![]() |
Geen dank, volgens mij moet je het toch echt zelf doen
|
en trouwens toen ze zei dat ze het koud had, had je haar warm moeten knuffelen :+
|
haha :P maar ik kan natuurlijk geen 2 uur aan dr ziten knuffelen hea , we wouden ook graag nog wat van de film zien XD
|
eerst knuffelen en daarna vest geven :z Je moet sowieso wat meer lichamelijk contact zoeken.. handje vasthouden etc.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar de 1ne x hield ik haar even om haar nel vast en de ander zeg maar lepeltjelepeltje (maar dan staand natuurlijk) :P |
Je gaat in de goede richting.
|
Citaat:
|
deden jullie dat nog niet?
|
Citaat:
|
neej.
|
Citaat:
|
ik ga wel is met haar hondjes uitlaten dat is ook wel leuk om d'r hand vast te houden denk ik , en goeie gelegenheid ^^
|
Romantisch
|
Citaat:
|
Schommelen?
|
Dit is zo amusant om te lezen haha.
OT: Als jullie toch gaan wandelen met de hond, en je haar hand vast, ben je al in de goede richting. Wat je kan proberen is om haar te kussen op het moment dat je haar thuis brengt, als afscheid. Als ik het zo lees denk ik wel dat ze het leuk zou vinden. |
Nu hij de kracht nog om het te doen
|
:P inderdaad en vollemaan jij ook bedankt ^^
|
Joh komt wel goed toch?
|
Citaat:
|
Daar ben ik zeker van!
|
Citaat:
|
haha, wat ben jij geweldig zenuwachtig
*gaat ff terugdenken aan vroegah!* :d |
Baloe, hoe was jou eerste kusje?
|
kusje of (tong)zoen?
|
vertel bijde maar?
|
nou baloe vertel :P, mijn eerste tongzoen was een dronken drama op een feest en m'n
|
En mn?
|
1e kusje? keb geen idee
1e tongzoen: @ one night stand en vraag me niet hoe ze heet :') |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja ben het met je eens, die van mij herriner ik me ook nog altijd:P ( helaas)
|
Citaat:
ma ach..tis maar een kusje voor mij iig:P |
mijn eerste tong blijft me me hele leven achtervolgen, ik hou er een trauma aan over wss.
|
watdan?
|
dancetour in breda, sta daar met vrienden en opeens zoent iemand mij...... sta daar 10 vrienden te kijke van: "WTF!". als ik m'n ogen even open doe (wat heel slecht is en eigenlijk niet hoort), en het ergste was het gezicht van de gast voor mij. die keek mij echt raar aan en stond zo te staren. het meisje was ook niet echt mooi of zo maar wel aardig...(daar gaat 't toch om :P)
|
Aah:aai:
|
Citaat:
|
mijn 1e tongzoen was op een facking koude winternacht (nee niet deze winter:') ) en er liepen steeds mensen langs:+ (was onder een flat)
|
Citaat:
|
this is amusing.
|
Op school, midden in een bomvolle gang. Geen trauma's. :9
|
Citaat:
|
ergens in een slopje ofzo kweet er niet veel meer van behalve dat het echt smerig was althans dat vond ik de eerste keer.
|
:o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In alle gevallen niet vies.
|
Alles gebeurde in 1 keer, chronologische volgorde.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:38. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.