![]() |
Citaat:
|
t ziet er toch echt naar uit dat ik dan ook maar naar lowlands moet :/ (maar die beslissing heb ik nog niet gemaakt :+ )
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jippieej, over twee weekjes is werchter al! 8-)
en ook reggae geel, here i come! :d |
Citaat:
volgende week jamie volgende week jamie volgende week jamie volgende week jamie volgende week jamie :love::love::love: |
2 nachtjes en dan op naar roskilde:D
|
Citaat:
|
2 uur nog:)
|
Kben gister nogg naar PARKPOP gewees.. daar was Relax.. egt z000'n chill bandje.. Ali B was er ook maar das niet egt mijn muziek hij gaf wel een goeie show.. wel lagge.. maar alsk 18 ben wil ik graag naar heeel veel HARDCORE feesten!!:thumbsup:
|
Aub wel alleen relevante plaatjes uploaden, Gsus ;)
|
oja parkpop was ook wel aardig ja
Gabriel Rios :love: Amsterdams bandje dat melomanics oid heette was ook wel cool, bandje waarvan ik de naam vergeten ben wat daarna kwam ook wel ja. Tijdens Ali B sliep ik :? En Elvis Costello was tof :thumbsup: Within Temptation heb ik niet gezien, alleen wat gepiep in de verte gehoorte en een grote knal :zz |
gabriel rios was vet, en de rest is me ontgaan
ali b was denk ik te hoogegrepen voor mij, want hij ging een nummer aankondigen, en daarna hoorde ik niks meer |
Citaat:
Nee, maar hij's idd heel erg goed. Als ik me niet vergis speelt hij op de Gentse feesten. De Van Jets ook trouwens. |
Citaat:
had ik die poster mee kunnen nemen enzo :o |
Citaat:
dattie belgisch is is gewoon een pluspunt |
ik heb jamie gezien ik heb jamie gezien ik heb jamie gezien ik heb jamie gezien :love::love:
en Lenny Kravitz was ook geweldigg!! die kerel weet hoe hij het publiek moet vermaken 8-) :love: |
zondag metropolis!! :9
death from above 1979 secret machines mando diao |
Citaat:
|
Citaat:
|
waaaah, werchter was te geweldig! :d ik heb me zoooo geamuseerd!
en een bangelijke groep ontdekt = sioen :love: Within Temptation was ook zooo goed |
Sioen is idd super.
Ken hem eigenlijk ook nog maar vanaf 2 weken geleden. en de cd'kes zitten ondertussen al tussen mijn collectie :) |
Sioen is afkomstig uit Sint-Amandsberg (bij Gent). Ik ken een van de leden van de band waar hij vroeger bij zong. 8-)
|
Citaat:
maar nu wel gewoon 8) |
yooo metropolis was chillllllll!
|
werchter was idd te top
wat ik gechecked heb: the bravery new order kraftwerk the chemical brothers garbage velvet revolver green day faithles sioen athlete the kills jamie cullum elvis costello & the imposters therapy? pennywise daan audioslave nine inch nails rammstein bloc party the dears feeder soulwax queens of the stone age foo fighters R.E.M. en New Order en Kraftwerk waren gewoon voor mij de SHIT van het festival. |
DOURRRRRRRRRRRRRRRRR NOG 6 NACHTJES
|
Dit weekend is het rock Zottegem (in Zottegem uiteraard) en het Cactusfestival (in Brugge) trouwensch.
|
morgen werfpop :')
|
Polse Kermis --> Perfect Showband 8-)
|
hoepsa hopsa..Perfect showband...als n doldwaze:D8-) :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en ik maar denken dat ik de enigste ben die !!! kent :+
ik wil het volgende proberen mee te pakken op Lowlands: !!! The Prodigy Amp Fiddler Open Hand The Hackensaw Boys LCD Soundsystem Eboman Voicst en voor de rest zie ik t wel :P. |
Citaat:
|
Citaat:
ik zal je niet meer over t hoofd zien :+ |
Citaat:
snob :* wat dacht je van mij en karina? @martijn; warp?! wasda? :+ |
Citaat:
label waarbijf Aphex Twin, Boards Of Canada, Autechre,squarepusher, Plaid, jamie lidell, !!!, LFO en niet te vergeten Nightmares on Wax bij zitten...d0h! :D |
Citaat:
de helft ken ik niet maar goed :z |
Citaat:
|
HALLOOOO DOURRR
|
Citaat:
|
het valt niet echt onder festivals geloof ik, maar ik ga 5,6,7 augustus naar casltefest (Y):D
www.casltefest.nl |
Citaat:
@biffy, ik wil oook naar Dour!! |
Citaat:
|
ik ook :p
zo speciaal is t nie hoor ;) O-) of wel? |
Citaat:
|
nou ik was best trots hoor
edit; zeg 2-d had jij een primus shirt aan bij Isis |
Citaat:
queens of the stone age waren voor mij gewoon AF:Y) |
Citaat:
en daar mag je ook best trots op zijn hoor ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:40. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.