![]() |
Jeuk is erg!!!!
|
Vlooien? :+
OT: Egh. |
Lalala het zijn vrienden lalala ik wil je niet kwijt lalala *shoots* eindelijk stilte.
|
Huiswerk. Nu nog doen. Voor kwart over 10, want dan begint That's 70 show.
|
That's 70 show begint:wave: Doeeeeiiiii:+
|
Ik heb vorige week meer dan dertig uren gewerkt en ook nog eens naar school.
Zaterdag gingen we poolen op bierniveau en dat ging wel maar wat een kutvolk in Utrecht zelf. Zwervers die vragen om een euro en fietsers die plat op een muil gaan en blijven liggen. |
Bla bla.. Java is saai :{
|
Ziek -_-
|
Citaat:
|
M'n schrijfopdracht Nederlands werd niet echt gewaardeerd. Toch blijf ik erbij dat Second-Life alleen voor uiterst domme mensen is. :')
|
Citaat:
btw al je afstandsbediening gevonden? |
Ja! :d
Jouw manier werkte. :+ |
Citaat:
|
Dat had ik dus opgeschreven. Misschien moet de woordkeuze alleen anders de volgende keer.
|
Citaat:
|
7 onvoldoendes. politie in huis ofzo. bergen werk. koppijn en ik ga slapen nu.
|
Bakken met huiswerk om te doen, en ik ga MW2 spelen.
|
gamen is ook zoveel leuker dan huiswerk ;)
|
Dat is't probleem.
|
Citaat:
|
Huisarrest.. jippie daar zat ik op te w8ten 8|
|
kk duits leraar, die gast heeft echt iets tegen mij. Ik do GVD helemaal niks en nou moet ik nablijven heel de week en zit ik vriendloos alleen in de klas (niemand naast achter schijn in een 2 tafeltjes radius).
|
Citaat:
|
Komt daarvoor politie? :')
|
Citaat:
|
Dumb ass.
OT: Die collage die voor de grap begon heeft toch 1 uur en een kwartier geduurt. :') |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://moderateinthemiddle.files.wor...t-sherlock.jpg |
Citaat:
ik heb nu uber rapport met allemaal 7's twee 8en en een 9 alleen duits is een 3.7 heb ik nou alleen een hekel aan duits omdat ik er slecht in ben of ben ik slecht in duits omdat ik er een hekel aan heb, of misschien gaat het in een cirkel. |
Soms, snap ik nog minder van haar dan van Shakespear's quotes.
|
Hij is een hij. :+
En in dit geval was het plaatje en diens tekst een beetje misplaatst. |
Citaat:
|
Oh, nevermind.
Jij bedoelt L. Ik dacht dat je het over Chitesel had. :') |
Hehe, geen probleem.
|
Citaat:
|
Oeehhh. Ik zie het vuur al aankomen.
|
:{
|
Weten dat ik als ik nu ga slapen, ik wakker zal worden op de kutste dag van de week: de dag voor de schoolweek weer begint.
|
Focking om 5 uur vanochtend m'n bed uit om om half 9 in Amsterdam te mogen zijn voor m'n Cambridge examen. En nu te brak zijn om nog een poot te verzetten.
|
Citaat:
|
Citaat:
btw, veel succes, en doe je advanced of die normale? |
Advanced, en dan het op een na hoogst haalbare examen voor mij. Near native gaat me niet lukken denk ik :+
Die van mij is ook business gericht trouwens. Die dag duurde echt superlang ook, 's ochtends om half 10 het eerste examen en 's middags om half 4 het laatste. |
Citaat:
|
Tis wel chill voor later als je groot bent he. Er waren ook allemaal mensen van in de 40 die het nodig hadden voor hun baantje.
|
Ging het goed?
|
Ja, opzich wel. Maar ik ben benieuwd of ik het haal, volgens mij zijn ze echt super streng.
