![]() |
wat voor school deed je hiervoor dan? Toen je nog wel naar school ging.. En je bent toch leerplichtig?
|
HAVO,
en ik ben inderdaad leerplichtig, Maar het lukt gewoon niet meer op die andere school. |
Wat ging er dan fout?
|
Dont wanna talk about it..
|
oke, dan is het goed..
Ik ken namelijk ook iemand die niet meer naar school gaat.. |
Mmkay :)
|
jij bent niet toevallig diegene :P
|
Ik begin in september wel weer es :')
|
Hé, wat gemeen. Ik moet gewoon nog naar school.. Nog 3 maandjes en dan heb ik mijn examen..
(als alles goedgaat) |
Ik heb een tong en kinpiercing,, had een wenkbrauwpiercing, mar die ging eruit groeien, dus heb m er maar uitgehaald,, dat velletjes werd steeds dunner :S
Eind van de maand tattoo,, ga van die klauwen op me borsten doen. Dit alles mag/mocht eigenlijks helemaal nie van mn moeder,, maarja wel van mn vader(A) |
als jij dat mooi vindt..
|
Ik had een navel piersing xD
|
piersing nog wel
|
*heeft prly tattoo aan het einde van de maand :love:*
|
Met I love Wendy? :love:
|
Bijna *)
|
Ow, toch niet iets met ajakkes toch?
|
nope :)
|
Wat dan?!
|
Zie je wel :)
|
Tsss, ik kan niet tegen geheimpjes.
|
Vrijdag ;)
|
mwa licht eraan wat je voor tatoo je neemt als het zo'n boelshit ding is dan vind ik het nergens op slaan.
maar stel je opa overlijd ofzo en je neemt een tatoo van hem als foto dan vind ik het toch wel iets moois..en piercings vind ik beetje zonden van je lichaam want je steekt er gwn gaten in.. |
Citaat:
Right.. :') |
^seconded
|
ik heb zelf een monroe of Madonna piercing en ik krijg er nog 2 erbij:) een tong en navel ik vindt piercing echt wel mooi:) Maar tatoos vindt ik niet mooi,,,
|
Ik heb een tong piercing!
|
Citaat:
|
het interesseert mij eigenlijk niet zo of iemand piercings heeft ja of te nee, maar bij een meisje vind ik een navel piercing op zich wel grappig.
|
Pff, tongpiercings. De tong is zo'n leuke spier en dan laat je er een pin dwars doorheen slaan.
|
Citaat:
|
Piercings: Navel, boven in mijn oor en tragus.
tattoo: Angel wings en sexylicious op mijn enkel. |
Zal leuk staan als je straks een man hebt, of als je straks een uitgelebberd oma'tje bent.
|
Citaat:
|
Your point?
|
Citaat:
|
Ik ben van plan een tragus te laten zetten, maar ik hoor verhalen dat het een zeer pijnlijke plek is? Ik heb een redelijk hoge pijngrens, dat wel.
Heb nu een navelpiercing en 2 bovenin m'n oor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
He Bah
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb een tattoo een ster aan de binnenkant van me pols :)
ooh jhaa en een tragus piercing;) x |
Citaat:
ik was echt vet bang , maar ik voelde er serieus niks van. ik heb wel ergere verhalen gehoord;) maar viel me 1000% mee x |
Ik heb een offset-labret (ringetje) en een neuspiercing
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:48. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.