![]() |
- Post wegbrengen.
- Ps3. - schoolbezoekje. - ?? |
juist wakker,ga nu eten.:z
|
twee tentamens achter de rug, waarvan ik er eentje ter plekke moest regelen omdat de examen commissie was vergeten door te communiceren dat ze mijn hoger beroep goed hadden gekeurd.
|
-wakker geworden
-betaald ochtendwandelingetje gemaakt -ff gaan slapen -gaan douchem -naar school gegaan, twee uur gedaan -ff gechilld bij vriend -nog 1 uurtje school -naar huis gegaan |
Een graf stemming op het werk.
morgen worden er 100 man ontslagen. |
pijnlijk.
waar werk je? |
Ericsson
|
balen.
ik hoop dat jij niet tot degenen behoort die er uitvliegen dan! |
Tja, 1/3 van de afdeling vliegt er uit.
Dus de kans is behoorlijk groot dat ik daar bij zit. Maar goed, ik zal blij zijn als er eindelijk duidelijkheid is. |
Een dag als alle anderen.
Wakker worden - verslapen - douchen - naar school - thuis komen. |
- school 9 tot 10.
- thuis rondhangen/ is de stad rondhangen. - school van 2 tot half 3. - werken van 6 tot 9 |
Opstaan,douchen en straks gaan werken in de computerwinkel van een vriend van mijn vader.
|
Niet ontslagen !!!
Alleen wel bijna 80 collega's kwijt |
ten eerste: Gefeliciteerd Sander! :)
ten tweede: Zaten er collega's tussen die je goed kende? |
Citaat:
En ten tweede: Ja, behoorlijk wat inderdaad. Er hangt ook een wat vervelende sfeer hier op de afdeling op dit moment. Ik denk dat ik er zo maar vandoor ga, want gewerkt wordt er vandaag toch niet meer. |
Da's kut.
Maar mooi dat je niet ontslagen bent. :) |
Mijn dag was pijnlijk en zenuwslopend..
|
:aai:
OT; Een dag als alle anderen. Alleen ook nog naar de tandarts geweest. |
weer zo'n nutteloze dag
-wakker worden -betaald ochtendwandelen -slapen -wakker worden -douchen -1 uur spijbelen (paps vertellen dat het (weer) uitvalt) -(te laat) op school komen -er achter komen dat er nog 2 uur uitvallen -weer naar huisgaan -verhaaltje ophangen bij paps -naar school gaan -niksdoen bij gym -nog 2 lessen -naar huis gaan -levenloos thuis zitten |
Kutdag, met veel verwarrende dingen.
|
Kenker, wats met iedereen. Als je moet bent dan lukt niets. Dat ik nog kan posten is al een wonder. :+
|
jaa, tot toe gaat die wel lekker. En het gaat 23 graden worden dus m'n dag kan niet kapot.
|
Lekker weertje, vrij van school, straks na m'n pa, kooltjes gekocht, naar de stad geweest.
Wel chill daggie. :yes: |
Druk en vermoeiend, was wel lekker werken in het zonnetje, maar volgende x wat eerder naar bed de avond van tevoren.
|
Half 11 opgestaan, taart gegeten, en gezaagd.
|
Gewerkt. En zometeen gaat er een krat pils door kan ik jullie vertellen/
|
Zagen, zagen, zagen. :z
|
Waarvoor?
|
Verhuizing -> Tuin waar bomen hoger dan de huizen hier staan.
|
koop een kettingzaag
|
Geen geld.
OT; Kwart voor 9 gewekt, ontbeten, naar de kerk geweest. |
Alleen thuis met pasen.
|
Vanavond gourmetten. :?
|
fonduen met vrienden :)
|
Godfather 2 gekocht.Mijn familie viert tegenwoordig toch niets op Pasen dus voor mij is het een dag als een andere.
|
Nog steeds niksdag en alleen thuis.. ik heb net chips gegeten.
|
Veel gelopen door 't bos.
|
- School tot 4 zeggen ze.
- post. - hopelijk vrije tijd. |
- Wakker worden
- Weer slapen - Weer wakker worden - In bad - Naar de stad - Naar leerlingen.com - Zometeen strafwerk maken, en maar es eten. |
- Slapen
- Spijbelen - Eten - Ruzie maken met politie |
Tuurlijk.
|
- Naar het dorp
- Trakteren op ijs. - Naar leerlingen.com. |
Citaat:
|
Hem eerst bannen, en daarna dit soort dingen over hem zeggen.
Zo kan ik het ook. |
0830-0930 Opstaan douchen
0930-1400 Neurologie tentamen stof in de kop stampen. 1400-1430 boodschappen doen 1430- (vermoedelijk) 1800 Neurologie tentamen stof in de kop stampen. 1800-2030 Borrel + eten 2030-0400 Neurologie tentamen stof in de kop stampen. :z |
Opstaan
ochtendshizzle eerste uur braaf naar school merken dat tweede uur uitvalt 'fuck it' denken lekker rondfietsen en wat van de stad zien zesde, zevende, achtste uur weer naar school naar de kapper eten dalijk naar gitaarles en slapen |
Geslapen, ontbijten en douchen, tv kijken, naar een vriend toe, film kijken, foto's kijken en in de zon liggen en snoepen. Net boodschappen gedaan en pannekoeken gegeten. Leuk hoor.
|
^jij hoeft niet naar school?:o
|
Wakker geworden, weer geslapen, wakker geworden, in Call of Duty die kutzombies gekilled, naar de stad met m'n pa en broertjes, terug, naar het dorp, op ijs trakteren, nietsen, gitaarles, eten, strafwerk maken, leerlingen.com, straks weer strafwerk maken, daarna slapen.
|
kut.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:22. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.