Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Sport (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=33)
-   -   Wist je dat deel XII (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=54451)

bartje518 12 April 2006 23:20

Wat een wankers allemaal..

Maargoed, heb me vandaag voortreffelijk vermaakt. Geweldig om iedereen strak in pak mee te maken en redelijk nuchter :D

Zeer veel media-aandacht van alle kanten. NOS, L1, schrijvende pers. De journalist van de collumn in de Volkskrant was zelf ook in de rechtzaal aanwezig.. Allemaal op onze hand, allemaal konden ze zich niet voorstellen dat het werkelijk zo gegaan was als de politie beweerde..
De middag begon met een ruim anderhalf uur durend pleidooi van onze advocaat dat ik zelf geschreven had kunnen hebben :) Echt geweldig hoe hij het deed. Regelmatig zag ik KNVB-mensen paniekerig in hun papierwinkel graaien. Na 1 uur en 20 minuten zei onze advocaat Van Geelkerken dat hij bijna klaar was, waarop de president zei: 'ja, want ik heb begrepen dat er straks om 8 uur een wedsrtijd in Nijmegen is.. :)'.

Daarna kwam de KNVB-advocaat aan het woord. Hij was een stuk korter van stof, stotterde regelmatig, kwam zwak over.. Haalde allerlei irrelevante en onjuiste zaken erbij. Zo begon hij met te zeggen dat wij van de 'fansite van Roda JC waren'. Fansite?! North-side.. En wij waren verenigd in het Fanproject (wat ook niet per se klopt, maargoed). Hij kwam met een hele waslijst van het CIV, met allerlei vermeende misdaden die wij eerder dit jaar gepleegd zouden hebben. De rechter vroeg toen: 'en hebben deze vermeende daders dan daar straf voor gekregen'? 'Ehm, dat zou ik na moeten kijken, dat weet ik niet, wel kan ik u melden dat er van de 177 mensen er 21 al eens eerder een SV hebben gehad, oftewel, 1 op 8!'. Ja, dusss..?

Vervolgens een hapklaar verhaal waarbij de KNVB zich verschuilde achter justitie en het OM. Zij zouden hun werk wel goed gedaan hebben en verzekerden dat iedereen zich schuldig had gemaakt aan artikel blabla.

Maar, zei de rechter, 'als ik vooraan in deze groep had gelopen, en achterin gebeurde iets.. Dan hoorde ik bij de groep en had ik dus ook een SV gekregen'?
KNVB'er: 'Het OM heeft ons verzekerd dat alle onschuldigen eruit gehaald zijn'.. Jeah, right, iedereen heeft er gewoon een gekregen, zelfs een Japanse zakenman.. :)

Maargoed, morgen is de uitspraak om 10 uur. Het betekend allemaal nog niks, je schijnt nooit iets zeker te weten! Maar we zullen afwachten, ik kan alleen maar hopen dat het recht zegevierd uiteindelijk!!

3rd boetah 13 April 2006 09:59

gefeliciteerd bartje :)

Citaat:

Roda-fans vrijgesproken
13 april 2006, 10:32
Door: Jelmer Geerds
Groot feest in Kerkrade. Zojuist heeft de rechter bepaald dat de 107 Roda-supporters die onlangs werden bestraft met een stadionverbod gewoon weer het stadion in mogen. De rechter heeft de stadionverboden opgeschort.
Volgens de voorzieningenrechter in Utrecht moet de strafrechter eerst bepalen of de betreffende supporters al dan niet de wet hebben overtreden bij ongeregeldheden bij rellen in Amsterdam. De KNVB deelde na aanleiding van incidenten rondom het duel Ajax-Roda JC 163 stadionverboden uit. 107 Fans meenden echter dat die sanctie onterecht was en gingen met succes in beroep. DE strafrechter gaat nu alle gevallen onder de loep nemen. Tot die tijd zijn de 107 stadionverboden opgeschort.

bartje518 13 April 2006 10:06

YESSS!! Hahaha, daar wordt op gedronken vanavond. Hahaha, die k*t-KNVB op haar nummer gezet 8-)

