :7
|
Citaat:
En bytheway Bruggi heeft geen grotere tetten nodig dan haar. Check Bruggi's hoofdj :):love: |
Citaat:
Dat doe ik dan bij deze, want het lijkt me leuk als jij dan terug gaat zeggen dat ik zo lelijk ben dat dat niet hoeft :love: . |
Citaat:
Ik vind ook dat je de gevolgen ervan van tevoren weet. Als ik foto's post weet ik ook dat ik zeker weten reactie's kan verwachten van 'jij bent lelijk' maarja.. dat weet ik zelf ook wel :+ |
Citaat:
:* Lief van je :) maar is nergens voor nodig hoor schat... Ik ben benieuwd naar Bunny's volgende poging tot beledigen 8-) . |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat is er met mij? :z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bij bruggi wel wil je dus zeggen? :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en lol @ stevie :D :'( |
Citaat:
Citaat:
We want more! We want more! ;) |
Citaat:
gelijk het hele topic ff doorgelezen:7 |
Citaat:
Triest mens :no: |
Citaat:
Inderdaad, dat doe je gewoon NIET. |
naja... topic wordt nu toch wel sneuig
|
:z
|
OKé, ik ga ook even wat zeggen:9 whehe
Ik heb de foto's niet gezien, dus daar kan ik mn mening niet over geven ( :( :p ) Maar ik vind dat iedereen ook weer zn post mag weghalen. Maar meestal wordt er op een geheel topic gewoon een slotje gedaan en niet meteen alles verwijderd.......................... En tja, iedereen MAG foto's van zichzelf posten die die wil, maar iedereen MAG daar dan ook zijn/haar mening over geven. En als je bikini-foto's gaat neerzetten ofzo, zijn vervelende reacties al HELEMAAL te verwachten....Dat kun je wel weten denk ik dan.. |
Citaat:
@ COTN: de dag dat ik op een hollandse jaloers ben of wil lijken, zal het gras blauw zijn, en de lucht groen :love: |
Ja hoor, nou gaat het opeens over NL-belgië:{
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:50. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.