Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   WK Voetbal 2006 (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=199)
-   -   Godverdomme (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=59085)

TwenteGirl65 26 June 2006 21:01

Citaat:

Maar waarom in godsnaam zou je als Tukker voor Feyenoord zijn, behalve omdat die club nu eenmaal vaker wint dan Twente of Heracles? Welke binding kun je als Tukker hebben met de randstad/Rotterdam?
en daar ben ik het wel mee eens. Oke er zouden hier vast wel mensen zijn die in twente wonen, en van kleins af aan al voor feyenoord zijn, of er in de buurt gewoon hebben. Dan kan k het wel begrijpen. Maar anders ook niet hoor;)
Citaat:

Niet voor niets spreken ze naast positief over hun eigen club vaak ook nog minderwaardig over de Twentes, Heraclessen of Groningens
dat doen echt niet alleen de supporters die voor een grote club zijn om ergens bij te horen;) en als je een beetje om je heen kijkt moet je dat toch ook wel merken? Ik in iedergeval wel:P(doe er zelf ook af en toe wel aan mee:$ , maar dat komt ook vooral door het feit dat ik in almelo woon, voor twente ben en dus super veel commentaar krijg).

bartje518 26 June 2006 21:13

Ik heb in ieder geval een hekel aan dat soort gedrag. Ik respecteer echte fans van andere club altijd. Wanneer ik in Duitsland kom en Alem. Aachen speelt tegen pak 'm beet Kickers Offenbach. Dat is een club uit een voorstad van Frankfurt, één van de van oudsher grootste clubs van Duitsland met een gigantische aanhang in de regio daar. Dan neemt zo'n club toch 800 fans mee naar Aachen, en ik ben zelf nu in Offenbach geweest bij Kickers Offenbach-Aachen, en er zitten dan gewoon 15000 man daar, bij de nummer 15 van de 2e Bundesliga. Geen hond die daar voor Eintracht Frankfurt is, laat staan voor Bayern München. Iedereen die uit Offenbach komt is voor de Kickers bijna. Terwijl wanneer je in pak 'm beet in Tilburg gaat vragen.. Ik geloof niet dat 30% van de bevolking voor Willem II is.

In grotere steden in het buitenland is het nog extremer. Kijk eens in Londen. Ondenkbaar dat wanneer je uit de buurt van Queens Park komt dat je voor Arsenal bent. Daar ben je voor Queens Park Rangers, wanneer je uit de buurt van West Ham komt dan ben je daarvoor en niet voor Chelsea. En er is respect voor elkaar. Je bent niet minderwaardig wanneer je voor een First Division club bent. Je hebt geen kinderachtige mensen die je na het weekend gaan uitlachen wanneer je club verloren heeft. Successupporters kennen ze daar niet, helaas overheersen die juist in Nederland.. :no:

frox 26 June 2006 21:31

Die robben probeerde ook overeral door heen te lopen als een buffel. Ik mijn ogen was/is hij arroganter dan v. Persie

CharmedOne 26 June 2006 21:57

Robbe is ook aroganter vind ik en moet zeggen dat ik v. Persie best wel een goed wk vond spelen

niemand 26 June 2006 22:04

ik kom uit Gelderland en ben utrecht supporter.. ben ik nu raar?

Stevie 26 June 2006 22:05

een vriend van mij woont hier in de buurt en is nec supporter :p

Impressions 26 June 2006 22:14

Voetbalsupporters zijn altijd raar.

niemand 26 June 2006 22:44

langharige tekkels ook, so what?

niemand 26 June 2006 23:25

Citaat:

Ronaldo: 'Boulahrouz wilde mij blesseren'

26/6/2006 23:04

Voor Cristiano Ronaldo was de achtste finale tussen Portugal en Nederland heel snel voorbij, na een forse trap van Khalid Boulahrouz in het rechterbovenbeen van de aanvaller. De Portugees is nog steeds woest.
'Hij was er duidelijk op uit om mij te blesseren. Het was een vuile actie, maar dat is onderdeel van voetbal. Ik ben er aan gewend dat ze me schoppen, maar over deze trap ben ik zeer boos.'

'Ik dacht dat ik nog wel door zou kunnen spelen, maar het was niet mogelijk. Nu moet ik hopen en afwachten hoe het zich ontwikkelt. Ik ben overgeleverd aan de doktoren.' De bondsarts schat de kans dat Ronaldo zaterdag van de partij is tegen Engeland op tachtig procent.
Zou die dat echt van plan zijn geweest :o

bartje518 26 June 2006 23:30

Citaat:

Origineel gepost door Stevie
een vriend van mij woont hier in de buurt en is nec supporter :p

Ik ken er nog zo ene uit Heiloo :') Maar ga nu niet alle uitzonderingen noemen aub ;) Het zullen er vast veel zijn, maar geloof me, het is een druppel op een gloeiende plaat.

Had jij geen Feyenoordvlag in je slaapkamer, Niemand?

