![]() |
2046
|
team america
damn :d |
House of Wax :$
|
Citaat:
|
Rosemary's baby 8-)
hoe geniaal is ook de fantomas cover van het titelnummer |
2 telefilms op ned. 3
on stage & gezocht: man leuk :yes: |
Der Untergang. Ronduit schokkend :o
|
Saw en Hostage..
Saw al tijdje geleden van i-net afgehaald, en gezien, en ik vind het wel een vette film.. 8) einde is ook wel vaag ;p Hostage zondag, en dat vind ik ook zeker een goede film :yes: |
Citaat:
Ik heb hem wel alleen voor de 2e keer gekeken, omdat me beste vriendin hem graag wou zien en omdat Chad erin speelt :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
laatste die k gezien heb is ''deep blue see''
wel vette film:) |
The Matrix Reloaded, met commentaar van filmcritics die bij elke scene wel wat negatiefs te zeggen hadden. Was best wel lachen, en er waren punten waarop ik het met hen eens was. En toch blijf ik deze film goed vinden.
|
Laatste film die ik gezien heb: The Pacifier!
En heb kaartjes gewonnen voor de film Madagascar! :d ga ik zaterdag samen met Amber heen! |
madagascar lijkt me tof :D
|
Sin City :yes:
|
Escape from Alcatraz
American History X |
Sin City :)
|
Subways
een 8 op imdb... Maar vond het meer een 5,5.. Een zootje ballen die de 1e 1,5 uur over wijn zitten te ballen. :z |
Elephant.
|
Bully.
Ik vind het net als andere dave clark films die ik gezien heb erg sterk voor zoän jonge cast. veel (underage!) bloot en drugs. ik vond het wel een intigrerende film. |
Barton Fink
Een wat minder bekende film van de Coenborthers, maar wel heel sterk. Heel ingetogen, kabbelend, goed verhaal met een perfecte sfeer en zeer goed acteerspel van vooral John Goodman (je weet wel, degeen die Walter speelt in BL). Aanradertje |
Citaat:
Ennuh... Heil Hitler!! :x |
Citaat:
|
Dune, eh interessante film :d
|
finding neverland....
|
The Mask, mijn broertje had The Son of the Mask in de bios gezien dus ik dacht laat ik hem maar eens zien hoe slecht die is in vergelijking met het origineel. Hij vond het wel een grappige film, maar hij vond het jammer dat Loki er niet in voorkwam...
|
sin city. erg leuk
|
Bridget Jones's Diary
Ik vond hem nog best leuk ook:o Colin Firth is wel goed:) |
Als je van die typische humor houdt en door het vrouwverhaal heen kunt kijken issie best leuk ja. :+
|
the bourne supremacy,
eigenlijk zou ik fight club kijken met een vent, maar die was er niet dus had ie maar verzonnen om deze te huren :? |
Citaat:
|
Ik had pas te laat door dat Bridget Jones Diary erop was, maar ik vond het iig wel boeiend.. Toch nog eens kijken..
|
The Fifth element, blijft gaaf die film.
|
Oh Brother, Where Art Thou?
coole film:Y) |
Zaterdagavond na de Jungle-event: Madagascar. Erg leuk.
Maandagavond met schoolgenoot: Sin City. Geweldige beelden, verhaallijnen vond ik minder. Maar die beelden maken echt alles goed. |
saw, echt een zieke film :|
|
Citaat:
wel zwaar bloeddruk verhogend...:+ |
Citaat:
|
laatste film die ik gezien heb was: "The sum of all fears"
|
net nog een klein stukje van Madagascar af gekeken
hij was erg grappig :+ _0_ |
Citaat:
|
madagascar :+
|
Citaat:
|
Patriot games :yes:
|
Memento want die had ik nog nooit gezien, en dat was niet zo mooi blijkt
|
Citaat:
mijn laatste film was btw: Batman Begins |
Batman Begins
|
Spiderman 2
|
25th Hour
Ik vond em erg sterk |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:32. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.