![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heel verstandig :)
niks tegen jou hoor pakspul ;) |
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Balen :(
|
:aai:
|
Niet doen joh, jongens kunnen wel ergens tegen :)
|
Citaat:
|
:d mee eens
|
ik kijk eerst naar gezicht is dat lief kijk ik naar de rest :P moet nie plat zijn maar ook niet supergroot
|
voor mij maakt het een deel uit,
ik verkies liever niet al te grote, geen hangende :) maar ook niet niets :) maar het belangrijkste aan een meisje is het innerlijk :) |
Citaat:
|
my boobs my boobs my boobs are oké!
hahahahahahah |
Citaat:
|
Het is triest genoeg dat ervanuitgegaan wordt dat meer mensen met dit probleem kampen. Maar als antwoord op je vraag: NEE.
Een echt eerlijk, aardig en niet-vol-van-zichzelf-zijns meisje vinden is al verdomde moeilijk - en dan ook nog eens naar borsten gaan kijken. Nee, maar te groot is niks, en niks is niks. Verder: OK. |
het maakt mij totaal niet uit als de rest maar goed is
|
als ze niet zo groot zijn vin ik het goed
|
:') 3-in-a-row.
|
wat maakt borstgrote nou uit
gaat dit forum over liefde of lust?? :S |
Citaat:
En als je je niet kan aanpassen, daar is de deur. :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
thats a do or die :')
|
Citaat:
|
ok wat wil je op je grafsteen?
|
Citaat:
Can I play a game? Oeh, can I? |
You can.
|
Sweeeet. :d
Lessee.. |
catch me if u can..
u cant O-) |
http://i13.tinypic.com/8byq15y.jpg
Hello there, Grim. I want to play a game.. Attached to your chest is a device called 'the venus fly trap'. Once this movie is finished, you have one minute to find a key, and unlock yourself. Make a choice.. Life or death.. |
Hello there, Amnesia
I want to play your game.. I made my choice... Death :P Butt, u can't kill me xD Ever heard of respawning? Guess you haven't... :P |
Citaat:
Ooit gehoord van SAW? Guess not. Get yo' ass watchin' those movies, fool. :{ |
Watched i O-)
Who sez i can't cheat in your game :P And while you were talking... i spawned the key.. bye bye ;) |
Citaat:
Als je SAW had gekeken wist je dat er geen uitweg mogelijk is uit de traps NAAST dat je de regels volgt. Breek de regels, dood volgt kort daarop. Oh yeah. This isn't a virtual game. Once you're in Hell, only the Devil can help you out. :) |
Grim is goeie mateys met the Devil dus dat zit wel goed ;)
|
Leer alsjeblieft Engels en Nederlands. :no:
|
Engels owkee maar Nederlands :P
|
Citaat:
God, wat mis ik erwin op dit soort momenten, die had je allang aan het huilen gekregen. :) |
whaha waarom zit ik hier dan te lachen ^^
|
Citaat:
|
tja mijn probleem heh ;)
|
Citaat:
|
boeit me niet als ze maar wat heeft
mar niet te klein |
Tja..
Als ze maar geen stom karakter heeft maken de borsten niks uit en btw ff leuk weetje wat ze bij brainiac hebben getest.. Mannen houden meer van billen dan van borsten dus waarom druk over maken :P:P:P
|
Citaat:
|
....
|
Citaat:
Neehoor wattan? |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:47. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.