Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Hoe voel je je momenteel op het gebied van de liefde? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=53798)

eniT 10 June 2005 20:59

verward, heel verward... |:(

SpiNe 10 June 2005 23:32

klaar voor de strijd

chica 11 June 2005 16:06

Ik snap er echt geen reet meer van:|

Kathleen 12 June 2005 14:00

Ik ben op het moment nogal verward, wat soms niet zo aangenaam is maarja.

Cyberbeast 12 June 2005 19:18

droevig...

BlonDiej 12 June 2005 20:22

het klinkt misschien raar maar mijn vriend heeft het uitgemaakt na bijna 3 maanden en ik ben super gelukkig *)
heel raar maar ben op een of andere manier blij dat ik van hem af ben :{ ach ja :9

bartje518 12 June 2005 22:34

Na 3 maanden kun je toch ook nog niet echt spreken van een enorm verdriet, toch?

Jamiel 12 June 2005 22:38

Hangt durvan af wat voor achtergrond die twee hebben met elkaar.

eniT 13 June 2005 14:11

dillema...

biffyclyro 14 June 2005 17:40

het gaat super :love:

Sanne 14 June 2005 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
het gaat super :love:

luie-donder 14 June 2005 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eniT
dillema...
dilemma, heet dat ;)

bruggi 20 June 2005 13:55

ik ben verliefd en het is wederzijds, dus ik ben sinds best wel lange tijd weer helemaal overstag :love: 8-)

Bask 20 June 2005 14:23

altijd lichte frustratie bij aanwezigheid van vrouwelijk schoon. al zijn er gevoelens, ik uit ze niet.

Paranoize 20 June 2005 14:46

Het gaat niet zo goed...de ouders van me vriendin mogen mij niet, en die willen me het liefst van hun dochter weg houden, maar wij 2 denken daar zeker anders over en zijn dol op elkaar:) ze heeft dus vaak ruzie met haar ouders en slaapt vaak naast mij...en mijn ouders vinden het ook allemaal beetje van, ja het zal wel...laat ze lekker hun gang gaan, als de ouders van me vriendin er ook zo over gaan denken...ben ik blij:d

eniT 20 June 2005 15:02

dedju, ik ben verliefd aan het worden...:{

Witkop 20 June 2005 15:06

wie is de gelukkige?

eniT 20 June 2005 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witkop
wie is de gelukkige?
wil je wel weten he :9 :d

SpiNe 20 June 2005 16:26

kijk je moet het zo zien dat het streepje het bodem punt van slecht voelen is

-

dan zit ik niet hier...

maar hier8|

eniT 20 June 2005 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SpiNe
kijk je moet het zo zien dat het streepje het bodem punt van slecht voelen is

-

dan zit ik niet hier...

maar hier8|

oei, dat is wel megabarslecht!
:{
:aai:
dan hoop ik maar dat je er snel weer bovenop zit kerel!

MrInsane 20 June 2005 20:39

Nou het gaat eindelijk weer goed met mij woehoe!!! :7
Na al die tijd gezeik en gedoe om me hoofd, begin ik langzaam aan me eigen vrolijke, gekke, idiote en totaal gestoorde zelf weer terug te vinden.
Ik was zelfs zo goed bezig afgelopen weekeind dat het bekroont werd met een lekkere tongzoen van een lekker meisje die ik heel af en toe vorige jaar gezien heb op het studiecentrum :p

Atjeuh 21 June 2005 07:45

Super goed :love: morgen 9 maanden

Doperwt 21 June 2005 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saduf
lig je net lekker te dromen van de meid die je leuk vind, heb je in je slaap je dekens van je af geschopt, slaap je zonder kleding, komt de schoonmaakster binnen....je raadt het al :$
een gigantische boner vol in het zichtsbeeld van de schoonmaakster? dat probleem heb ik ook al gehad:Y) O-) . Ze kunnen er vaak niet mee lachen:p

luie-donder 21 June 2005 12:15

ik ben beetje verleifd op iemand die mij ook wel beetje leuk vindt maar iemand anders ook beetje. :(

Wenniej 21 June 2005 12:18

:$ sorry!!

