Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Gezondheid & Lifestyle (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=143)
-   -   gothic wat vind jij ¿ (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=54879)

ImaginaryDreams 2 October 2005 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ancalagon
ik verkeerde altijd in de veronderstelling dat kleding en muziek deel uit maakten van je LEVENSSTYL, oepsie
Dat is deels waar,, Maar je kan bijv. niet zeggen dat gothic's alleen maar zwart dragen...

biffyclyro 3 October 2005 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
idd ze dragen denk ik ook donkerpaars :z
ja en soms bordeaux

ImaginaryDreams 4 October 2005 11:53

Ze dragen gewoon alle kleuren hoor...

buzybee 4 October 2005 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ImaginaryDreams
Ze dragen gewoon alle kleuren hoor...
Dat is niet waar.. Dan heb je dus echt geen ideej wat Gothick is en heb ik nog een beter ideej.. Echte Goth's dragen vooral donkere kleuren.. heb jij al eens een zien lopen met geel en toen gezegt kijk dat is een Gothick..? Ik niet hoor..:no:

biffyclyro 4 October 2005 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door buzybee
Dat is niet waar.. Dan heb je dus echt geen ideej wat Gothick is en heb ik nog een beter ideej.. Echte Goth's dragen vooral donkere kleuren.. heb jij al eens een zien lopen met geel en toen gezegt kijk dat is een Gothick..? Ik niet hoor..:no:
neej das dus een regenboogaltoow

PFP 4 October 2005 15:27

Het is gewoon het product van de pubertijd en wansmaak. Net zoals hippies.

het is niet mijn stijl en ik irriteer me aan de maniertjes van dat soort lui. Dit is ook van toepassing op alto's skaters krakers whatever, grow up

edit dus ik mis de optie triest

L_angeldc 4 October 2005 16:30

omg hilariteit alom :')

Ancalagon 4 October 2005 20:42

ik heb ook een hekel aan iedereen

biffyclyro 4 October 2005 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ancalagon
ik heb ook een hekel aan iedereen
altooow!!

AmbyPur 5 October 2005 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
altooow!!
echt niet alto's houden van dieren en zijn vegetarisch :{

biffyclyro 5 October 2005 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
owjah sjit ff vergetuh :$

dext0r 5 October 2005 12:34

dan is krien een alto :p

L_angeldc 6 October 2005 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
en zitten op de grond!

buzybee 6 October 2005 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
en zitten op de grond!
Halloow mensen..! bach to bissnes heeft dit nog met Gothick te maken niet dat mij het boeit maar de gene met de vraag misschien wel..;)

Lots of love en KissZiejs Buzybee...

biffyclyro 6 October 2005 20:07

Citaat:

Halloow mensen..! bach to bissnes heeft dit nog met Gothick te maken niet dat mij het boeit maar de gene met de vraag misschien wel..;)

Lots of love en KissZiejs Buzybee...

alto's zijn mensen!

en ja gottiks zijn toch ook mensen!
tjeez zit nie zo te discriminereh joh

buzybee 7 October 2005 14:29

Citaat:

alto's zijn mensen!

en ja gottiks zijn toch ook mensen!
tjeez zit nie zo te discriminereh joh

Halloow ik zeg niks dicrimenerds of kun je niet lezen..?8| ik zeg alleen dat deze toppic over Gothicks gaat en niet over alto's en ik weet dat het mensen zijn srry hoor maar misschien moet jij terug naar groep drie om te leren lezen..!

biffyclyro 7 October 2005 16:28

Citaat:

Halloow ik zeg niks dicrimenerds of kun je niet lezen..?8| ik zeg alleen dat deze toppic over Gothicks gaat en niet over alto's en ik weet dat het mensen zijn srry hoor maar misschien moet jij terug naar groep drie om te leren lezen..!
:D:D:D:')

ik ben gek op happertjes, bedankt voor het goedmaken van mijn dag

Foetsy 7 October 2005 16:31

Citaat:

:D:D:D:')

ik ben gek op happertjes, bedankt voor het goedmaken van mijn dag

modern sadisme ;)

Pakspul 7 October 2005 20:25

Citaat:

Geloof me er zijn ook Gothicks diej niet blowen en op de grond liggen en diej zich zelf iedere dag douchen..! en sowieso moet je zwarte kleren dragen om gothick te zijn..? en ben je meteen gothick als je diej muziek leuk vind..? want dan kan ik ook wel een paar Gothicks en jij vast en zeker ook..!
leer nederlands :{

en ik blijf bij me standpunt dat gothics stinken of dood mogen :kots:

koekje 7 October 2005 21:14

Opzich vind ik het niet verkeerd dat iemand zich met dergelijke dingens bezig houdt, want iedereen is tenslotte vrij om te doen wat hij wilt. Hoewel ik het eerlijk gezegd deels belachelijk vind. Ik mag niet ontkennen dat wanneer ik iemand zie die er rondloopt met sjmink tot op zijn voorhoofd, zwart gekleed gepaardgaande met van die boots, dat ik dus even moet grijnzen.... Dergelijke dingens horen volgens mijn tot de pubertijd, waarbij men als het ware naar een soort identiteit zoekt ( een vaste 'ik' persoon).
Zo heb je Skaters, gabbers,...gothics...allemaal met hun typische kenmerken...

Ancalagon 8 October 2005 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
en ik blijf bij me standpunt dat gothics stinken of dood mogen :kots:
als ze stinken niet?

ImaginaryDreams 13 October 2005 16:28

Citaat:

Daar zit een grote kern van waarheid in...Maar ik denk dat je uberhaubt geen echt gothic tegen komt die roept : "Kijk !, ik ben gothic !"...

Eagle_Forest 13 October 2005 17:07

Die site trekt gewoon op niets ! Heb gestemd het zijn maar mensen ... Gewoon is iets anders :) Ken ook een paar Goth's en je ziet soms wel het verschil tussen een goth & een goth moet ik zeggen hoor !

Sorry maar de uitleg over de Goth's op die site lag ik gewoon vierkantig uit !

kurobu 13 October 2005 19:48

de ene loopt met een kruis en een lange rok omdat hij van god houdt. de ander met een lang zwart kleed en een kruis opdat hij van saten houd. andere met lacoste en sergio , nog andere met tommy en scapa ..

iedereen gelooft wat hij wil.
draagt wat hij wil
doet wat hij wil.
zolang de wet wordt nageleeft heb ik hier totaal geen probleem me.

ImaginaryDreams 14 October 2005 13:21

Citaat:

Geloof me er zijn ook Gothicks diej niet blowen en op de grond liggen en diej zich zelf iedere dag douchen..! en sowieso moet je zwarte kleren dragen om gothick te zijn..? en ben je meteen gothick als je diej muziek leuk vind..? want dan kan ik ook wel een paar Gothicks en jij vast en zeker ook..!
Net als jou vriendin :z?...

ImaginaryDreams 14 October 2005 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
Gothics stinken, doen niks anders dan de hele dag door blowen en op de grond zitten..

Ik stel voor om ze gewoon allemaal met hun kop op de stoeprand te leggen. rest spreekt voor zich

Heb jij altijd van die frisse ideën :{?...

thali 14 October 2005 18:57

En deze is lang genoeg open geweest.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:10.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.