![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In ieder geval wel van chocola :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dus mag ze niet op het forum? lol d'r hyves is ook openbaar:')
|
die van jitske ook :+
|
klopt, naar wie gaan we nog meer opzoek?:d
|
Die van jou? :+
|
Kan nooit moeilijk zijn, omdat wij als staff de e-mail adressen kunnen zien :+
|
true that, maar ik wil van m'n hyves af. Dus bijna al m'n vrienden verwijdert en alleen nog een pic van m'n scoot:+ Jammer he:')
weetje, om je tijd te besparen: http://jpsakkers.hyves.nl/ |
gaat maar ff ontopic reageren:
1e x geblowed na teveel drank..was niet erg lekker..veel van :kots: enzo.. ennem, daarna 2x...maar vind t gewoon niet lekker. en tis ook nie zo goed voor me.. keb liever bier!:d |
Citaat:
|
ik heb je IP, is genoeg.
|
Die van jou heb ik al wel?
Iemand interesse? :+ |
mijne ook
|
Mijn... hyves.... ? :+
|
Citaat:
|
Citaat:
kutzooi:P achja, je moet alles es geprobeerd hebben |
Citaat:
|
Citaat:
en hoe kun je in slaap vallen op straat.. zo'n ronde chillschommel is mij nog wel es gelukt mr toen werd ik wakker gemaakt en moest weer verder :d |
nja, moe..veel drank..weinig eten..beroerd voelen, stuk naar huis moeten fietsen
gelukkig sliep ik nog normaal, toen ik wakker werd om verder naar huis te fietsen, zag ik een vriend van me die een lantaarnpaal aant knuffelen was(slapende), denkende dat t zn vriendin is ofzo? keb geen idee:P maar t kan dus.. maar een schommel? daar donder je toch snel van af? |
Citaat:
http://www.sensomotorische-integrati...otos/k-037.jpg |
Die slapen heerlijk!
|
Citaat:
nee kijk het was zo'n grote schommel waar je met meerdere mensen in kunt zitten, soort mand ofzo.. moeilijk uit te leggen :P |
Citaat:
|
Citaat:
ah, maar dan nog, die randen zijn uberhard...niet dat de stoep zo comfortabel was:$ |
Citaat:
|
lag je wel alleen dan?:P
|
jazeker. rest zat op een bankje tof te doen.
|
Ontopic: Ja, een paar keer. Hasj en wiet. Maar nu hoef ik niet meer.
|
ik blow ook weleens, niet heel vaak misschien 2-3 per maand.
Je hoeft niet altijd stoned te worden hoor...als je nou een joint neemt waar sigaretten tabak en hajs samen in zitten is het effect minder erg:) tip voor beginners:thumbsup: |
stickje roke is zonde, en ook niet eens heel chill ofzo.
Citaat:
|
allebei nog nooit :)
|
hmm blowen wekelijks soms dagelijks soms 2 maal daags soms 3 maal daags soms een week niet hang er van af
andere verdovende middelen wel gebruikt coke,speed,mdma,xtc,ghb,ketamine,lachgass,poppers maar dat was allemaal 1 malig om het uit te proberen voor mensen denken dat ik een junk ben :D |
Het begint er anders aardig op te lijken :+
|
^Dat.
|
lachgas heb ik ook een keer gedaan, was wel 'lachen' moet ik zeggen.:')
|
In Spanje krijg je Helium is discotheken. Een vriend stond te roken en tegelijkertijd die ballon naar binnen te hijsen. Misschien was dat de reden waarom hij in slaap viel. :z
|
Citaat:
nee je krijgt lachgas helium krijg je een hoge stem van en van lachgas ga je spacen vanwege zuurstof te kort in je hersenen helium is niet het zelfde als lachgas. lachgas zit bijvoorbeeld ook in patroonen voor slagroom bussen :) |
Citaat:
|
Citaat:
het is de zelfde high alleen dan zegmaar zonder dat je gewurgd hoeft te worden en het duurt maar even gapen doe je ook maar dat is voornamelijk als je moe bent ook door zuurstof te kort maar dan space je niet omdat je toch nog wat zuurstof binnekrijgt en met lachgass alleen lachgas en ohja 1 tip voor mensen die het proberen niet rechtstreeks uit het patroon dit resulteert in bevroren longen doe het via een slachroombus in een ballen dus pak een klein patroon van dan slachroom spuitbus en doe de rballon eromheen blaas hem op met die lachgas vervolgens blaas je in en uit in de ballon en adem je verder niet als je de high voelt komen doorgaan totdat je niet meer kan dan adem halen en genieten van je trip |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het zou ook makkelijk kunnen dat ik het verkeerd heb, maar ik had dus zoiets ooit gehoord:')
|
Pff, laten we maar wachten tot Chrizly komt, die kan hier tenminste iets zinnigs over zeggen. :+
|
goed plan:')
bewijs voor mijn idee: Geeuwen verkoelt de hersenen bij oververhitting, zo blijkt uit onderzoek van de universiteit van Binghamton. Het geeuwen zorgt er voor onze hersenen niet te warm worden. Een flinke gaap stuurt een fris briesje naar de hersenen. Dit verklaart ook waarom mensen geeuwen als ze moe zijn. Bij een slaaptekort zijn onze hersenen warmer dan normaal, geeuwen zorgt op dat moment voor de nodige afkoeling. Voor de studie plaatste onderzoeker Andrew Gallup kanaries in verschillende kamers, waarbij hij de temperatuur liet oplopen, dan wel constant hield. In de kamer waar de temperatuur geleidelijk toenam, geeuwden de vogeltjes aanzienlijk meer. Het team van onderzoekers is er van overtuigd dat bij mensen hetzelfde mechanisme speelt. “Onze hersenen zijn als computers” besluit Gallup, “ze werken het beste wanneer gekoeld” |
Of computers zijn net als hersenen. Want die waren er eerder. :')
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:10. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.