![]() |
Was het maar 8 uur, hier is het eerder 6 uur :')
|
Die arme noord-koreaantjes worden steeds omver gebeukt door die lompe brazilianen.
Ik stem tegen. :yes: |
Noord-Koreanen waren zo gek nog niet. Ze werden nog gevaarlijk ook. Ik heb ze echt nog niet afgeschreven.
|
Citaat:
|
De wedstrijd tussen ivoorkust en portugal vond ik gisteren erg leuk om naar te kijken. Lekker spannend was het :)
|
Citaat:
|
Vanavond zaufen tot we niet meer kunnen laufen in de pub en voetbal kijken.
:') |
De hele vriendenclub komt bij mij thuis. Boodschappen doen, bier halen, balbla bla.
Het is het waard! |
Citaat:
|
Op een aantal uitzonderingen na dan :+
|
Jongen wij hadden gisteren de laatste 5 minuten echt een penalty moeten krijgen, stomme partijdige scheids. :{
|
Citaat:
Kreeg een belletje van de buren naderhand dat ik niet zo moest schreeuwen omdat ik keihard "WAß IST DAS? HABEN SIE POEP IN DIE AUCHEN?" riep. |
Hehe. :')
Zou wel leuk zijn als ik in het jaar geslaagd ben dat Nederland wereldkampioen werd. :') |
Ik ben blij als ze kampioen worden maarach......dromen zijn bedrog.
|
FUCK YEAH NEDERLAND!
Daar hadden we die klote agressieve brazilianen. |
Ookal hadden ze die "Say No To Racism" banieren overal hangen, ik heb mijzelf er op betrapt dat ik 2 a 3 keer mompelend iets met "poepnegers" en "terug naar huis" liet horen. :$
|
Toch hebben we ze een poepje laten ruiken 8)
|
Citaat:
|
Ik hoop stiekem dat Duitsland wereldkampioen wordt.
Slecht hé :$ |
Want..?
Ik ben geen voetbalfan, kijk het ook amper.. Maar als NL kampioen wordt, dan zie ik al een feestje in de aantocht! Beter winnen ze dus :+ |
De Duitsers spelen gewoon geweldig. En Podolski :love:
|
Deutschland heeeeuuuuuuuuujjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:49. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.