![]() |
een hele gourmetschotel :| ik klap! :P
|
Effe kerstupdateje van gisteren :9 :
- Kop kippensoep - Een deel van de gourmetschotel - Veel sneetjes stokbrood met kruidenboter en zo´n andere soort saus, leek op knoflook. Vandaag: - Broodje ham - Broodje filet americain Zodadelijk kerstdiner - Aardappelen - Sperziebonen - Rosbief met heerlijke saus - komkommer - Dan nog een stuk kersenvlaai |
Vandaag niet bijster veel honger:
* Snee bruinbrood met cervelaatworst en halvarine * We zijn bij de afhaalchinees geweest: had wat nasi, bami, en twee satestokjes met satesaus. |
07.30; Cornflakes met melk
10.20; Appel 12.20; Dubbele boterham met salami en boter 16.45; Macaroni met zelfgemaakte goulasch Straks misschien nog een krentenbol met kaas |
Op een dag.. Tja, dit is een goede dag voor mij =)
Ontbijt; bakje aardbeie yoghurt Smiddags; nix of fruit Avond; 1 aardappel en 2 scheppen groente De laatste tijd is t alleen weer veel meer maar ik ga er weer aan werken =) |
vreten
-5 dubbele boterhammen met beleg
-2 bananen -zak snoep -halve onbijtkoek -kippepoot -bord couscous met groente -5 losse plakjes ham -6 visolie pillen |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb vandaag HEEL VEEL beschuit met hagelslag gegeten. |
Citaat:
Bah :p Ik heb koekjeuhz gegeten ! foeii.. niet meer doen ;) morgen weer lekker beginnen met lijnen als t lukt wnat heb feestiiej |
Stokbroodje gezond
Aardappelen Sperziebonen Gehaktbal Komkommer in slasaus Melkan Chocoladetoetje met room |
om 12.00 twee bruine broodjes kaas
om 18.00 mihoen met verse groente & ei |
07.45; Cornflakes met melk
10.20; Manderijn 12.20; Dubbele boterham met salami en boter 16.45; Rijst met Chicken Tonight :P |
11.30; Broodje salami
12.45; Dubbele boterham met nutella 17.30; Aardappelen, doperwten met wortelen, zuurvlees 21:10; Zakje bolognese chips Dalijk misschien nog wat fruit ofzo |
chips, brood met salami, rosbief en grillworst, mandarijnen, draadjesvlees, snijbonen, sperziebonen en aardappelen.
|
Chips, kan je dat wel hebbben Rowena?
|
Citaat:
|
Cornflakes met melk
2 appels krentenbol met kaas een snee BlueBand Goede Start Brood met kaas straks een shoarmaschotel :P |
Vanmorge: 2 boterhammen met chocopasta, glaasje melk
op school: een liter water middag: boterham met chocopasta, glaasje melk, cup-a-soup, halve zak red band snoepwolken. avond: Pizza, koffie, 2 chocokoekjes |
Krentenbol met appelstroop
Actimel 3 boterhammen (een met salami, een met smeerleverworst en een met appelstroop) Shoarma schotel |
2 broodjes met salade
broodje kaas chinees |
6 boterhammen met salami
een braadworst |
2 boterhammen (een met salami en een met leverkaas)
Broodje nutella Broodje appelstroop Straks aardappelsalade met biefstuk en griekse kool Bakje chips Appel Twee mandarijnen |
vanochtend een broodje met gebakke ei.
