![]() |
Ik heb een zwarte schoudertas (Björn borg) en een zwarte eastpak zoeen met leren onderkant :9~
|
Ik heb een tas met pucca erop :P :)
|
ik heb een oranje met bloemen van de markt :P hij is best vrolijk..leuk tog voor de zomer?! :d
|
Nog steeds een Eastpak rugzak, inmiddels wel een nieuwe, dit keer de bruine versie :+
Of nog steeds mijn kitsch kitchen schoudertas |
de rits van mijn 5,5 jaar oude grijze old-style eastpack rugtas heeft het na vele operaties en montages en nietjes toch uiteindelijk begeven... :'(
Nu een zwarte schoudertas van t zelfde merk :) |
Ik heb gewoon zo lichtblauw Eastpack ding. Zo'n normale (Tja... wat is normaal)
Eigenlijk is hij wel een keertje aan vervanging toe vindt ik, ze zijn alleen zo ontzettend duur. Daarnaast heb ik nog een gymtas, deze is lichtblauw, zwart en wit. Weet niet van wat soort merk, hebben hem toen volgens mij ergens in een winkel gratig gehad. |
Ik ben klaar met mijn school carriere ( zou ook tijd worden he :d )
maar naar mijn werk neem ik een rugzak mee, da's wel handig op de fiets |
2 Eastpacks buiten gebruik (uit de onderbouw, een blauw een rood)
(een gepimpt (de rode) dus mensen dachten steeds dat het een special edition was ! ) 1 edc by Esprit (beetje in gebruik) 1 SPKY (m'n all tyme favorite) |
ik heb tegenwoordig een Brunotti schouder tas.. nadat er dit jaar al 3tassen gesneuveld zijn, doet deze het wel fraai
|
ik heb een roze eastpack schoudertas
|
eeh beetje blauwgroene eastpak
en af en toe rode bjorn borg |
een vaalrode eastpak
een zwarte Dell laptoptas |
vijf jaar lang mega brugger kipling tas :loser: :P :P
nu toch maar overgestapt naar een leger groene schoudertas met buttens/ badges/ steekpenningen :P :P |
Camouflage schouder Eastpack tas.
n_n |
zwarte schoudertas.. vandaag gekocht.
|
Ik heb voor school twee tassen:
*enrico benetti *vans die e-b heb ik nu al voor het 4de jaar.Niks kapot alleen de draagriem waar hij altijd om me schouder mee hangt begint te slijten.Die vans gebruik ik niet zo vaak:thumbsup: :d |
rode eastpack, gewoon dat standaard rugzak model
een schoudertas van oilily een schoudertas van kitsch kitchen |
een zwarte schoudertas (merkloos:P) met een witte streep... past alles in:P
|
Eastpack rood/roze (gewone rugzak). Erge kleur eigenlijk.
Nauwja die gebruik ik voor school. heb nog 2 schouderstassen een blauwe en 1tje met alle kelueren van de regenenboog van stof en heel erg kitsch. |
Citaat:
|
Wit/zwarte eastpack met zon japanse teken drop
Maar die Sokt(sucks) dus ik ga een Schoudertas en/of een Bjorn Borg rugtas... |
Dikke grote lompe eastpak. met 2 grote vakken en een vakje vooraan. maar ik ga een kleinere kopen als ik minder vakken krijg denk ik.
Citaat:
|
ligt aan mijn outfit :+
|
Had een rode schoudertas van Kipling, maar die gebruik ik nooit meer eigenlijk.
Nu een zwarte bjorn borg tas, of een witte schoudertas van de v&d ;p |
ik heb dr een van school gehad, zo`n geile zwart witte schoudertas :love:
|
een windjackstof achtige zwarte nike tas, klein comfortabel, en van die hengsels die je dicht kan trekken. past ondanks de weinige ruimte altijd me boeken in:thumbsup: :O
|
Ik heb een hele mooie ruime met een irritant fluitje eraan. O-)
|
knal (maar dan ook echt!! knal)roze schoudertas van Protest.
Echt relaxte tas, gezien al die vakjes en dingen enzo :p |
Een knalgele eastpack.. Er staat nu alleen wel over de hele tas nena(en dinge die met dr te maken hebben) op met rood en zwart:D
|
Dat is voortaan bijna elke dag anders. Heb geen boeken meer nodig etc..