We gingen de hele weg in de trein ook al engels praten om vast in de stemming te komen. We werden wel wat raar aangekeken :+ |
Ghehe, maar dat maakt niet uit. :+
En good luck! :d |
Het is weer zo'n dag.
|
Ruzieruzieruzie.
|
Downloads die op 99,7% blijven steken :{
|
Citaat:
voorbeeldje: ik heb tele2: server: news.tele2.nl bij mij gaat ie niet zo razend snel 40kb/s maar het is precies genoeg om in een paar seconden die laatste paar mb binnen te downen;) |
* denkt terug aan de tijd van torrents, toen hij films met 50 minuutjes binnen had *
|
Citaat:
|
Ik heb de laatste tijd dat 'ie 100% zegt maar er nergens een gedownoad bestand te vinden is. :') Of dat er blocks missen.
|
Dat heb ik ook. Het is bij mij vrijwel altijd incompleet.
|
dan halen jullie servers niet het hele bestand naar binnen. Maar er zijn bijna altijd par2 bestanden meegepost. Dit zijn reperatie bestanden:
Je moet het programma: Quickpar downen. Die kan de bestanden repareren via de par2 bestanden;) |
Gisteren als Zwarte Piet richting huis gelopen om cadeau's te brengen.
Onderweg bijna expres aangereden door gabbers in een verlaagde kutgolf en 3 keer uitgescholden voor homo, alleen omdat ik zwart ben |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet, want dan zeg je repair en dan zegt ie dat het niet kan.:no:
|
terug naar torrents blaab? :+
|
Schieten ook niet echt op.
Behalve als je private trackers hebt, maar cba. |
Hoeveel kb p/sec noem je snel?
|
>200 vind ik al snel
|
Citaat:
- de poster heeft niet alles erop gezet - de post is van lang geleden, de server kan het niet meer compleet binnenhalen - je hebt niet alles geselecteerd en er een nzb van gemaakt To be honoust, heb ik er dus nooit last van. |
Dan doe jij denk ik iets fout, ik heb eigenlijk altijd wel boven de 400
|
Citaat:
nieuwsgroepen dus:thumbsup: alleen moet je er gewoon aan wennen. Ik had in het begin ook vaak die blocks die missen enzeu. Maar na een jaartje en korter ben je er gewoon prof in. Torrents:no: |
Ik denk het wel ja. Mijn max. is 600-700, maar daar zit ik nooit aan. :/
|
Citaat:
Alleen voor films is het handig. Dus dat is het enige waar ik het voor zal gebruiken. In de tijd dat ik al die zooi in nieuwsgroepen in zit te stellen heeft Vuze die cd allang klaar. |
nieuwsgroepen hoef je juist bar weinig voor in te stellen. Alleen als je geen zin hebt om de servertjes uit te zoeken welke goed zijn, of gewoon een payserver betalen dan is het soms eventjes zoeken naar welke. Maar daar heb je de schatkist voor op ftd
|
Nu weten we wel wat het is vrind.
|
een pizza toch?
|
Ja, die Texas.
|
Ik ben blijven steken bij Hawaï :o
|
godverdomme tancodes kwijt
|
Citaat:
|
Nee, ik had die van mn ouders ff gekopiëerd zodat ik niet voor elk dingetje die lijst moest gaan opgraven, maar nu is die kopie dus weer onvindbaar.
|
Godverdomme.
Als je 18 bent moet je een hoop zelf gaan dokken. Geen probleem verder, er blijft alleen minder over. Plus dat het niet uitmaakt waar je werkt omdat ze toch overal dezelfde kut CAO's hanteren. Met een kakminimumloon kom je ook niet ver. Laten we zeggen dat ik ook niet zo'n zeiknerd ben die altijd blut is en bij zijn ouders aanklopt voor geld; Integendeel. Als ik het zou vragen krijg ik het wel maar dat wil ik gewoon niet. Ik moet iets verzinnen wat er uit springt waarmee ik lekker centen kan verdienen om te sparen ofzo. Daarmee bedoel ik dan geen medicijnen testen. |
kom samen met mij UAV's vliegen :+
|
Dat kan ik niet man. :d
|
Ik leer het je in 5 minuten.
|
Ik crash zo'n ding sowieso.