K@rima! 21 June 2005 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saduf
Ik lach nog half te slapen, hoorde de deur open gaan....realiseerde me half dat ik wakker moest worden. hoorde de deur weer dicht gaan, en werd wakker :huh:
klopt ze niet? :o Gelukkig heb ik daar geen last van dan:Y)

Ontopic: Ik ben gelukkig in de liefde! :love: Niet echt superverliefd meer (ja, met vlagen wel :)) maar ik hou wel heel veel van de persoon in kwestie:$.

prinskoekje 23 June 2005 16:36

beneden alle peil :'(

Dimi_1 23 June 2005 16:48

Ik ben super gelukig met mijn vriendin! ze is gwon geweldig vind ik...ook al 2 jaar same
;) ik wil zels met haar heel mijn leve doorbrengen!, ik kan niet waten, maar ik hoop ervoor, want alles is perfect...
ze is gwon ideale..., want vroeger(2jaar gelede) dacht ik , da ik nooit zou nen lief vinden.....want meeste meisjes vinden me TE hard..., omdat ik naar bodybuilding bezig ben (al 3e jaar;) ) maar ik ben gestopt, ik heb er genoeg van, ik zie eruit als nen man :s, ook al baardje, enzo...en wandelde zelfs als nen soldat:s
ma een mooie dag, vond ik haar :), en ik ben ook verandert nu, en we zijn heel gelukig same!

Doperwt 23 June 2005 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dimi_1
Ik ben super gelukig met mijn vriendin! ze is gwon geweldig vind ik...ook al 2 jaar same
;) ik wil zels met haar heel mijn leve doorbrengen!, ik kan niet waten, maar ik hoop ervoor, want alles is perfect...
ze is gwon ideale..., want vroeger(2jaar gelede) dacht ik , da ik nooit zou nen lief vinden.....want meeste meisjes vinden me TE hard..., omdat ik naar bodybuilding bezig ben (al 3e jaar;) ) maar ik ben gestopt, ik heb er genoeg van, ik zie eruit als nen man :s, ook al baardje, enzo...en wandelde zelfs als nen soldat:s
ma een mooie dag, vond ik haar :), en ik ben ook verandert nu, en we zijn heel gelukig same!

alleen zij zit in zweden en je ziet haar alleen in de vakanties.:s Dan is hetook anders, dan dat je de hele tij "met elkaar opgescheept" zit. Jullie hebben niet hetzelfde als mensen die elkaar wat vaker zien ;).
Je bent dus 16 dus op je 13de was je al bezig met body building? Das neit echt slim he. juist slecht voor je. Kan je op latere leftijd kan je veel problemen krijgen.

Dimi_1 24 June 2005 09:51

awel das juist better vind ik;) , we zijn even geluk als andere (messh meer) en zal relatie veel langer duren;)

Dimi_1 24 June 2005 09:53

euhmm....ik ben wel op 14e begonnen?...
(komt door mijn pa), hij begon te zagen da ik dik was...en begon te zagen over ene arnold schwanzeneger...dat hij ook op 14 begon bodybuilding, en ik MOEST gewoon ...anders mag ik nooit mer TV, en comp. zien:[ , en dat wil ik niet+ook nog vo mijn vriendin;)

Jamiel 24 June 2005 10:52

Leuke vader heb je dan.

Doperwt 24 June 2005 12:02

Eej maar hoe weet je dat jou vriendin niet lekker een ander leuk vriendje heeft in zweden? Dat ze je maar aan het lijntje houdt. Het is zo makkelijk om te bedriegen he bij jou. EN ik wil jou telefoonrekeningn iet weten. Geef mij maar een vriendin die een beetje in de buurt woont, mijn eigen taal spreekt, en die ik echt elke week minimaal 2 keer kan zien.