3rd boetah 26 June 2006 23:44

Das wel ene stoere manneke, zie m wel s rond fietsen. Beetje kansloos, dat wel. :')

Bazzemans 26 June 2006 23:53

Citaat:

Origineel gepost door niemand
Zou die dat echt van plan zijn geweest :o

Hij heeft de schijn wel beetje tegen met zo'n actie, maar toch ben ik geneigd er ergens niet in te geloven. Dit soort complot-theorieën krijg je altijd na zulke wedstrijden. Van Bommel maakt ook in de eerste minuut al een behoorlijke overtreding op Ronaldo en kreeg geel, dan zou hij oko moeten uitspreken dat het een taak was die ze meekregen van de trainer 8)..

bartje518 26 June 2006 23:56

Oh-my-GOD!! Zit er iemand Barend en Van Dorp te kijken? :D:D:D Wát een naïeve sukkel, die Barend :{:{:|

'Ik begrijp het niet, waarom zingen die Duitsers tegen de Nederlanders, waarom mogen ze ons niet, ik snap het niet'... Waar leeft die gast de afgelopen pak 'm beet 50 jaar? :{

3rd boetah 27 June 2006 00:02

Ik vind het ook raar Bart. Die Duitsers die ik hier tegenkom zijn altijd wel vriendelijk, houden zich aan de snelheid en lijken het zich best naar hun zin te hebben aan de Hollandsche kust. Maarja, ik ga er hier vanuit dat het gewoon de gezonde burenrivaliteit is en dat er verder geen diepe haat onder beide bevolkingen ligt (60+ers buiten beschouwd)

niemand 27 June 2006 00:02

Citaat:

Origineel gepost door bartje518
Ik ken er nog zo ene uit Heiloo :') Maar ga nu niet alle uitzonderingen noemen aub ;) Het zullen er vast veel zijn, maar geloof me, het is een druppel op een gloeiende plaat.

Had jij geen Feyenoordvlag in je slaapkamer, Niemand?

jawel, een feyenoordvlag,utrechtvlag,AS Roma vlag, Juventusvlag en een Barcalonavlag.

Achter die feyenoord vlag zit een opberg ruimte, een groot gat dus..
Dus die vlag heeft dezelfde functie als feyenoord zelf: Een groot dichten.
(tussen PSV,AJAX, AZ --> en de rest)

bartje518 27 June 2006 00:08

Citaat:

Origineel gepost door 3rd boetah
Ik vind het ook raar Bart. Die Duitsers die ik hier tegenkom zijn altijd wel vriendelijk, houden zich aan de snelheid en lijken het zich best naar hun zin te hebben aan de Hollandsche kust. Maarja, ik ga er hier vanuit dat het gewoon de gezonde burenrivaliteit is en dat er verder geen diepe haat onder beide bevolkingen ligt (60+ers buiten beschouwd)

Als Nederlander word ik ook wel gewaardeerd in Duitsland, hoor. Maar als het om voetbal gaat hebben ze bijna allemaal een hekel aan Nederland (behalve aan Twente als je bij Schalke komt, aan Roda als je in Aachen komt enz). En waarom? Bijvoorbeeld om Rijkaard? Of om het 'Schade Deutschland alles ist vorbei'? Of om moraalridder Koeman die zijn reet afveegt met een Duits shirt?

De meeste zijn meelopers, net als hier in Nederland, maarja. Ik vind het nogal selectieve verbazing van dhr. Barend.

Was net aan het genieten van Mulder, komt die eikel van een Van Dorp ertussendoor. Eindelijk eens iemand die zijn bek opentrekt over Van Basten, wordt het meteen weer plat gelegd :{

Stevie 27 June 2006 00:29

je neemt barend & van dorp toch zeker ook niet serieus bart :p

bartje518 27 June 2006 00:45

Citaat:

Origineel gepost door Stevie
je neemt barend & van dorp toch zeker ook niet serieus bart :p

Ik vond het wel leuk toen Jan zo tekeer ging :)

Kampie 27 June 2006 02:47

Ro - bben is een Groninger!
Ro - bben is een Groning - er!
JALALALALA
Ro - bben is een Groning - er!
SJALALALALA

etc..

TwenteGirl65 27 June 2006 09:08

Citaat:

'Ik begrijp het niet, waarom zingen die Duitsers tegen de Nederlanders, waarom mogen ze ons niet, ik snap het niet'...
ik vat t ook niet helemal hoor :$ ,maar andersom zingen wij ook tegen duitsland? heb t nog nooit gevat:) alleen vanwege die oorlog ofzo? alsof die duitsers er wat aan kunnen doen:S

PFP 27 June 2006 12:47

ach ja ik vind duitsers net zo sociaal of asociaal als nederlanders

AmbyPur 27 June 2006 14:03

Van Persie is gewoon goed dat kan zelfs de vrouwelijke voetbal leek in mij nog zien

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:04.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.