Ik ben meer van het sauzen, stucwerk en heftruckrijden. :+ |
Dan mag je de kantine doen :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daar kun je voor kiezen, meestal wel. Maar doordeweeks zijn meestal ook genoeg mogelijkheden. Ligt net aan het soort werk he.
|
OT: Ik bak niets van Winterbells. :(
|
liquiditeitsbegrotingen zijn stom.
|
Bah, bakken met huiswerk.
|
Citaat:
OT: altijd dat KANKERgezeik bij die achterlijke coördinator. Ik leven een briefje in dat ik er twee dagen niet ben om naar open dagen te gaan. Begint die hoer weer te zeiken dat ik op één van die dagen een proefwerk heb en dat dat voor zou moeten gaan. Denk na, rotmens, ik kan ook gewoon doen alsof ik ziek ben. Dan mag je het proefwerk ook gewoon later inhalen. |
Citaat:
Ik kan gewoon goed met m'n handen werken. :yes: |
Citaat:
|
Winterbells ding spel is echt kut imo.
Ot: Klote tiefus kut datums.. Wil ik dingen plannen kan dat niet omdat m'n ouders dan al andere plannen hadden.. Bah Bah Bah |:( |
komt wel goed :)
|
Verslapen. :{
|
Ik mag weer beunen tot 9
|
Kutgedoe.
|
Kankerschool. M'n leven voelt als een Radiohead liedje. 8|
|
Kutagentjes.
|
Pfff, druk voor school.
|
Winamp en msn doen mongol.
|
godverGODVERDOMME KAAAK
Heb ik WEER dat een product dat op een site als direct leverbaar staat VERTRAGING OPLOOPT AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
koekje erbij?
|
Nog even op dat schoolfeest terugkomen.
Wtf, facking slecht geregeld. Kuttent met gaypalmbomen, maar 1 bar oftewel een half uur wachten op je biertje. Nog meer gaypalmbomen. Om 12 UUR waren het bier en de wijn al op; WTF??! Een kut dj. En veel gezeik met de beveiliging. Maar wel lekker gedanst. |
Alles gaat weer is kanker achterlijk.
|
Volledig mee eens.
|
Woede :[
|
lui.
|
Ik ook. Daardoor heb ik het labreport dat vandaag klaar moest nog niet gedaan. En proefwerk voor morgen nog niet geleerd. En het huiswerk niet.
Het strafwerk daarintegen wel. |
Hoop stront?
Sorry, dat ben ik niet. En nee das niet op jou gericht alex. |
Duits kan de pot op.
|
^ Agree
|
Iedereen kan doodvallen.
|
Nu al moe. En ik moet nog zeker 30 uur.
|
Koud!
|
Een klasgenoot is zonder enige reden door vijf man van zijn fiets afgebeukt. Hij ving de klap vol op z'n oog. Laf gedoe.
|
ik mis d'r
|
Citaat:
In hun eentje durven ze nooit wat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
waar heb je het over? :?
|
tenenkaas.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is kut vandaag. Binnenkort begin ik aan mijn rijlessen en dat ga ik proberen tehalen in 2 weken dmv een spoedcursus. Nu is het wel zo fijn dat als je begint je al een beetje kan rijden. Het plan was om vandaag nog een keer te oefenen met vaders op het industrieterrein maar moeders is weer naar de stad om te shoppen. Nu zit hij met een huis vol kinderen en kunnen we niet weg want moeders wilt niet naar huis komen.
kak. |
De dag duurt nog lang:+
|
Als ik pas 1 keer gereden heb ga ik niet in het donker hoor.
|
daarvoor heb je koplampen:z
|
Ik moet nog een labreport maken.
|
Een week en ze heeft een ander.
|
Hij verdient het niet.
|
Citaat:
|
Ik heb koppijn.
|
Het is over,geen hoop meer.