Stevie 13 April 2006 10:48

gefeliciteerd bart, heb al je lange posts de laatste tijd bijgehouden en dit is gerechtigheid :thumbsup: nu nog afwachten of de strafrechter iets kan bewijzen, maar dat zal wel meevallen :p

bartje518 13 April 2006 11:50

Precies.. Als dat had gekund dan had de KNVB dat bewijsmateriaal wel aangedragen gisteren. Ik geloof daat gewoon niet in! Dus laat ook dat maar komen allemaal :D

bartje518 13 April 2006 15:54

En het gaat voor mij dus niet door! Hou je vast!!

Citaat:

Stadionverboden Roda-fans voorlopig opgeheven

De KNVB heeft kennis genomen van de uitspraak van de voorzieningenrechter, waarin hij de KNVB met onmiddellijke ingang verbiedt om uitvoering te geven aan de aan de eisers opgelegde stadionverboden. De KNVB respecteert de uitspraak van de rechter, en zal derhalve het stadionverbod voor de 107 eisers opschorten totdat de strafrechter dan wel de civiele bodemrechter een uitspraak heeft gedaan.

Dat geldt niet voor de resterende 56 supporters die een stadionverbod opgelegd hebben gekregen.

De KNVB is het oneens met de uitspraak en is benieuwd naar de overwegingen van de rechter. 'Het is voor ons een principiële zaak en we gaan dus in hoger beroep', aldus een woordvoerder van de voetbalbond. 'Overheid, politie en Justitie plegen samen met de KNVB grote inspanningen om het voetbalvandalisme te beteugelen. Wij hebben bij wangedrag van supporters de verantwoordelijkheid om stadionverboden op te leggen. En uit de informatie die wij van het OM hebben gekregen, blijkt dat er bij deze wedstrijd wel degelijk sprake is geweest van ordeverstoring. Wij kunnen niet anders dan ons baseren op deze informatie.'

lik-op-stuk-beleid

De KNVB stelt zich op het standpunt dat alleen met een helder lik-op-stuk-beleid adequaat kan worden opgetreden tegen supportersgeweld. Hierover zijn met de overheid heldere afspraken gemaakt. 'En dit staat nu onder druk. Daarom vechten wij dit verder aan bij de rechter. De consequentie kan namelijk zijn dat supporters die betrokken zijn bij ongeregeldheden, de eerste maanden nog gewoon naar het voetballen kunnen, en dit is niet wat we willen. Het is bekend dat voetbalvandalisme vaak plaats vindt in grote groepen en het blijkt lastig individuele raddraaiers eruit te pikken. Het risico bestaat dat deze uitspraak wordt aangegrepen door groepen supporters om zich als individu te kunnen verstoppen in de massa. Wij zullen over de gevolgen van deze uitspraak met Justitie en de politie in gesprek gaan.'

De KNVB zal voor aanstaande zondag de betreffende 107 Roda-supporters een brief sturen dat hun stadionverbod wordt opgeschort. Ook worden de namen van de supporters uit het voetbalvolgsysteem gehaald. Tenslotte zal de KNVB de deurwaarder informeren om voor deze groep niet te sommeren.
Ik behoor tot die 56 die om de één of andere duistere reden een week later pas een SV kreeg. Dit had geen enkele reden. In deze groep zaten ook allemaal uiteenlopende mensen. We zaten niet op hetzelfde politiebureau, zijn van een diverse leeftijd en ook onze achternamen zijn uiteenlopend van A tot Z. Ook de 'verdenking' is gelijk.

Hierdoor konden wij (nog) niet meegenomen worden in het kort geding dat gisteren diende, maar de zaak was natuurlijk gewoon dezelfde. De KNVB verschuilt zich nu achter het feit dat wij strikt juridisch niet tot de eisers behoorden en dus ook geen zaak hebben. Jammer maar helaas voor ons dus! :x Hoe kinderachtig kun je je ongelijk niet toegeven zeg..

