![]() |
jaaaaa, is er een chineesje?
|
Citaat:
|
ja joop
|
emo's zijn niet hetzelfde als "normale" mensen, maar goths ook niet, en nerds ook niet, en "preps" ook niet etc etc
hehe, eindelijk gefet ie me gelijk deze hele discussie heeft niets met de topic te maken, zij stelt zich voor, en wij zitten over emo's te discussieren ja, je heb gelijk dat het niets met topic te maken heb, excuus. maar wel met de discussie dus wil ik dat je sorry zegt :) lees de topic maar eens goed door dan, een hint: *kuch*-Gamegirl*kuch* Die is ook zo depri als een *** ik vind het gewoon niet kunnen dat iedereen zo raar doet tegen emo's, maar niet tegen nerds, "preps", etc etc dat doe ik ook. waarom? omdat ik zo ben hoezo zou ik mezelf snijden? ik heb een best leuk leven, de kutte dingen die wel gebeuren los ik op andere manieren op.. drugs? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee dan moet eerst heel het land stemmen
|
Citaat:
|
pech voor jou is dit honeymopsland, en jij bent hier buitenlander, dus kan jij niet eens stemmen totdat je een honeymops-paspoort hebt. natuurlijk heb ik de meerderheid, ik heb dit land zelf opgericht. DOH
|
Citaat:
www.ikleefinmijneigenwerelddusiknegeerderest.nl? |
|
ik ben lief
|
ja hoor, jij bent lief!
|
:love::9~:Y):$:yes:
|
Citaat:
Citaat:
|
dit is mijn introduceringstopic, dan staat mijn naam er ook wel bij, kan je nie lezen ofzo?
|
huh? heb je het tegen mij?
|
ja sgat
|
o zo bedoel je het, sorry
ik zal het gauw veranderen |
thankyu! [het stond gewoon zo vaag XD]
|
:P, trouwens, welkom op dit forum nina! pas wel op, dit is soms een erg emo-onvriendelijk forum, zoals je waarschijnlijk al gemerkt hebt
|
ja zowiets, maar eigenlijk zou het gewoon van:
persoon: emo's zijn stom! emo: vindje? persoon: ja. emo: oke |
ja, maar zo zijn de mensen hier niet, jammer genoeg :(
|
nou en, boeit ons niet!:D
|
Citaat:
Ik heb belooft dit topic niet meer te vervuilen :$ dussss ik wacht op je pm als je dat wil ^^ |
ok zal ik doen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:10. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.