![]() |
Citaat:
|
in amerika komt het elke maandag..
|
alleen is in amerika 3 weken rust voor PB ingesteld waardoor het de 23e weer komt. :z
|
is bij 24 seizoen 5 daar toen ook gebeurd, en met lost ook volgens mij. :z
|
Ken alleen een preview vinden op mininova :no:
|
|
Prison Break 2x08 vandaag al gezien. Op campusnet prima te vinden..
|
|
Waarom doet die spoilerfunctie het nou niet in Mozilla Firefox..
|
Spannend spannend :) Linc en LJ weer vrij, maar toch weer niet. En nu is mijn ene favoriet, Paul, mijn andere favo, Sarah aan t bedrijgen met een gun :no:
|
1 Bijlage(en)
Bij mij doetie t weer eens niet :loser:
|
Ik heb nu alle afleveringen die er zijn hier op dvd liggen, en ben ze allemaal achter elkaar aan het kijken :+
Heb al 15 afleveringen gekeken, nog maar een heule hoop te gaan :p |
je kunt beter de XOR versie downloaden bert... de LOL versie deed t bij mij ook niet goed.
|
Nu ik die XOR-versie ben aan t downloaden doet die LOL t ineens ook, en nog snel ook. Vage shit :z
|
de LOL versie wilde bij mij niet goed afspelen. Normaal doet die het wel altijd, maar dit keer kreeg ik dus een heleboel foutmeldingen :o
|
nog maar 2 afleveringen deze herfst :S
|
de beste serie in tijden! Prison Break rocks!!! :d
|
Godverdomme pas in Jan. weer de nieuwste aflevering. :'(
|
Ja, net nu er weer flink wat ontwikkelingen zijn :o
|
Ik heb t/m 12 seizoen 2 hier al op dvd liggen :)
En volgende week dvd 4 van seizoen 2 er ook bij.. |
Citaat:
Kellerman :love: :Y) |
ze hadden beter de cliffhanger op die voorlaatste aflevering kunnen gooien ,die was uiteindelijk veel spannender
|
Ik vond deze leuker :Y)
|
2 Bijlage(en)
8-)
|
:7
Lane Garrison (Tweener) is gewond geraakt bij een auto-ongeluk! :o |
Tweener???
Hij was vet hip, whassuppp?? Maaruhm bij welke aflevering zijn ze nu op tv?en welke cliffhanger? Ik ben bij aflevering 13 seizoen 2 :p |
14 is de cliffhanger ;)
|
tweener is toch dood?
|
Citaat:
En Tweener is dood ja.. toch al heel wat afleveringen geleden zoals ik me kan herrineren.. maar hij was wel grappig, whasssupp |
Met z'n vriendinnetje die die nooit meer brieven kan sturen. :'(
|
Ik vind deze cliffhanger wel beter, mensen kunnen nu zelf veel meer gaan nadenken van 'wat zou de volgende stap zijn?', terwijl er bij de vorige aflevering alleen maar de vraag was of ie ze dooschoot of niet, maar je weet in je achterhoofd dat ie ze toch niet doodschiet want dan is de serie afgelopen, eigenlijk was er weinig cliffhangerigs aan dus...
Ik had wel verwacht dat kellerman dat al eerder zou doen toen hij bijv. sarah moest vermoorden. Ik denk ook dat kellerman daar met dat machinegeweer stond te wachten zodat hij eventuele andere volgers(bewakers/politie) neer kan maaien als ze uit dat gangestelsel komen... maaar goed... nog maar een maand wachten dus:( |
Ik zit idd nu echt te denken hoe dit verder moet. Had het met Frans erover hoe het zal gaan lopen met Paul en Linc. Hij heeft toch zijn ex vermoord en ook zijn zoontje achterna gezeten. Bovendien zal Scofield erachter komen wat ie met Sara gedaan heeft. Ben ook benieuwd hoe Sucre gaat overleven in de woestijn en wat T-bag gaat doen met zijn ex 8)
|
Ik vraag me af of ze straks die gek echt in Nederland los laten lopen. :o Hoop niet in de willibrorders stichting. :+
|
Die stichting bij Oesdom?
|
Die gek is toch gezien in Scheveningen wandelend met een hond ofzo tijdje terug.. dus er zullen vast wel opnamens gemaakt zijn? :p
iig dat heb ik ergens gelezen |
Citaat:
|
ik moest wel lachen toen ie met zijn fiets + helm aant fietsen was met dat Griekse Zorba nummer op de achtergrond :+ en toen helemaal enthousiast werd over Nederland :love:
|
ja maar dat kinderfietsje was ook gewoon vet :p
|
Kan niet wachten tot 22 januari, als de serie in Amerika weer van start gaat! :D
|
Ja maar 22 januari is geloof ik een herhaling oid
dusss wachten tot 29 januari gok ik zo maar ik kan er ook naast zitten, maar ik geloof dat ik dat ergens gelezen heb |
Klopt, een samenvatting van wat er tot nu toe is gebeurd... En die week daarna pas E14 :/... Nog ff geduld dus
|
Citaat:
Sowieso of Paul ze misschien naar die president toe brengt om een wit voetje te halen. 8) En prison break is idd pas de 29e ja.. Dacht eerst ook de 22e.. pvd nog langer wachten! :p |
Nu staat er anders weer 22 op fox :o
|
Citaat:
|
Ja ja wat wassie weer vet :D Al mensen die m ook gezien hebben?
|
Pfff, wat een ontwikkelingen steeds. Kan nu alweer niet wachten op deel 16 :)
|
Sarah is zwanger in het echt. 8)
|
Hebie m nu gezien, frans? ;)
|
Ja vanmiddag. 8)
Haywire :( |
Ik loop echt achter, moet 15 nog steeds kijken
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:28. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.