![]() |
Mijn muzieksmaak is behoorlijk breed maar de laatste tijd luister ik bijna alleen maar indie en brit-pop:loser:
|
tegenwoordig voornamelijk:
rock, punk, grunge & metal ook op zn tijd wel beetje jaren '70 muziek en pop :{ |
Citaat:
Erg hè? |
Citaat:
|
Ben een "RnB / hiphop sletje" :$
|
Art-pop, Britpop, J-rock [ geen VK :x ] en sommige vage bandje die je misschien indie kan noemen. '>_>;
|
Hip Hop .. R&b and Rap!
|
Hardcore!! Emocore!! Punk ! En dan tussendoor nog wa R&B hé=P
|
Ik luister meestal R&B,JRandB/KRandB en een beetje Hip Hop
|
Citaat:
:z |
Wieee! Mensen met smaak! Blink 182. Heb alle CD's die er te vinden zijn... tenminste, als ze niet nog stiekem meer cd's hebben gemaakt! Travis is ook zoooo cute! Mareh... Wie luisterd hier nog meer Bullet for my Valentine, the Used, My Chemical Romance, SOAD, MillenCollin en zo? :-O
|
Khou van rap en van nederlands talige nummers.. en meeste toch nederlandse rap..!
|
Ik denk dat het meestal van mijn muziek toch Rock (Van alle soorten) En Metal is. Daarnaast vind ik ook veel filmmuziek mooi en ik heb nog zo'm muzieksoort waar ik evende naam van kwijt ben.
Ik weet wel dat ik een ongelofelijke hekel aan Hardcore heb. Iedereen kan namelijk herrie maken en ook Rap is niet bepaald mijn smaak, al zitten er soms mooie nummer tussen. Ik ben ook niet zo'n persoon die echt van alle nieuwste popnummers op de hoogte ben. Ik hou het meer bij het oude. |
Top 50 muziek
|
Citaat:
the Used kan ik zo af en toe nog wel waarderen, MCR alleen op plaat want live was het maar zozo. Voor de rest, mwah nee. |
Citaat:
|
hardcore, hardtrance, jump, dance, techno, new age, 70's, 80's...
|
Citaat:
Toch is hij gay :nono: http://www.supermusic.sk/obrazky/9836_Travis030.jpg |
Citaat:
ik dacht dat jullie de band travis bedoelden :z :+ |
alles als het maar geen house is
|
Citaat:
|
mja maar er zit wel een travis in blink182 (i)
|
Grundge, Retro, dingen als N*E*R*D*
|
Citaat:
Dat dacht ik in ieder geval, Travis de band past ook niet echt in het lijstje :zz |
Citaat:
|
après-skiiiii :P haha
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hardcore =)
|
beetje van alles, en een hoop Hardstyle/Jumpstyle, en wat Hardcore
|
Gothic, omdat het gewoon fijne muziek is en een goede sfeer heeft.
En dan heb ik het niet over die cybertroep.:kots: |
Trance/techno, en als ik het nodig heb hardcore om los te komen*)
En Lsd soms.. |
Ontzettend verschillend.
Als er wat op de radio is zet ik hem niet snel uit(hij staat dan op 3fm). Maar als ik iets op de pc/mp3 luister is het vaak rock/metal of house/minimal. Zoals ik zei, ontzettend verschillend. |
Vanalles, tegenwoordig veel rock en top-40 muziek
|
Ik heb nogal een brede muzieksmaak;) Mijn favo muziek is punkrock, rock, pop/rock, pop en country. Bands/artiesten:: MxPx, Yellowcard, Green Day, Rascal Flatts, Shania Twain, Fall Out Boy, Michelle Branch, Incubus, Good Charlotte, Sugarland, Simple Plan, RHCP, The All-American Rejects, The Corrs, Avril Lavigne, Sum 41, Bowling For Soup, New Found Glory, Sugarcult, The Wreckers.. Dat was het zo'n beetje ;) :)
|
Pff, ik denk het tegenovergestelde van de meesten hier ;)
Grindcore,Hardcore,Death/Trash/Power/Black Metal, Industrial/EBM, Klassiek en verder af en toe Jazz, of bands zoals Pink Floyd enz. :) |
Oeh, jazz :thumbsup:
|
Oeh, de rest!
|
:p :d
|
Voornamelijk metal, met name meer richting 80's thrash, of bands als Pantera, Lamb of God e.d. Verder luister ik naar britpop, klassiek, jazz(naja eignelijk ken ik alleen Joe Pass, maar ik wil me er wel verder in verdiepen :) ), hiphop/rap(niet de nieuwere radio-troep, maar oudere lui als Ice Cube, Bone Thugz N Harmony e.d.) en gewoon algemeen rock :)
|
Rap, HipHop, RnB..
Tja vind heel veel eigenlijk goed, en t valt allemaal wel onder urban geloof ik.. Luister graag naar Fabolous, Steen, Jawat, Ice Cube, Mobb Deep blablablaaaaa |
Punk en Rock ofzo maar geen Metal want dat is niet om aan te horen!!:P
|
Metal, Progressive Metal, Grunge, Hardrock, SKA is wel grappig af en toe.
Hou absoluut niet van Punk {wat ik versta onder punk ; Green Day, Sum 41, Blink 182, Good Charlotte etc etc } |
Dat is geen punk hmmkay?
|
wel hoor.
|
Citaat:
Net noemde je tokio hotel meer a la Good charlotte ; kiddiepunk. Jij weet ook niet wat je wilt he? Heb toch niet overal commentaar op |
Citaat:
Kiddiepunk is dus alles wat jij opnoemt, en tokiohotel valt daar ook onder. Dus geen fatsoenlijke punk bedoel ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Das nog steeds niet fatsoenlijk 8)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:52. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.