Ergens ben ik blij dat ik nu zekerheid heb. Aan de andere kant vind ik het jammer dat ik haar kwijt ben. |
ziek :(
|
Koppijn als een malle. En moe als de laaie.
|
Citaat:
|
Dankjewelhoor. :love:
OT: Morgen wiskunde proefwerk. En ik snapte alles tot vanavond. |
Over wat?
|
Het oplossen van 2e en 3e graads vergelijkingen. En daar grafieken over maken.
|
grafieken over maken? that's not hard, gewoon de grafische rekenmachine toch...
en die vergelijkingen is gewoon gelijkstellen aan nul, en het kwadraat wegwerken met de wortel, en de 3e macht door middel van delen volgens mij |
ik snap het nu al niet meer.
|
Wij hebben geen grafische rekenmachine. En dat tot 0 lukt wel, maar d'r staan ook wortels in die bende. :{
|
Citaat:
Voorbeeld: WORTEL(4X) = 3 4X = 3^2 = 9 4X = 9 X = 9/4 |
Achja, ik puzzel d'r nog wel even wat mee straks. Dankjewel. ;)
|
graag gedaan:*
|
Stomme roddelverhalen. :(
|
Citaat:
|
Hij heeft nog geen lessen joh, hij komt er vanzelf achter.
|
Citaat:
|
precies :)
|
En ik niet. :d
Niks te klagen. At least, nog niets. Als ik zometeen zak heb ik heel veel te klagen. :/ |
liquiditeitsbegrotingen, solvabiliteitsratio, liquiditeitskengetallen, rentabiliteitskengetallen de gekste.
|
En ik ga nooit meer naar lingeriewinkels.
|
Had ik alles goed met het wiskudende proefwerk; het oplossen en ontbinden. Maar ik heb één foutje gemaakt waardoor ik meteen een één krijg; het kwadraat van een negatief getal positief nemen. Daardoor klopte m'n grafiek niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij mijn wiskunde docent niet. Niet in een tweedegraads vergelijking.
|
Citaat:
x^2 + 9 = 0 x^2 = -9 x = Wortel(-9) = -3 of 3 volgens mij zoiets?:? |
Ik bedoel zo;
Ik deed -2^2 = 4 Maar dat moet -4 zijn. En omdat die -2^2 (waarin ik 2 gebruik als x) midden in een formule stond, klopte de hele bende niet meer. |
Heh wortel? Waar wortel? :9~
|
-2^2 is eigenlijk -2 x -2
rekenregel: - x - = + dus -2^2 = 4 |
Citaat:
(-2)^2 = 4 very. |
Citaat:
|
Dat dacht ik dus ook. Maar toen klopte mijn grafiek dus niet meer. Ik had het op Vlinder haar manier moeten doen.
|
morgen excursie naar een of ander bedrijf.. bah bah. tot 18:00 uur verdomme :{
|
Ik moet nog een proefwerk Duits leren. Ik moet nog beginnen.
|
Ik kan hem niet eens meer aankijken! klotezooi..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
-de lingerie valt steeds kleiner -je bent zwanger -je bent nog niet uitgegroeid:+ knap bedacht vind ik zelfO-) |
Citaat:
|
:+
-masseer je je borsten elke dag?:+ <-- schijnt te kunnen helpen met de groei -slik je de pil, door het oestrogeen kunnen je borsten groeien -eet je elke dag een handje maanzaadpitjes ofzeu <-- schijnt ook te helpen ben je naar de plastisch chirugh gegaan? |
Stomme angst.
|
Bah het is zo veel werk...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Koud koud koud koud.
|
*Geeft Deegje een warme knuffel* :love:
|
* Is weer warm *
Dankje! :love: |
Dit slaat nergens op.
Krijg ik n kutinfraction omdat ik 'n onderonsje met Alex heb? |
Onderonsjes doe je via pm/msn/slowchat.
|
Aye aye Boss.
|
Iemand heeft het raam van m'n loungekamer open laten staan! Beetje koud wel hoor.
|
Moe, misselijk.
|
het is koud...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
7 msn gesprekken tegelijk is kut.
|
Citaat:
|
Ik bedank.
|
NEEEEEE! BlessTheFall morgen avond gaat waarschijnlijk niet door, omdat de treinen niet gaan! :'(
|
Mn geld heeft vertraging.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
fix een slaap plaats.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:55. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.