Maargoed, volgende week dus weer een kort geding! Gerechtigheid zal er zijn!!

bartje518 13 April 2006 22:10

http://www.regiowebtv.net/video/2/15...5d3624aa470ee0

Film(pje) van de regionale zender, met commentaar van Narinx, advocaat van de KNVB, die van Roda en de voorzitter van het Fanproject. Uiteraard sta ik er ook weer een aantal keren tussendoor *)

Bazzemans 13 April 2006 23:01

Wat een ontzettend slechte reporter.. Kort geding tegen de Roda supporters?

- "Meneer van Geelkerken, advocaat van de Roda supporters. Waarom bent u vandaag hier?"

Wat een kinderijk slechte reporter..

bartje518 13 April 2006 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Wat een ontzettend slechte reporter.. Kort geding tegen de Roda supporters?

- "Meneer van Geelkerken, advocaat van de Roda supporters. Waarom bent u vandaag hier?"

Wat een kinderijk slechte reporter..

Hallo Bas, dit is Parkstad TV hè! Die gasten lijken zo van de straat te zijn geplukt. Vaak bij wedstrijden van Roda die zijn becommentariëren, spreken ze de namen van de spelers nog verkeerd uit!

Kujovík, Filipovíc....

Dat begin ook, woensdag 12 april, 10 voor 1. En dan doetie alsof ie die tijd net van zijn horloge afkijkt, quasi nonchalant, maar hij kijkt helemaal niet :')

niemand 14 April 2006 07:36

- Ik hoop dat ook het SV van bartje te niet word verklaard?
- Zondag een spannende ontknoping komt in de Hollandsche
Eredivisie?
- Het nog leuk kan worden wie er na-competitie spelen moet en
wie het net kan ontlopen?
- De strijd voor plek 4 + 5 ook leuk is?
- De neuzen waarschijnlijk toch weer in de top 5 eindigt?
- Dit opzich wel gunstig is voor mijn cluppie utreg is?
- Hiermee dus iig een Uefa cup plekkie 'extra' is voor de
Domstedelingen?
- Ik weer mijn bed in ga?

Bazzemans 14 April 2006 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Hallo Bas, dit is Parkstad TV hè! Die gasten lijken zo van de straat te zijn geplukt. Vaak bij wedstrijden van Roda die zijn becommentariëren, spreken ze de namen van de spelers nog verkeerd uit!

Kujovík, Filipovíc....

Dat begin ook, woensdag 12 april, 10 voor 1. En dan doetie alsof ie die tijd net van zijn horloge afkijkt, quasi nonchalant, maar hij kijkt helemaal niet :')

Haha, ja ik weet dat het Parkstad TV is, maar dan blijft het toch grappig?

bartje518 15 April 2006 14:59

Morgen kan er dubbel feest zijn :D Roda haalt hopelijk de Play-Offs, en Alemannia Aachen kan gepromoveerd zijn zonder zelf te spelen 8-) SpVgg Greuther Fürth mag dan niet winnen uit bij 1. FC Saarbrücken, dat 15e staat, maar wel redelijk sterk bezig is de laatste weken. Mocht dat niet gebeuren, dan volstaat een zege maandagavond tegen de nummer 2 VfL Bochum. Dat zou natuurlijk nog veel mooier zijn, tijdens een eigen al weken uitverkochte thuiswedstrijd!! Volgend jaar naar Bayern, Dortmund, Schalke, HSV enz enz *) Voor het eerst sinds 1970 :love:

1. TSV Alemannia Aachen 29 19 4 6 56:29 (+27) 61
2. VfL Bochum 29 17 8 4 49:21 (+28 ) 59
3. FC Energie Cottbus 30 15 8 7 45:29 (+16) 53
-------------------------------------------------------------------------------
4. SpVgg Greuther Fürth 29 13 8 8 46:38 (+8 ) 47
5. Karlsruher SC 30 13 8 9 43:38 (+5) 47
6. SC Freiburg 29 13 6 10 35:30 (+5) 45

bartje518 17 April 2006 15:06

Olééée!!!!

http://www.alemannia-aachen.de/conte...1/65_th600.JPG

niemand 18 April 2006 22:45

- dit misschien wel een van de laatste posts kan zijn in een 4 jaar oud topic?
- dit toch wel een historisch topic is?
- Wist je dat deel XIII minstens zo groot moet worden?
- Ik hoop dat Dutchkid dit topic overslaat?

