![]() |
Duss
het is weer stil hier :| |
Ja
|
Beste Nederlanders en Medelanders,
in verband met de toenemende islamitisering van ons land, zijn wij van de publieke omroep, genoodzaakt om onze programmering te wijzigen. Het programma aanbod ziet er nu als volgt uit: Maandag 09.00 Teleturkies 10.00 Koffie en minttheetijd 13.00 Berber zoekt vrouw 15.00 Belspel met Ali B 19.00 Ter land, Ter zee en in WTC Dinsdag 09.00 Tik Tak (boem) 10.00 Shouf Shouf Habibi (H)(H)(H) 13.00 In de taliBAN van de ring 19.00 Opsporing verzocht 21.00 Lawrence of Arabia Woensdag 09.00 Knoop in je burka 11.00 Tussen kunst en roof 14.00 Teleac cursus: " Creatief met Turk " 16.00 Moslim en medogenloos 20.00 Schippers van de Kameel (eon) Donderdag 09.00 Bobo's vermoorden Bush 10.00 Rad van misfortuin 13.00 Ahmed en Eva 15.00 Jerry springstof 17.00 11 steden, 7 maagden na ongeluk Vrijdag 09.00 Opsporing Verzocht 11.00 Najib Amhali show 13.00 Goede tijden, schlegte tijden 16.00 De Aanslag 19.00 Halal koken met sterren 20.00 Kunt u me de weg naar Mekka vertellen? 23.00 In Mekka staat een huis 01.00 The Burka and the Beautiful |
roflol :+
|
Islamitisering komt door de islam. HAHAHAHAHAHA. Stelletje HBO'ers.
|
Citaat:
nu komt het... |
Maar het word nu wel eens tijd dat er nieuwe vrouwen komen
sjorsje? lies? iemand? |
Ze hebben je allemaal verlaten
|
denk je? :|
|
Citaat:
|
en waarom zouden ze?
|
Omdat ze jou niet mogen
|
ze mogen me wel
toch? |
*wacht op reacties van iemand die Erwin mag*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gmeen ?
|
Citaat:
slap geouwehoer is het, een beetje een boek te serieus nemen :Z |
en dan ga je er maar grapjes over maken of erom lachen? vraag jezelf eerst maar af waar de haat vandaan komt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Echt hoor, petje af. |
Citaat:
|
We zijn weer veel te serieus jongens
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom is Jezus niet in België geboren?
|
mijn vrouw komt pas 18:00 :(
|
Citaat:
what ever happend to de democratie? |
Citaat:
ik heb nooit gezegd dat ik aanslagen gerechtvaardigt is, ik ben het ook volkomen oneens tegen dat soort praktijken maar het zijn juist die grapjes die de oorzaak zijn van woede. Maar vooralsnog willen 'wij' dat niet begrijpen. |
Citaat:
De oorzaak is (in mijn ogen) de schreeuwende imam die om de 2 weken een Fatwa uitspreek over een grappenmaker |
Citaat:
Dan kunnen we nu beter beginnen met zwijgen, want mensen in het algemeen worden om vanalles en nogwat kwaad tegenwoordig. |
maar die grappen mogen dus van jou constant gemaakt worden? ookal erger je je aan de gevolgen?
|
Citaat:
zeg vooral wat je wilt, je bent heel heel veilig in nederland als het om je mening gaat. |
Citaat:
Al die aanslagen bewijzen dat die gelovigen 3 eeuwen achter lopen. |
En dan dat mensen serieus dachten dat er rellen in het Midden-Oosten losbraken na de vertoning van de spotprent over Mohammed. Wát een goedgelovigheid. :')
|
Citaat:
Maar het feit is dat ze nu eenmaal gemaakt worden. |
Citaat:
Dit mag dus? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik maak zo af en toe eens een grapje, net zoals we grappen maken over Duitsers, Belgen, turken, marokkanen etc. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:14. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.