![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze dragen gewoon alle kleuren hoor...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is gewoon het product van de pubertijd en wansmaak. Net zoals hippies.
het is niet mijn stijl en ik irriteer me aan de maniertjes van dat soort lui. Dit is ook van toepassing op alto's skaters krakers whatever, grow up edit dus ik mis de optie triest |
omg hilariteit alom :')
|
ik heb ook een hekel aan iedereen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dan is krien een alto :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Lots of love en KissZiejs Buzybee... |
Citaat:
en ja gottiks zijn toch ook mensen! tjeez zit nie zo te discriminereh joh |
Citaat:
|
Citaat:
ik ben gek op happertjes, bedankt voor het goedmaken van mijn dag |
Citaat:
|
Citaat:
en ik blijf bij me standpunt dat gothics stinken of dood mogen :kots: |
Opzich vind ik het niet verkeerd dat iemand zich met dergelijke dingens bezig houdt, want iedereen is tenslotte vrij om te doen wat hij wilt. Hoewel ik het eerlijk gezegd deels belachelijk vind. Ik mag niet ontkennen dat wanneer ik iemand zie die er rondloopt met sjmink tot op zijn voorhoofd, zwart gekleed gepaardgaande met van die boots, dat ik dus even moet grijnzen.... Dergelijke dingens horen volgens mijn tot de pubertijd, waarbij men als het ware naar een soort identiteit zoekt ( een vaste 'ik' persoon).
Zo heb je Skaters, gabbers,...gothics...allemaal met hun typische kenmerken... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die site trekt gewoon op niets ! Heb gestemd het zijn maar mensen ... Gewoon is iets anders :) Ken ook een paar Goth's en je ziet soms wel het verschil tussen een goth & een goth moet ik zeggen hoor !
Sorry maar de uitleg over de Goth's op die site lag ik gewoon vierkantig uit ! |
de ene loopt met een kruis en een lange rok omdat hij van god houdt. de ander met een lang zwart kleed en een kruis opdat hij van saten houd. andere met lacoste en sergio , nog andere met tommy en scapa ..
iedereen gelooft wat hij wil. draagt wat hij wil doet wat hij wil. zolang de wet wordt nageleeft heb ik hier totaal geen probleem me. |
Citaat:
|
Citaat:
|
En deze is lang genoeg open geweest.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:10. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.