![]() |
iemand zegt net dat het super kut gaat in de liefde ne het enige wat jij kan doen is aan je zelf denken????!!?!?!?!?
|
Ik blijf gewoon netjes ontopic:D
|
Nu beter.. :)
|
Citaat:
ontopic: 1 smiley: 8| |
Iedereen die problemen heeft in de liefde krijgt van mij bij deze een aai over de bil!
Eh bol. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
of je laat m barsten... de kans is zeer aanwezig dat ie met hangende pootjes terug komt ;)
nee daar zit je natuurlijk niet op te wachten... Gewoon ff lekker erover praten, dan kunnen jullie er rekening mee houden. En daarna..... goedmaak-sex!!!:yes: |
Citaat:
alleen heb ik er een stuk of 255 nodig, of is dat een probleem??(i.v.m. lamme hand ofzo ;)) |
Dank jullie ;) Ik ga er straks of vanaaf ff heen hoop dat het wat beter gaat en als het nog de hele week zo blijft dan uuh hoeft het niet echt meer.
Bon: als Rowena een lamme hand krijgt geef ik ook nog wel een paar aaitjes over je bol hoor ;) |
Citaat:
hoop voor je dat 't goed komt en... bedankt voor de aiitjes ;) |
Ik heb lekker geen aaitjes nodig :p:love: Maar wel ene voor degenen die t nodig hebben ;)
|
ontopic: ik zie het licht.. <3
|
eindelijk ;)
eeehm, ik voel momenteel helemaal niks |
Citaat:
Bij mij gaat het hopeloos :d |
mmm gisteren uitgemaakt
ben er alleen nog niet zo gelukkig mee geloof ik |
Citaat:
|
Hier gaat het niet goed, maar slecht kan je het ook niet noemen. Laten we het houden op: eenzaam en alleen..
|
super bij mij nog steeds :D
|
Citaat:
|
Ik ging m'n ex tegen komen gisternacht en vanaf toen denk ik steeds weer aan hem :(
en dat is niet goed |
Bij mij gaat het wat beter :) Zaterdag had ik ff een kaartje bij hem neergelegd met heel verhaal erop enzo hoe ik voelde. En toen zaterdagavond nog over gepraat en ben nu net weer thuis, met een beter gevoel gelukkig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goed:love: Soms komt die verliefdheid van het begin weer helemaal terug:9 ik hou zoveel van hem, het gaat super!
|
Citaat:
|
Citaat:
het was juist erg onschuldig |
ik voel me echt super :love:
|
aahw waarom is hij zo lief :(
ik voel me zoiets als; ''omg hij is leuk, ik wil hem ik wil hem ik wil hem maar dat gaat niet gebeuren'' ^zwak uitgedrukt :| |
zo voel ik me altijd als ik op iemand ben. (gelukkig is dat niet zo vaak)
|
Citaat:
Ik ben toch ook verliefd op hem, uhh :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@ Biffy & Chica: Hihi ik houd de moed er ook wel in.. en en en bedankt voor de oppepperrrr :love: |
Citaat:
ik zou er helemaal knettergek van worden. |
ik weet niet hoe ik voel eig :+ of proberen of fuck it. :p
|
van proberen komen de meeste kindjes!
|
:( hij zou komen en nou komt ie niet en ik weet niet waarom hij belt of smst ook niet :(
|
:aai:
Ik weet het niet meer :( |
:* wis ik het maar
|
Citaat:
|
ik heb hem al gebelt 2 keer en gesmst maar kan hem niet bereiken :(
|
Nog steeds nogal :(
Zoals altijd... |
goed goed goed goed
|
Citaat:
ontopic: het gaat wel ok denk ik :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:02. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.