![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
ik trek mij keutel in:')
|
wut?
|
Nee Baloe,nee.:')
|
Citaat:
|
Hamer vraagt of we een keutel door zn smoel willen douwen.
Duss... Baloe draai eens even een grote |
Citaat:
|
Ligt eraan, sommige meisjes van 14 hebben wél tieten. Maar goed, wat een zorgen... In een goede relatie draait het niet om tieten. Ik blijf het gewoon bullshit vinden als je je zorgen maakt om iets als dit. Deal with it.8|
|
Yo..
B75 is de gemiddelde standaard maat... Tenminste in NL... Maak je niet druk over borsten:P Weet niet hoe oud je bent... Maar ze groeien of nog... En anders zou je eens borstspiertrainingen kunnen gaan doen? Love and music is the rythm of life;) |
ik ben 14 maar ze zijn in een jaar tijd niet gegroeit...
|
Citaat:
Mij maakt het echt geen drol uit of ze grote tieten heeft, zolang ze maar een mooi kontje heeft :') |
:p
|
Wist u datje:
Het schijnt dat als je dagelijks een handje vol sesamzaad na binnen werkt, je aan het einde van het jaar een cup groter zou kunnen hebben:P |
Citaat:
|
Of je gaat gewoon aan de pil. Geen fratsen.
|
Het wist u datje is bewezen:P Stond in de quest... Maar goed... lijkt mij maar niks elke dag zaad eten:P
|
Citaat:
|
Sesamzaad is het antwoord:P en BorstspiertrainingXD
|
sesamzaad m'n reet! :o
|
jij hebt liever ander zaad?
|
Hmm
vraag me af... Zou je reet er van groeien? XD Weet niet of je graag dikke reet wilXD |
Citaat:
|
Jaaa, ik vind niet dat je erg complimenteus bent vanavond baloe :+
|
ik hou wel van je
|
:love:
|
Ash hôôle een meisje dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja ja:P Ik volg het nietXD
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Het was niets ergs, maar had er wel mee te maken:+
|
I don't remember. :+
|
striae?
|
Citaat:
die gebruikt ik al 2 en een half jaar |
ik vind het juist mooi:$
|
lekker gerukt jochie?
|
Haha... dat dacht ik vanmiddag ook:P maar vond het iets TE om het te zeggen...
|
Citaat:
|
-herinnert zich al die keren dat ie werd geband voor 'neuken?', 'tits or gtfo' , 'doe eens doodgaan?' , 'opk@nkeren' -
niet alles :+ |
Citaat:
|
bepaalde fetish
|
Goeed ik heb niet gelezen wat hier allemaal staat, maar ze zullen wss niet zo klein zijn als je B80 hebt. Want ik heb net iets groter dan dat, en ik heb echt kanonskogels. Meestal groter dan de meiden die ik ken en die al van school zijn, en ik ben 13. Uhu profiel informatie kloptniet. Maar dat bergjesgedoe: je ziet er niks van als je een BH aan hebt toch? :)
|
Kleine borsten zijn sexy!!
|
Citaat:
meerdere malen per dag!! xD |
Alsof hoeren slikken :no:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:28. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.