3rd boetah 18 April 2006 23:06

- dutchkid deze wel zou moeten overslaan? 8|

niemand 18 April 2006 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 3rd boetah
- dutchkid deze wel zou moeten overslaan? 8|
- ik het hier mee eensch ben 8|

Bazzemans 18 April 2006 23:48

Wjd..

- volgens mij topics niet gepruned worden als er de laatste tijd nog in gepost is?

niemand 18 April 2006 23:56

- Ik dat ook dacht, maar dat bartje toen met een heel ander verhaal aan kwam zetten?

bartje518 18 April 2006 23:57

Ja, ik weet t niet zeker :p

Kampie 19 April 2006 00:16

wjd

- we op de trekker naar madrid gaan?

Kampie 19 April 2006 13:26

- dit topic nog bestaat?

niemand 19 April 2006 16:02

- Dutchkid dit goed gedaan heeft?
- Ik bij deze Kampie feliciteer..
- Ik er niet blij mee ben gezien Utrecht het niet heeft gehaald?
- Utrecht het voor zichzelf heeft verkloot..
- ze maar 1!!! puntje nodig hadden in de laatste 2/3 wedstrijden en er vervolgens 0!! heeft :(
- ik hoop dat de 2 eerdere overwinningen van Twente op Utreg geen garantie is voor de Play-Offs?

The Phit 19 April 2006 16:19

- 3rd boetah niet meer op het forum kan? :o

bartje518 19 April 2006 16:44

Ik kan nog niks doen, kan nog niet op de admin :(

niemand 19 April 2006 17:06

- ik 3rd boetah nu al mis :'(

bartje518 19 April 2006 22:11

Citaat:

Origineel gepost door niemand
- ik 3rd boetah nu al mis :'(

3rd Boetah het gewoon zou moeten doen? :|

niemand 19 April 2006 22:14

- ik hem nu dus niet meer hoef te missen :love:

Kampie 20 April 2006 23:16

- we met zijn allen naar van Gaal zwaaien?
- we vanaf volgend jaar weer Formule 1 kijken bij RTL?

3rd boetah 21 April 2006 10:12

- mr boetah wieder hiero ist? :)
- Mijn team Telstar in het spel Football Manager 2006 gewoon kampioen gaat worden in de eerste divisie? :o
- dit komt omdat ik Gregoor van Dijk voor niks van Roda JC B heb kunnen overnemen? :p
- hij gewoon de beste van roda is in het spel maar gewoon niet werd opgesteld? :D
- het met van Dijk als verdedigende middenvelder en als captain opeens een stuk beter gaat? ;)
- goooooooooooooooooooooooo telstarrrrrrrrrrrr :7

- ohja, FM2006 gewoon eigenlijk Championship Manager is? :7

bartje518 21 April 2006 10:18

Citaat:

Origineel gepost door Kampie
- we vanaf volgend jaar weer Formule 1 kijken bij RTL?

Weet niet of we daar wel zo blij mee moeten zijn, krijgen we wel weer elke 5 minuten reclames ertussen. En zolans Van Cuijlenborg het niet presenteerde viel het best mee op seksbs6 :|

bartje518 22 April 2006 11:57

Gisteren een nieuwe ground bezocht. Het Hermann Löns-stadion, thuisbasis van SC Paderborn waar de Nederlanders Dennis Schulp en Roel Brouwers spelen, de Limburger Jos Luhuhkay (o.a. ex-speler van VVV en vorig jaar assistent van Huub Stevens bij 1. FC Köln) trainer is en ook nog ex-Graafschapper Garry de Graef speelt. Het stadion(netje) an sich stelde geen drol voor, menig hoofdklasser heeft een betere accomodatie. De wedstrijd tegen Aachen was dan ook de voorlaatste, komend seizoen moet het nieuwe stadion (Paragon-Arena) klaar zijn.