Vanmiddag een broodje met hagels.. en nog een roze koek Straks nog avondeten, dat zal wel weer 2 broodjes zijn. (we eten macronie en dat lust ik echt niet, en er zit vlees in de saus, dus dan maar brood) En dan zal ik vanavond nog wel een paar chipjes gaan eten. |
4 beschuitjes hagelslag, 1 banaan en
spinazie, witte boontjes in tomaten saus, aardappelen, tartaartje |
warm croissantje met gesmolten ham en kaas
broodje gezond worteltjes iets van een aardappelpannekoek, homemade bij m'n mama |
Stukje stokbrood met smeerkaas, 1 stukje brownie, 50 doperwtjes, 2 aardappels, 1 bakje yoghurt
|
Tel je je doperwtjes?
|
ja natuurlijk jij niet dan? :{
|
nee niet echt ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Banaan is minder erg dan brownie!
|
brownies zijn lekker, die ben&jerry-variant; chocolade ijs met brownies erin.. waaaauw dat is echt LEKKER :love:
Ontopic: Ik ga maar niet posten wat ik per dag eet :') |
vanochtend 1 appel en 2 boterhammen
vanmiddag 10 boterhammen :z vanavond avondeten tussendoor snoep en chips en koekjes :P |
vanochtend een boterham met kaas en een kiwi
vanmiddag 2 tosti's met kaas en curry vanavond aardappelomelet en hoogstwaarschijnlijk nog de nodige chocola :+ |
vanochtend: 2 broodjes met chorizo of hoe je dat schrijft. :z
´s middags: kroket uit de muur getrokken xD ´s avonds: Bami met hete vis (dat is makreel met een kilo sambal erover heen) en tussendoortjes; japanse mix en een hele zak drop. :') |
een boterham met hagelslag,3 appel, een fransbrood met salami, pasta, spinazie, (véél) koekjes, snoep
|
Ochtend: Kom Cornflakes met melk + sinaasappelsap
Tussendoor: banaan Middag: 2 boterhammen met kaas, 1 boterham met boterhamworst (Vroege) avond: aardappelen + biefstuk Tussendoor: 1 chocoladekoek, 2 boterhammen met boterhamworst Zo meteen misschien nog een stuk fruit. |
ochtend: 2 schaaltjes cornflakes
avond: bord chinees en 3 loempias |
07.30: Cornflakes met melk
10.20: Ontbijtkoekreep 12.20: Boterham met salami en een boterham met smeerleverworst 14.45: Broodje hagelslag 18.00: Hutspot met gehaktbal 20.45: Zakje naturel chips |
09.00: Fruitontbijt + Banaan
(Tussendoor een paar paaseitjes) 12.30: 2 Krentebolletjes 16.30: Warm appelgebak met ijs,slagroom en nootjes (errug slecht) 19.15: Rode kool, met een tartaartje en aardappeleiersalade Niet zoveel gesnoept vandaag gelukkig :) |
vanochtend voor het sporten: appel
vanochtend na het sporten:3 boterhammen met kipsatésalade tijdens college: hazelnootkoek avondeten: gebakken aardappeltjes, zalm met bieslooksaus en salade met augurk en feta en zonet nog een koekje |
Ontbijt:
2 croissantjes met ei, fruitsalade en mango thee. Lunch: Frappuccino chocolade, halve hotdog. Diner: Kaassouflee, 1 kipnugget, halve liter fanta. |
vanochtend 2 tosti's en een zachtgekookt eitje, vanmiddag 2 peren, zonet pizza
|
07.30: Cornflakes met melk
10.20: Boterham met ham 12.20: 2 boterhammem 17.30: Aardappelpuree, pepersteak, jus en rodekool 20.45: 4 boterhammem |
boterham met pasta
rode kool draadjesvlees 1 aardappel en nu paaseitjes |
Citaat:
paaseitjes zijn die nu al te koop :huh: |
Vandaag (of gister eigenlijk alweer):
's ochtends fruitontbijt 's middags fruitontbijt met krentebolletjes (wederom tussendoor een paar paaseitjes :+) 's avonds 'tatjes met karbonaadje en sperziebonen (...hm nog maar een paar paaseitjes dan hehe) |
1kom havermout
3appels 4boterhammen met kipfilet en kaas avondmaal: warm. 4glazen melk, halve l water, cola :huh: |
vier boterhammen met kalkoenfilet
patat |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:55. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.