SpiNe 24 June 2005 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jamiel
Leuke vader heb je dan.
nou... later heb je er alleen maar voordeel van

Dimi_1 24 June 2005 17:49

euhm, Ik vertrow haar..., en zie haar wel vaak genoeg, en ik ken alle jonges daar in "Vimmerby", + ik spreek al 2 jaar engels, dus ik spreek wel perfect zeg maar, en vind het ook wel leuk+ we zijn 2 jaar samen, en houden vanmekaar wel veel....
en haar ouders weten dat, ze vinden mij ook wel aardig+ mijn ouders ook, alles is perfect, hmmm, en mijn telefonrekening?:p hmmm, moet je niet weten:p

Doperwt 25 June 2005 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SpiNe
nou... later heb je er alleen maar voordeel van
Nou niet echt. Zo'n jong lichaam, mag nog niet zwaar fitnessen. Ik snap niet dat dat fitnesscentrum het heeft toegelaten. Lichte gewichten mag je wel doen, maar bodybuilding is niet gezond op die leeftijd. Spier een andere lichaamsklachten kunnen dan heel snel optreden

silverchair 25 June 2005 09:10

hmm ik wil op vakantie dus voor mij even geen relatie.. alhoewel.. :+:love:

Dimi_1 25 June 2005 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Doperwt
Nou niet echt. Zo'n jong lichaam, mag nog niet zwaar fitnessen. Ik snap niet dat dat fitnesscentrum het heeft toegelaten. Lichte gewichten mag je wel doen, maar bodybuilding is niet gezond op die leeftijd. Spier een andere lichaamsklachten kunnen dan heel snel optreden
euhm mijn vader werk daar?
En ik was begonen met liechte, en dan met zware...wel nu ben ik nu toch gestopt, want ik heb genoeg spieren nu...+mijn vader zaagt niet meer...

eniT 27 June 2005 11:48

ik kreeg derstraks kriebeltjes in m'n buik en dat mag niet!!

maar ben toch wel beetje happy :d

(wat ben ik toch een moeilijke meid)

step 27 June 2005 22:23

Het gaat steeds beter. 2,5 week geleden had mn toenmalige vriendje het uitgemaakt :( Was er echt helemaal kopot van. we hadden 6,5 maand en ik heb het allemaal niet zien aankomen.
Bij mn vorige vriendje wel dat werd met de dag erger. Maar deze keer deed het echt zeer!
Maar ik kom er wel weer boven op :(

bruggi 27 June 2005 23:45

perfect :)

Wenniej 29 June 2005 12:40

momenteel zit ik ff in een dalletje!! ;) haha.. maja.. tis alweeer minder dan gisteren!!*)

Chinesepinguin 29 June 2005 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Na 3 maanden kun je toch ook nog niet echt spreken van een enorm verdriet, toch?
Nou.... bij mij (ik had toen ook ongeveer 3 mnd) moest nu dus mijn ex echt huilen enzo, ze had het er echt vet lang moeilijk mee :kots: terwijl onze relatie weing tot niks voorstelde.

Chinesepinguin 29 June 2005 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wenniej
momenteel zit ik ff in een dalletje!! ;) haha.. maja.. tis alweeer minder dan gisteren!!*)
Sluit ik me bij aan.

Sammie_4 30 June 2005 13:58

ik voel me nu echt goed ziek van dat liefde gedoe voor mij een tijd je niet meer:no:

eniT 30 June 2005 14:01

gister zag ik de jongen trug waar ik anderhalf jaar verliefd op ben geweest. Ik kan hem ech niet meer uitstaan, mr het was toch een flinke pijnscheut toen ik hem zag :{
ik dacht dat hij me niets meer kon schelen, damn! :(

luie-donder 30 June 2005 14:03

ben al ongeveer 1 jaar verliefd op iemand die mij volgens mij niet leuk vindt :(

Bask 30 June 2005 14:15

:aai:

Chinesepinguin 30 June 2005 19:06

Ik heb het touw al besteld.
Het wachten is alleen nog op het krukje.

Geinjte hoor. Ut valt nog wel een klein beetje mee.

K@rima! 1 July 2005 11:17

Het lijkt wel of het met de dag leuker wordt. Het is niet uit te leggen. Het is zeker meer dan verliefdheid. :love:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:24.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.