Paderborn ligt zo'n 100 km ten oosten van Dortmund, onder Bielefeld. Ik reisde per supportersbus aan (+/- 4,5 uur heenreis, terug zonder files 3 uurtjes) en zat bij een aantal zeer aantrekkelijke dames :yes: In tegenstelling tot Nederland zijn zij echter niet met hun vriend mee, maar met een even aantrekkelijke vriendin :Y)

Het Hermann Löns-stadion heeft 9000 plaatsen, verdeeld over 3,1 tribunes. Een lange zijde met staanplaatsen waar de harde kern plaatsneemt, een halve circel waar het uitvak zit, een zittribune waarvan je kunt stellen dat hij bij een stevige hoestbuit in elkaar dondert en een halve tribune van 2 treden hoog achter de andere goal. Er is een scorebord (laat staan een videoscherm) en over het veld heen lopen electriciteitskabels.

De wedstrijd was waardeloos van Aachen-zijde die duidelijk veel te uitbundig gefeest hadden afgelopen week. Dit leidde tot hilarische spreekkoren van het in degradatiegevaar verkerende Paderborn, die nog rustig begonnen met '1e Liga, keiner weiß warum' en eindigden met 'euere Mannschaft hat Alcoholprobleme', wat wij dan weer overnamen en er unsere van maakten :). Het was sowieso net een 'heimspiel' want, net iets minder dan de helft van de 9000 aanwezigen kwam uit Aachen. De wedstrijd ging met 3:1 verloren, en na 50 minuten stonden wij nog maar met 9 man op het veld na 2 buitengewoon smerige overtredingen (zal ook wel met de drank te maken hebben...).

Na de wedstrijd kwamen de spelers ons bedanken en doen dit altijd d.m.v. mensen een handje geven enzo, en omdat het de laatste uitwedstrijd was waarin men met een ander kleur shirt moet spelen werden deze in het publiek gegooid. Ik greep nét naast die van Erik Meijer :(

Check wie daar links zit (net rechts van die gast met dat lichte petje :))
http://www.alemannia-aachen.de/conte...n/71_th600.JPG

Bazzemans 24 April 2006 21:09

wjd..

- De Graafschap VVV met 2-4 verslagen heeft?
- De Graafschap na een halve wedstrijd al met 0-3 voor en met een mannetje meer op het veld stonden?
- Zoals het altijd gaat bij De Graafschap kwam VVV echter nog terug tot 2-3 door persoonlijke fouten?
- De Graafschap tòch eigenlijk de hele wedstrijd domineerde?
- Luuk te Boekhorst (een Ulftenaar en A-junior nog) scoorde een prachtige 2-4?
- we het nu op moeten nemen tegen Willem II?
- we wel zullen zien waar het schip strand?

bartje518 4 May 2006 12:03

Groene Ster Tifo Groepering bij de kampioenswesdtrijd :D

http://www.groenester.nl/foto/Wedstr...oen0506/11.jpg

Check vooral die gozert met die witte jas achteraan :loser:

bartje518 13 May 2006 18:06

Vanavond om 24:00 uur vertrekken met de Aachen Ultra's voor de laatste wedstrijd in Burghausen. De wintersporters kennen dit dorp vast wel, het ligt precies op de grens met Oostenrijk. Wordt echt complete chaos. Heb 55 euro betaald voor bus, entree en DE HELE FOCKING REIS GRATIS DRINKEN :D:D. Heb de voorraad al mogen vernemen: 45 kratten pils, 30 liter wodka, 50 pakken Sangria... :huh:. Gepland staat dat we morgenvroeg rond 10 à 11 uur arriveren en dan gaan we eerst het plaatselijke zwembad bezoeken. SV Wacker Burghausen is nl een vereniging met ook een zwemtak erbij 8) Mogelijk wordt gelijk na de wedstrijd (de laatste voor Erik Meijer in zijn profcarrière) ook de titel gevierd :)

3rd boetah 26 May 2006 14:38

wjd..

