![]() |
mmm heb laatste tijd wel meer schoenen gekregen..
heb 2 paar casual, 4 paar voetbalschoenen, 2 paar kunstgras schoenen, 1 paar zaalschoenen, 2 paar slippers en als ik me niet vergis moeten ook ergens nog kisten liggen maar die draag ik nooit.. |
Bij de verhuizing heb ik er redelijk wat weggegooid.
Nu heb ik nog euhm...een stuk of 6 schoenen over? |
8 die ik nog pas..
12 die ik niet pas.. elke maand/2 maand.. Rond de 130/140 euro.. Allemaal Nike ;) |
Volgens mij 4 paar ofzo.
2 draag ik geregeld. 2 staan er meer voor de sier. :+ |
Citaat:
|
Ik niet.
|
5 nike-air max's
|
Citaat:
|
Pest dat figuur nou niet met z'n schizofrenie.
|
OT: een paar minder.
er is net een paar in de fik gegaan :') |
1 paar sportschoenen (Adidas)
1 paar hockeyschoenen (Adidas) 1 paar voetbalschoenen (Celtic?) 1 paar skateschoenen 1 paar Vans 1 paar nette schoenen (zwart) Dat maakt dus 6... |
Citaat:
Schizofrenie (gespleten geest; σχίζω schizo, φρενός phrenos) is een psychische aandoening die in verschillende vormen en gradaties voorkomt en zich meestal openbaart tussen het 15de en 30e levensjaar. Helaas, hij is 13 jaar :p |
Citaat:
|
Psychische aandoeningen zijn nooit aangeboren, dacht ik.
|
2 paar winterlaarzen
2 paar hakken (zwart en wit) 2 paar slippers 1 paar beige schoenen gewoon 1 paar all stars 1 paar lage bruine schoenen/hakken |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Heeft ze iets om haar arbortus verhaal tegen te lullen, van wie ze op het nippertje nog wél een discussie kan winnen.
|
+1 :d
|
Citaat:
|
Én hockey?
Aparte combinatie. |
3 of 4 paar,
|
2x allstars
4x laarzen 6x ballerina's 2x gympies 7x slippers 2x sandalen en dan me sportschoenen nog ook iets van 5 paar ofzo *) Ach.. Moet kunne toch :') |
dat is een complete schoenenwinkelt! :o
|
Past allemaal in het Doosj.
|
Citaat:
|
klinkt als iets leuks voor de vrijdagmiddag.
kom kindertjes, het moet er allemaal in! maar niet scheuren he jongens? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoelde een ander Doosj. |
Citaat:
welkom trouwens :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
we hebben iets van 5 actieve leden ofzo :d
dus wel blijven hangen hier he! actieve meisjes willen we graag :love: |
Citaat:
|
okay :d
|
2 paar laarzen voor in de winter
1 paar dansschoenen 2 paar sportschoenen 1 paar all stars 1 paar goedkope sneakers 2 paar ballerina's & dan nog allerlei sloffen etc :P |
ohjaa.. Me sloffe was ik ook nog vergete.. haha.. nou dan heb ik er dus nog meer he *)
|
Citaat:
|
boeie dat jij een druk leve heb.. en wie is wij??
|
lief doen, ~DoOsJ~ is lief!
|
Aahh (A)
|
Citaat:
|
voor jouw doen?
nee. |
*doet lief*
Zo beter? |
nu ben je weer lief :love:
|
nou moete jullie niet ook geen ruzie gaan maken he xD
|
doen we ook niet.
ik ben zijn God. toch DKVTTZWN? :d |
Precies. *Bidt*
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: -rode ballerina's -kerstbalschoenen met van die nepdiamantjes er op -zwarte teenslippers -donkerbruine veterlaarzen -hardloopschoenen -met stift lelijk gemaakte lage zwarte allstars -legergroene lage nepallstars -ondergetekende hoge nepallstars -turnschoentjes voor gym soms -zwartroze puma's die ik nooit aan heb -donkerblauwe pumps [van mn moeder gejat, 1x aangehad] -blauwe nikes 12 paar |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:16. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.