![]() |
Geen idee. Ik had alles gewist maar ja iemand anders vond het leuk om der een of ander lomp iets van te maken. En ja ik weet het... Moet er nodig wat aan doen ;)
|
aah geen foto dus :kwaaist:
Jaha dennie is weer op stroop tocht :] |
Haha als je mijn stappen maar een klein beetje in de gaten houd kom je later vanzelf wel een foto tegen :p
|
Citaat:
|
zow gtst is afgelopen
de feest kan beginnen hahaha!!!!!:yes: :thumbsup: |
Citaat:
|
Ik? Uhh.. Nieuw :p
Enne gtst was erg vaag hoor sharona, sorry dat ik het zeg. :) |
Citaat:
ja geef nie joh kijk ej ook altijd of vin je het een stomme serie?*) |
godver8| dat was dus 1 klap teveel op het toetsenbord|:(
|
uiteraar nergens lijm te vinden
|
Citaat:
moet je niet zo agressief zijn :p god straft meteen |
gevonden:loser::Y)
|
ik ga nu GTST kijken, ondertussen
want heb t eerste gemist maar was m toch aant opnemen dus jah:p nmiet verklappen!! en eddepedje ik doe lief :p |
Citaat:
ik zeg niks ookal wil ik zo graagzegge want is egt erg wat er is gebeurd haha maar ik zeg niks:no: |
Soms kijk ik het, als ik me stierlijk verveel. Zoals net.... Maar ja.. Zo ernstig is het niet, tis maar een soap had je al 2 weken geleden kunnen bedenken dat zoiets ging gebeuren. En damn wat een onwijs lelijke jurk geval O-)
|
ja dit einde da wist ik ook wel! sjongejonge :p
|
ik ga even douchen..
dan moet ik me uitkleden... helemaal naakt.. en dan dat water over mijn naakte lichaam.. daarna afdrogen... en me lijf met bodylotion insmeren :9 .. :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
*pssst rtl 4... zo lievig :love: gaan ze mensen ten huwelijk vragen*
lievig! |
Tv onder de douche? :d
|
Ik heb het koud :(
|
ben ik weer:z
|
Citaat:
|
ik ga zo slapen.. eerst nog ff wat drinken en dan wachten tot het er weer uitkomt.. anders moet ik vanacht uit bed, want kan niet slapen met een volle (of gedeeltelijk volle) blaas.
|
Citaat:
drink weinig.. :p |
ik ga nu slapen
trusten!!:wave: :* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Godverdomme ik word gek! :'( :{
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.hollandbymail.nl/item_lis...ies/stroop.jpg |
Citaat:
|
grrr
zit je op school heb je om 11.30 rijles valt je laatste les uit en dus moet je 1,5 uur wachten.. maarja, dan is er nog forum :+ |
pfuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
the last samurai is echt een meesterlijke film _O_ :respect: ik hoor die zwaarden nog steeds in mijn hoofd kletteren 8-) |
Citaat:
|
ik ga maar weer.. even mn andere schoenen aantrekken en dan nog ff snel plassen:p
en dan rijden 8-) |
:O
|
rijse meid :D
|
Citaat:
|
nog effe een paar cd fikken vandaag voordat ik moet werken :d
|
Citaat:
---- Enne.. Wat voor cd's dan? |
hmpf..
moet ik zo een afstand van 1.5 uur overbruggen om een nieuw uv lampje voor mn kameleon te kopen.. 8| |
1.5 uur? In wat voor gat woon jij? :p
|
Citaat:
|
Hmmz.. I said nothing :d Vergeleken met dat woon in in een uhh.... Never mind :p
|
Citaat:
dat noemt met een gat :P |
Citaat:
|
gister word ik gebeld of ik vandaag eerder kan komen werken. bellen ze net weer dat ik helemaal niet hoef te werken vandaag:?
naja rust:Y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:09. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.