Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Weerwolfspel: The Game! (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=60165)

ash-hôôle 23 October 2006 21:19

ik post ook niet, en ik heb lange nagels :+

Piraatje 23 October 2006 21:20

Citaat:

Origineel gepost door biffyclyro
He Dunja ik ben helemaal geen weerwolf!
En als we weer moeten stemmen wil ik er natuurlijk niet uit gestemd worden :(
Zo zie je maar weer! Zit ik de spelactiviteit een beetje op te krikken word ik gelijk verdacht voor weerwolf!

En Linda, dat had je moeten pm'en natuurlijk, want jij kan vast slecht liegen :p

Of juist niet.

En jij met je volle maan theorie :no:

Impressions 23 October 2006 21:23

Ik heb wel een tijdje de Wie is online pagina in de gaten gehouden om te kijken wie er vandaag pm's heeft gestuurd..

Saduf, AMF en dunja :)

ash-hôôle 23 October 2006 21:23

ik denk ook dat biffy het heeft gedaan want.. ze ziet er altijd zo onschuldig uit dat ze gewoon stiekem snachts wel helemaaaal los moet gaan als weerwolf. :+

Spelleider 23 October 2006 21:24

Tja... De drie weerwolven willen blijkbaar geen dorpeling opeten... Ik heb nog altijd geen PM gekregen?

ash-hôôle 23 October 2006 21:24

Citaat:

Origineel gepost door Impressions
Ik heb wel een tijdje de Wie is online pagina in de gaten gehouden om te kijken wie er vandaag pm's heeft gestuurd..

\

Jij bent slecht zeg, je verneukt het hele spelletje zo 8)

Impressions 23 October 2006 21:25

Citaat:

+

Citaat:

Origineel gepost door Spelleider
Tja... De drie weerwolven willen blijkbaar geen dorpeling opeten... Ik heb nog altijd geen PM gekregen?

Je verpest mijn bluf.

Impressions 23 October 2006 21:26

Trouwens, ik vind dat ik als geest nu de stem moet krijgen.

Spelleider 23 October 2006 21:27

Citaat:

En ik kan je zeggen dat je bronnen niet kloppen. :p En wie zegt dat de PM's naar mij waren?

Tyskie 23 October 2006 21:34

Spelleider, misschien is het makkelijk om degenen die een stem moeten uitbrengen daags van te voren zelf even een PM te sturen.. Dan weten ze in ieder geval dat ze aan de beurt zijn. Het zou jammer zijn van het spel als het straks op zo'n manier niet lekker loopt omdat mensen niet weten dat ze moeten stemmen of het gewoon vergeten.

Babydress 23 October 2006 21:40

Citaat:

Origineel gepost door Dunja
Verder verdenk ik babydress, omdat zij nog niet in het verhaal is voorgekomen. :P

Ik verdenk Dunja omdat zij mij verdenkt :P 8-)

ash-hôôle 23 October 2006 21:41

Verder verdenk ik iedereen

Spelleider 23 October 2006 22:10

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie
Spelleider, misschien is het makkelijk om degenen die een stem moeten uitbrengen daags van te voren zelf even een PM te sturen.. Dan weten ze in ieder geval dat ze aan de beurt zijn. Het zou jammer zijn van het spel als het straks op zo'n manier niet lekker loopt omdat mensen niet weten dat ze moeten stemmen of het gewoon vergeten.

