![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
xLariss |
ik erger me aan mense zoals larissa.......
|
Ik ook!
irritant zeg.. |
Ik maak me druk over het korte lontje van veel mensen. Er is bijna geen plek meer voor liefde en intimiteit, lijkt het. Mensen hebben alleen maar haast. Je kunt de tram niet normaal meer uitstappen, je moet je door een haag van instappende mensen heen duwen. Als je dat wat te hardhandig doet krijg je nog een klap ook. Of in ieder geval scheldwoorden naar je hoofd. Altijd maar haast, haast, haast.
|
boomknuffelaar alarm :{
|
ik heb een hekel aan mensen (Frank) die ene kut link plaatsen terwijl niemand het interessant vind...en dan ook nog eens stoer doet.....pfff....sommige jongens....
|
Citaat:
|
@ frank,
hier gaat et anders allemaal lekker rustig aan :') |
Citaat:
|
ik maak me druk over die fucking school...
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat heb jij net gerookt? Je klinkt als een hippie op de triptoer :{ |
Citaat:
En net gerookt... helemaal niks, haha :P Of misschien is dat juist wel wéér braaf :P |
Citaat:
|
Citaat:
Gesnoven dan :9 |
Mwah, wel net poedersuiker op m'n pannenkoek gehad. Misschien speelt dat mee :P
|
Citaat:
|
Ah.
Boomknuffelende suikersnuiver. Legt veel uit :d |
:)
|
Ach, weet je.. het gaat er niet eens echt om wat je zegt. Als er maar gelúisterd wordt. Al dat gegis, het leidt nergens toe. Hoogleraren, sympathisanten, economisch gezwets, professoren, ze willen allemaal hun graantje meepikken. De huidige maatschappij is zó ingericht dat de plekken gevonden worden, maar waar die voor bedoeld zijn, dáár hoor je niemand over. Ergerlijk is dat en ook eeuwig zonde. Want zonder al dat gezwam zou de wereld een stuk kleiner zijn. Of in ieder geval lijken. En daarover gaat bijvoorbeeld ook dat liedje "Mooi Volendam". Als álles zo was, zou alles beter zijn. Maar goed, daar erger ik me dus aan. Goed topic! :D
|
Citaat:
kan je ook niks aan doen hoor.. |
Citaat:
|
Citaat:
Duuh, |
Tweemaal raak dus:+
Hippies zijn vredelievend, toch? http://www.fopshop.nl/fotos/groep81/8104151035590.jpg |
hippies zijn vaag..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
weggaan zou fijn zijn :')
je bent veel te soft voor dit forum.. maar aan de andere kant, variatie in pispaaltjes is ook wel goed.. |
Citaat:
|
jah en nou stoer gaan doen :S
|
Citaat:
|
indruk make op mij?
van welke planeet kom jij xP |
Citaat:
|
ik heb de domste nickname ooit bedacht.. Damn..
ik kon niks anders bedenke *pruil* |
Citaat:
|
Nee, jullie trekken volle zalen :{
|
dat zeggen we toch ook helemaal niet ? O-)
|
Citaat:
We hebben het over jou, en dat je niet grappig bent. We hebben het niet over ons en volle zalen trekken *) |
ik sta zo, aan jou kant :')
|
Maar ik mag dus gewoon doorgaan met m'n grapjes? Want dan ken ik nog een mop:
Hoe noem je een vlieg zonder vleugels? Een loop! Jaja, denk daar maar eens over na op deze vroege morgen. Kus van jullie forumvrind Frank! |
Citaat:
Dan zeg ik je hierbij; Nee, je mag niet doorgaan:[ Zo helder genoeg? |
Citaat:
|
Jammer dat je dat niet zelf kan bedenken :wave:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:45. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.