![]() |
Gewoon even in proberen te denken hoe t zou zijn om je kind te verliezen. Damn.
Ander onderwerp |
das lastig bij dit topic;)
|
Citaat:
|
Agerme ze is gevonden, dood in de tuin van de buurman (nog een politie-agent ook nog)
|
Ohnee.. toch nog niet.
|
Haha.
|
Ga er maar vanuit dat het wel zo is, mensen in witte pakken, grote schermen, tuintje opgraven, kun je je voorstellen, is je dochter weg, ligt ze twee huizen verderop dood in de tuin, er zijn een hoop zieke mensen in deze wereld.
|
Peter R de Vries lult er al over bij Pauw en Witteman, hij vond het nodig om meteen alle laatste restjes hoop bij de familie meteen de kop in te drukken.
|
Citaat:
|
Dat konden ze toen nog niet zeggen. Alleen dat ze aan het zoeken waren. Sherlock.
|
Maar dat het 99% zeker was dat er een lijk was en hoogstwaarschijnlijk van die 12 jarige was toen ook al duidelijk:)
en ze gaan echt niet zomaar met z'n weet ik veel hoeveel mensen binnenvallen, tuin uitgraven, forensisch onderzoek doen, artsen naar binnen laten komen en dergelijke. |
Døh. Dat was waarschijnlijk ook zo. Nu is ze dan wel gevonden dus.
Maar je krijgt op die manieren dus lulverhalen. |
Milly Boele dood gevonden
Uitgegeven: 17 maart 2010 00:29 Laatst gewijzigd: 17 maart 2010 00:41 DORDRECHT - Het 12-jarige meisje Milly Boele is dinsdag dood gevonden in een tuin bij een woning nabij haar ouderlijk huis in Dordrecht. 'Milly dood aangetroffen' slideshow Het betreft de woning van een 26-jarige politieman, die als verdachte is aangehouden. Dat heeft de politie bekendgemaakt. De familie van het meisje is ingelicht. De toedracht van haar dood is nog onbekend. De politie zei dat met de vondst van het lichaam van Milly Boele een einde is gekomen aan een periode van onzekerheid. Het meisje werd sinds vorige week woensdag vermist. Onderzoek Volgens de politie gaat het sporenonderzoek in de tuin nog de gehele nacht door. Ook het lichaam van het meisje moet nog worden geborgen. De agent, werkzaam bij het korps Rotterdam-Rijnmond meldde zich dinsdag op het bureau met volgens de politie belangrijke informatie. Hierop is hij direct aangehouden. De politie startte vervolgens een onderzoek in de woning van de man aan de Schuilenburg. Rijksrecherche De Rijksrecherche neemt het onderzoek nu over en zal de verdachte verder verhoren, een normale procedure als een verdachte een politieman is. Milly verdween vorige week spoorloos. Haar verdwijning kreeg landelijke bekendheid door een grootscheepse zoekactie waarbij donderdag het landelijk alarm Amber Alert werd ingezet. De politie geeft waarschijnlijk in de loop van de woensdagochtend een persconferentie in Dordrecht. © ANP |
ik vind op dit moment achteraf sommige opmerkingen best wel erg en erg respectloos :{
|
ik ben er gewoon misselijk van
|
Citaat:
Kan je mooie vraagstukken op los laten. |
ik vind het indd ook vreemd dat hieraan ineens zoveel aandacht is, volgens mij gebeurt dit vaker maar niet met zoveel mediacircus erom heen
|
Citaat:
|
keuze van Peter.
|
Of van de ouders.
|
peter dwong de ouders?
|
wat boeit dit nou, deze discussie :{
|
dat het allemaal nogal opgeblazen is?
|
dat was al na 1 dag bekend
|
Maar het blijft een feit dat dat meisje nu dood is.
|
Citaat:
blijft wel raar dat de politiechef nu heeft gezegd dat ze toen ze met dr moeder aan de telefoon was, de deurbel ging, dat ze tegen dr moeder zei dat er een buurman voor de deur stond (en niet zoals iedereen dacht een meneer) dat t dan nog 6 dagen moet duren|:( |
Peter heeft het gewoon gedaan en heeft de schuld op die 26 jarige politie agent afgeschoven :yes:
|
Citaat:
|
wat een dooddoener.
|
Tjah. Er lopen gewoon rare mensen rond op de wereld.
|
Het is wel eng :o ik was hier maar uitgegaan van het minst erge.. dat ze gewoon ruzie had gehad met haar ouders ofzo en weggelopen was. Dacht die komt wel weer boven water.. Maar niet dood jee wtf.. :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
water? :?
|
Citaat:
Meeleven of niet; het blijft verschrikkelijk. |
Nee, want als je niet meeleeft maakt het niet zoveel uit.
|
Ik weet niet of dit klopt: Die kerel schijnt bier gedronken te hebben op haar graf en haar lichaam hebben afgedekt met ongebluste kalk.
|
Dat klinkt best wel ziekelijk.
|
true
|
Achja, dat je je hierover druk gaat maken bevestigt alleen maar je naïviteit. Je doet dan namelijk alsof het iets heel speciaals is wat normaal nooit gebeurt, wat ronduit bullshit is.
|
Juist het feit dat het niet meer speciaal is maar gewoon is geworden is wat het erg maakt imo
|
Hoezo 'geworden is'.
Alsof dit soort dingen vroeger niet voorkwamen. |
Jawel, maar veel minder.
Als er vroeger ( 50 jaar terug ofzo ) iemand werd vermoord kwam het op het journaal en was het hele land in rep en roer. Nu is moord heel normaal geworden en gebeurt het elke dag. Je moet met me eens zijn dat die ontwikkeling niet echt positief is. |
Bronnen? Dit is namelijk het soort bullshit dat elke VVD opa loopt te sproeien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
+1 blaab
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:46. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.