Da's idd geen slecht idee. Ik dacht alleen dat het wel duidelijk zou zijn als ik in het topic duidelijk zette wie moest stemmen, en tot wanneer. Maarja. :)

Headliner 23 October 2006 22:14

Citaat:

Origineel gepost door Gastje
Ik denk dat je niet meer mee kan doen ... de rollen zijn al verdeeld en ik weet niet of je er nog bij kan :{ da moet ge vragen aan Spelleider ( Saarah) ...

ik hoor er gewoon bij en anders gooi je er maar iemand anders uit :wave::{

Spelleider 23 October 2006 22:17

Citaat:

Origineel gepost door Headliner
ik hoor er gewoon bij en anders gooi je er maar iemand anders uit :wave::{

Gaat nu niet meer... Als er een volgend spel zou komen (wie weet :p) moet je wat sneller zijn. :p

PFP 23 October 2006 22:26

Citaat:

Gaat nu niet meer... Als er een volgend spel zou komen (wie weet :p) moet je wat sneller zijn. :p

hij mag mijn plaats overnemen

AMF 23 October 2006 22:29

Citaat:

Origineel gepost door biffyclyro
Maar ik denk dat amf weerwolf is want het is volle maan in utrecht en daar is net een weerwolf gesignaleerd (+ZE POST NIET :o)

+ ik moet vrijdag een lezersonderzoek voor instrueren & overtuigen inleveren dat voor 40% meetelt voor m'n eindcijfer :(

biffyclyro 23 October 2006 22:40

Hé weerwolfjes ik vind dit niet kunnen hoor, zomaar geen pm sturen naar de spelleider

Tyskie 24 October 2006 00:20

Het zullen in ieder geval mensen zijn die vandaag niet erg actief zijn geweest.. Vallen een aantal mensen voor mij af, die in ieder geval veel in dit topic gepost hebben. :)

Tyskie 24 October 2006 00:26

4)Amf
6)Prestige
7)Stevie
8 )Saduf
9)Babydress
12)anneke01
13)Niemand

Ik verdenk bovenstaande figuren voorlopig het meest! En AMF voorop natuurlijk, die ziet er in het echt ook al uit als een weerwolf.

Stevie 24 October 2006 01:08

Citaat:

4)Amf
6)Prestige
7)Stevie
8 )Saduf
9)Babydress
12)anneke01
13)Niemand

Ik verdenk bovenstaande figuren voorlopig het meest! En AMF voorop natuurlijk, die ziet er in het echt ook al uit als een weerwolf.

ik heb hetzelfde lijstje exclusief mezelf en Niemand en inclusief Gastje.

frox 24 October 2006 01:23

het blijft nog gokken...

wel leuk dat je jezelf niet moet oppassen wat je zegt als wolf zijnde

Sander 24 October 2006 08:42

Citaat:

Misschien zijn ze vegetarisch :')

Atjeuh 24 October 2006 11:13

Ik zal ook maar eens gaan reageren...

ik heb ook zo mijn verdenkingen omdat bepaalde mensne hier niet reageren etc :p

Sander 24 October 2006 11:21

Ik weet zeker dat AMF geen weerwolf is, omdat ze vanacht de hele nacht bij mij in bed lag. Ze heeft me de hele nacht wakker gehouden.:9 :9

Dunja 24 October 2006 11:21

Hebben de weerwolven al een slachtoffer uitgekozen? :p

Tyskie 24 October 2006 12:56

en hebben de ziener en tovenaar hun rol al vervuld?

Babydress 24 October 2006 13:16

Wat is dat nou voor onzin! als je niet zoveel post dat je dan verdacht word :p?!
Ik heb ook vakantie 8-)

Tyskie 24 October 2006 13:40

Als ik dorpeling zou zijn, dan zou ik op zeker die babydress vanaf nu goed in de gaten blijven houden.. Die overbeharing onder haar oksels lijkt mij nu ook verklaard.

Dunja 24 October 2006 14:39

Wow, alweer drie pagina's. :P

Spelleider 24 October 2006 16:07

Ziener en tovenaar hebben hun taak heel goed gedaan :thumbsup:.

De wolfjes echter helemaal niet, ik heb een PM gekregen van één van hen dat ze niet juist wisten wanneer ze moesten stemmen ofzo (ik dacht dat dat redelijk duidelijk was in mijn vorig bericht, maarja :P ) en dat ze zelfs nog geen contact met elkaar gehad hebben.
Hun ronde vervalt dus bij deze, en de dorpelingen (en dus ook de ziener & tovenaar) hebben tot woensdagavond 18u om te stemmen!