Maar het meest gebruik ik mn schoudertas van de Invito |
Een gewone, zwarte Eastpaktas. Is eigenlijk te klein:S.
|
Ik heb een felblauwe tas met reflecterende zonnetjes ( die gekke bekken trekken:p )
Een tas die je om kan hangen. Ook gewoon een van de markt |
een beige eastpak voor mijn veel-spullen-nodig dagen.
een bloemen kitch kitchentas voor mijn pipo dagen een gestreepte hangzak voor mijn nonchalante dagen een bruine leren akte tas voor mijn chique dagen een zwarte old skool adidas sporttas voor mijn sportieve dagen en soms, soms dan prop ik alles gewoon in mijn broekzakken. |
Ik heb aan zo'n groene brievenbus 2 hengels gemaakt om als schooltas te gebruiken en nu vind ik mezelf kei cool :')
|
Gele eastpack. ^^
|
Heb in de brugklas twee yes or no's gemold, een hele ouwe Eastpak, een C1000 tas (was niets over meer, thuis), en vast nog wel meer. Ergens in januari toen een donkerblauwe Eastpak, een stapje groter, gekocht. Komt volgens mij overeen met wat nu Egghead heet. Alleen is deze nog in één kleur :7 Deze is nu zo'n drie jaar in de running. Zo nu en dan gebruik ik mijn leren tas, die is erg handig inpakken en gebruiken, maar wel een aanslag op je schouder en arm...
Ik had trouwens as bak gemaakt van het eastpaklogootje op het etui dat bij de zat. Dát heeft het ondertussen wél begeven. |
http://files.shopserver.dk/download/8437.jpg
Met deze rugzak liep ik altijd bij het SCHOOL bataljon :D |
Een "normale" eastpak !
Felrood!! Na dit jaar wil ik een schoudertas!! welke moet ik kiezen:: 1: http://productimages.wehkamp.nl/is/i...etail_liggend$ 2: http://www.brunottishop.com/t/t.aspx...4-0033-s-1.jpg 3: http://imageserver.puma.de/zoom/fif=...t=100&cvt=JPEG Heeft iemand 1 van deze tassen?? :yes: Vertel me er iets over :love: O-) !! Ik heb nu een felrode eastpak gewone;) oja had ik al vertelt O-) :9 :x |
Citaat:
Wat ben jij cool zeg:loser: :p |
Wat ben jij een topic-necromancende n00b zeg.:loser: :p
|
Rode kitsch kitschen tas met allemaal leuke bloemetjes en dingetjes :love:
En ik heb zo'n gele eastpack maar die is donders lelijk :+ |
Citaat:
vmbo hé:+ |
Dat verklaart een hoop.:p
Maar ik bedoelde dat je in een oud topic poste waar niemand meer in poste. Zulke mensen noemt men 'necromancers' En in sommige topics is dat vervelend maar hier niet maar ik heb de gewoonte 'necromancers' af te zeiken, goed he!:thumbsup: |
Citaat:
Ach jaa ik begon achteraan |:( |
:d ik ga nu naar mijn 3de jaar ben wel fkin klein iets van
1.40 ofzo :d:P ma da boeit niej maar ik hep mijn 1ste en 2de jaar rugtassen gehad maar ik hep voor 3de jaar een Brunotti-schoudertas ga ik denk ik nog ook wel buttons op doen :P ik hep ook van die vette TMF schoolspullen :d onderandere agenda(als iemand er interesse in heeft of dat ook wil je kunt het kopen bij de hema):d:) p.s. ooja weet iemand bij welke winkels je buttens enzo kan krijgn :d |
Ik had zo een lelijke eastpack..t'blijven goeie rugzakken uiteraard, maar ik wil een nieuwe...
Waarschijnlijk ga ik voor zo een ouwe leren tas . |
Ik had een Eastpack en een Kipling, maar voor volgend jaar haal ik wel weer een nieuwe.
|
schooltas
een zwarte nike schooltas waarop in lichtblauw nike staat en in de ritsen staat het Nikelogo
ben zo trots op m'n tas!:D iemand Anders nog een niketas? groetjes chrissie12 |
trots op je tas..das weer es wat anders dan trots zijn op een prestatie ofzo.
volgend jaar maar eens aan een nieuwe tas beginnen, of gewoon doorgaan met een kapotte :P |
kep een eastpack sinds 3 of 4 jaar, ben er tevreden mee, iedere andere tas was binnen een maand of wat naar de tering, dus dat schoot niet op.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:01. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.