![]() |
omdat hij mijn grote idool is :+
|
Maar waarom is hij je idool dan?
|
Omdat hij helemaal geweldig is
|
Jij bent echt gehersenspoelt!
|
Citaat:
|
nee, waarom?
|
Oh, dat zou Erwin toch ook zeggen?
|
Ja, Erwin wel.
Maar waarom zou hij dat dan zeggen? |
Omdat hij zin heeft?
|
Ja, nou en. Niet met mij hoor!!
|
Wie zegt dat?
|
Ik!
|
En wie ben jij?
|
Mezelf ;)
|
Lekker nutteloos gesprek weer :+
|
Ach, ik ben ook nutteloos, dat scheelt weer :P.
|
|
Die kende ik al ;).
|
He, wat jammer nou
Ook die van Jingle Bombs? |
Nee, denk het niet.
|
|
KOOOOOOOOTS :kots::kots::kots::kots::kots::kots::kots::kots::k ots::kots::kots::kots::kots::kots::kots::kots::kot s::kots::kots::kots::kots::kots::kots::kots::kots: :kots::kots::kots::kots::kots::kots::kots::kots:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als er 1 man een geweldige commediant is is hij het wel |
kunnen we nou vrienden worden insanity? ben dat geruzie helemaal zat
|
uhm...
God, hohe noemen ze dat ookalweer? Nee ofzo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Deze had je volgens mij al een keer gepost, toen heb ik hem tot de helft gekeken ofzo.
|
Oke, zou wel kunnen. Denk het eigenlijk niet. Heb hem zelf ook nog niet zo lang geleden gezien.
|
Dat filter voor die snijders kan ik zeker mee leven.
|
:)
|
Citaat:
*Late reactie* |
^Satanisten zijn nog grotere mongolen dan christenen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan zou je zien dat dat dus totaal niet het geval is. Satanisme draait om de mens, niet om een of andere God aanbidden. |
liam wil speciaal zijn
|
Citaat:
I'm just naming the facts. :) |
die smiley vind ik niet leuk..
maar oke. |
cry.
en liam heeft gewoon kankerhard gelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Dit correspondeert dus niet. |
Citaat:
Ik citeer: "1. Do not give opinions or advice unless you are asked. 2. Do not tell your troubles to others unless you are sure they want to hear them. 3. When in another’s lair, show him respect or else do not go there. 4. If a guest in your lair annoys you, treat him cruelly and without mercy. 5. Do not make sexual advances unless you are given the mating signal. 6. Do not take that which does not belong to you unless it is a burden to the other person and he cries out to be relieved. 7. Acknowledge the power of magic if you have employed it successfully to obtain your desires. If you deny the power of magic after having called upon it with success, you will lose all you have obtained. 8. Do not complain about anything to which you need not subject yourself. 9. Do not harm little children. 10. Do not kill non-human animals unless you are attacked or for your food. 11. When walking in open territory, bother no one. If someone bothers you, ask him to stop. If he does not stop, destroy him." Volgens mij staat er nergens 'Aanbid of Vereer Satan', correct? Ik stel voor dat je je verdiept in zaken waar je geen verstand van hebt voordat je je mening uit. |
Die gasten maken het nog bonter dan de moslims.
|
Je hebt twee soorten Satanisme... De 'regels' die Amnesia opnoemde komen uit 'The Satanic Bible' van Anton LaVey... Eind vorige eeuw geschreven.. :p Hij gebruikt het woord Satan hier als hoe je het in het hebreeuws vertaald: 'tegenstander'
Je hebt ook een ouder Satanisme die wel degelijk over Satan gaat.. Die gaat over hoe Satan ons bevrijd zou hebben door ons kennis te geven over goed en kwaad enzo, weet ik verder niet veel van... De meeste mensen die kerken in de fik gestoken hebben waren gewoon heidens (Hiermee bedoel ik dat ze in het Heidendom geloven) Denk aan Varg Vikernes van de band Burzum. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:09. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.