Voor de weerwolven
: het is de bedoeling dat jullie op eigen initiatief contact opnemen met elkaar, overleggen wie jullie gaan op eten en dat op tijd naar mij PM'en!

Babydress 24 October 2006 17:15

Citaat:

Als ik dorpeling zou zijn, dan zou ik op zeker die babydress vanaf nu goed in de gaten blijven houden.. Die overbeharing onder haar oksels lijkt mij nu ook verklaard.

*Jankt* :+

biffyclyro 24 October 2006 19:40

Citaat:

Ziener en tovenaar hebben hun taak heel goed gedaan :thumbsup:.

De wolfjes echter helemaal niet, ik heb een PM gekregen van één van hen dat ze niet juist wisten wanneer ze moesten stemmen ofzo (ik dacht dat dat redelijk duidelijk was in mijn vorig bericht, maarja :P ) en dat ze zelfs nog geen contact met elkaar gehad hebben.
Hun ronde vervalt dus bij deze, en de dorpelingen (en dus ook de ziener & tovenaar) hebben tot woensdagavond 18u om te stemmen!

Voor de weerwolven
: het is de bedoeling dat jullie op eigen initiatief contact opnemen met elkaar, overleggen wie jullie gaan op eten en dat op tijd naar mij PM'en!

Goeie actie!
Ik vind ook dat als mensen niet op tijd reageren dat ze dan pech hebben gehad. Als je aan zo'n spel meedoet moet je ook wel een beetje actief meedoen toch :yes:

biffyclyro 24 October 2006 19:42

Citaat:

Origineel gepost door Stevie
ik heb hetzelfde lijstje exclusief mezelf en Niemand en inclusief Gastje.

ik ook iig gastje :p

Piraatje 24 October 2006 21:19

weerwolven zijn lieevv :love:

ash-hôôle 24 October 2006 21:22

maar niet als ze me op gaan eten. of juist wel, is wel spankin' he

Piraatje 24 October 2006 21:25

ja, bijten. rr. en dan met die nagels over je rug...

anneke01 24 October 2006 21:53

Hahaha tamme weerwolven :thumbsup:

edit: hahhhaha ik ben een heks in het verhaal:9

ash-hôôle 24 October 2006 21:54

Citaat:

Origineel gepost door Piraatje
ja, bijten. rr. en dan met die nagels over je rug...

oooooohh.. en die lange tong :9~

Piraatje 24 October 2006 21:59

Citaat:

Origineel gepost door ash-hôôle
oooooohh.. en die lange tong :9~

hoe weet jij dat? :|

frox 24 October 2006 22:33

omg :+

biffyclyro 24 October 2006 23:01

welke weerwolf zit hier mensen op te geilen?
Ik geloof toch dat Dennie er een is :+ :9

biffyclyro 24 October 2006 23:04

Ik stem op gastje want die heeft volgens mij geen idee hoe dit spel werkt en weet vast ook niet hoe die moet pm'en 8)

Piraatje 24 October 2006 23:15

Ja nee, die doet net alsof hij t allemaal niet snapt, maar ondertussen..

frox 24 October 2006 23:21

dat kan ook nog

Impressions 24 October 2006 23:25

Toch vind ik jullie zo ongeloofwaardig als de tering met je complotten, dat blijkt maar weer uit de eerste die weggestemd is :'(

niemand 25 October 2006 00:22

Wat een tuig heb ik in mijn kroeg zeg

Tyskie 25 October 2006 00:41

Ik snap het wel, Elvenkindje.. want als hier iemand op een weerwolf lijkt (op AMF na dan), dan ben jij het wel.

frox 25 October 2006 00:57

ooouwoooeee!

Thrillerrrr

ash-hôôle 25 October 2006 10:49

wanneer is het weer volle maan? doen we dan een meeting :+

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:53.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.