![]() |
Citaat:
|
Klotezooi. Gisteren verslaap ik me 2 uur. Vandaag kan ik uitslapen en word ik 2 uur te vroeg wakker. Gaat goed zo... :?
Goedemorgen allemaal btw! :wave: |
Goeiemorgen.
|
Goedemorgen mensen :wave:
|
halloooo
|
goedemiddag! :wave:
|
Hoooi! :wave:
Ik wilde nog ff melden dat ik vandaag tot half 5 op school moet zitten, maar eigenlijk heb ik maar 4 lessen vandaag..:[ Nu ben ik van plan de laatste uren te skippen..:o |
Citaat:
Ikzelf zit van 9 tot 5 op me afstudeerplek :( |
Citaat:
@ Headliner: Moet je naaigaren (nagaan) : dat ding heeft eigenlijk helemaal geen USB :p |
Citaat:
:$ Was ik ook stiekem niet van plan, ik durf niet eens:$ |
Boeiend als je maar 80% aanwezig bent dan is alles goed toch? Krijg je nog studiefinanciering ook! http://forum.leerlingen.com/vbb/images/icons/icon14.gif
|
ik moet aan mijn huiswerk, maar ik heb keine zin :(
|
Citaat:
en nu aan je werk 8| |
Citaat:
dank je :Y) |
Goedzo. Beetje respect voor de meester!
|
Citaat:
|
Citaat:
groove (de ~ (m.), ~s) 1 swingende, jazzy passage 2 dansmuziek met elementen van o.m. jazz en funk |
:O
|
Citaat:
|
19 mensen online en er gebeurt hier geen ene MOER :{
|
*doet dansje voor headliner* :+
|
:)
|
kutzooi ik heb mn bril niet bij me. anders had ik met de auto op en neer naar brussel gekunt om wat zakenmannen af te zetten die op bezoek waren bij t bedrijf 8| :p
|
Citaat:
Is het jullie ook al opgevallen dat er veel mensen terugkomen de laatste tijd? |
Tis saai op ll.com :Z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:wave: Hallo mensen die zo vroeg ook al op ll.com zijn!
|
Hallow iedereen :wave:
|
heeej lang geleden!:wave:
|
Citaat:
Ben momenteel op zoek naar werk. Maar heb eens een keertje een dagje vrij om wat leuks te doen. |
Citaat:
Wat voor werk zoek je? |
Citaat:
Ik zie dat het nog steeds niet erg druk is hier trouwens ;) |
nee het is behoorlijk stil al een tijdje :(
|
Yes! m'n telefoon is eindelijk uitgevallen...
kan die eindelijk aan de lader :) |
Bij de telefoons van tegenwoordig maakt dat toch niet meer uit?
|
als die net nieuw is moet je em toch de eerste paar keer helemaal leeg laten lopen?
|
ach funfair jij bent nog zo 1999 :+
|
2 jaar geleden moest het nog... :p
noujah.. ik doe het lekker gewoon voor de zekerheid :p |
het langste woord dat je omgekeerd kan schrijven:
koortsmeetsysteemstrook ik verveel me duidelijk:Y) |
Citaat:
|
Komt de lerares Latijn zo vandaag na de les bij mij. (Voor alle duidelijkheid: 7de lesuur, laatste van de week.)
"Lieselotte, gij zit altijd samen met Floor eh, is die altijd zo?" Ik kijk haar aan alsof ik niet weet wat ze bedoeld. "Neemt die iets? Hij ziet er altijd zo zombie uit en schrijft nooit iets op." "Da's Floor. Volkomen normaal." "Ja, maar zijt ge zeker? Ik kan best wel begrijpen dat hij intelligent is, maar zijn vertaling die hij vandaag in elkaar geflanseld heeft, daar heb ik mijn bedenkingen bij." Mijn klasgenootje :love: :rolleyes: Buiten de les heb ik er amper contact mee, precies of ik moet weten wat hij allemaal slikt/snuift/spuit ... *zucht* Straks naar een klassiek jazz-concert voor mijn cultuurmap. Pfff ... heb er echt geen zin in. |
Ik ga als begeleider mee naar werkweek!!! :d
|
Citaat:
maar toen zat ik nog op de brugklas8) |
ik heb vandaag een fiets gejat.... hadden er zelfs 2 kunnen zijn, heb nu een vet reaxed gel zadel 8-)
|
Goeiemorgen!
|
Morgen! :wave:
Heerlijk uitgeslapen en ontbeten, jullie? |
Ik slaap al weken slecht. Vanacht niet veel anders.
*loopt dan ook al weken met wallen onder haar ogen* |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:33. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.