- mensen vergeten? :o
- dus ook hier op het forum? :z

x-lizz-x 1 June 2006 12:33

the phit homo is

(pff, ik verveel me echt)

3rd boetah 1 June 2006 12:42

Sinds wanneer noem je erwt 'the phit' liesje?

x-lizz-x 1 June 2006 13:32

sinds ik jou ken..

3rd boetah 2 June 2006 13:49

- dat klote nac eigenlijk in de goudengids hoort en straks misschien wel uefa cup mag spelen? :no:

3rd boetah 6 June 2006 20:22

phuuu, davids en gabri naar Ajax.. :o
Vooral Davids is wel super. Voor zo'n speler kom je eigenlijk al naar een wedstrijd. En mooi dat hij zijn carriere in Nederland wil afsluiten

bartje518 6 June 2006 21:06

AZ hoort zonder die lijkenverkoper ook in de GG-divisie, en mag ook Uefa spelen :no:"

Davids is wel een goede speler voor Ajax. Daar gaat Henk het goed mee doen, terwijl Danny zo'n speler net miste..

theo tank 15 June 2006 21:57

Bartje met Engeland vlag?

Je lijkt nou wel op een oude user

bartje518 15 June 2006 23:40

Aaaargh :[

bartje518 26 June 2006 23:24

Potverdorie, zit ik weken lang te wachten op het speelschema van de Bundesliga te wachten, zeer benieuwd wanneer HSV-uit is, om een weekend lang te Reeperbahnen, het schema is er nu, ik openen, mooi PDF-bestandje.. 2e speelronde Schalke-thuis, 4e Gladbach-thuis, allemaal leuk.. Ik scrollen scrollen scrollen.. 34e, LAATSTE SPEELRONDE!! HSV-Alem. Aachen, aaaarghhh.. :[

bartje518 13 July 2006 11:48

F-side is agressief en vandalistisch

Terwijl sportliefhebbers in spanning wachten of het woord Suriprofs in de spellinggids van het Witte Boekje wordt opgenomen, valt ons iets anders op in de wereld van de taal. Het woordenboek van Van Dale heeft namelijk moeite met vandalen. Of, beter gezegd: met wat de makers als vandalen beschouwen. De F-side bijvoorbeeld staat nu ook in Nederlands meest gezaghebbende woordenboek, maar komt wel met een bijzonder gekleurde definitie. Waar je die vindt? Simpel: onder de F van Feyenoord.

Ik kreeg een tip hierover vanuit de inner circles - sorry: binnenkringen – van Neerlandici. “Al gezien hoe Van Dale omgaat met de definitie van F-side?” Nee, ik was er nog niet aan toegekomen om de vier delen uit te vlooien, omdat ik nog bezig ben met het controleren van de laatste editie van de Gouden Gids. Maar die arbeid onderbrak ik graag om eens te kijken.

Wel, F-side spreek je volgens Van Dale uit als /EfsAjt/ en is ‘genoemd naar het vak F, waarin ze zich in De Meer (het vroegere Ajaxstadion) bevonden’. Tot zover is er nog niets mis, maar wat zou nou toch de definitie zijn? Dat staat in de volgende zin.

F-side is een benaming ‘voor de agressieve en vandalistische supporters van Ajax’. Zozo, dat is een redelijk gekleurde visie.

Jongens en meisjes van de /EfsAjt/! Van Dale zegt dat jullie allemaal agressief en vandalistisch zijn. Wat vinden jullie daarvan?

De webmaster van F-side.nl meelde mij desgevraagd: ‘Inderdaad een beetje eenzijdige omschrijving. Er zijn ook genoeg F-Side supporters die al decennia op het vak staan zonder maar één keer agressief of vandalistisch gedrag te hebben vertoond. Op zich is het leuk dat we in de Van Dale zijn, maar jammer van de omschrijving. Kijk voor onze omschrijving van het F-Side gevoel maar eens hier.

Dat moet Van Dale ook maar eens doen voor een evenwichtige definitie. En ik heb ze daarom de volgende vragen gesteld:

1. Langs welke weg komt een woord als de F-side in het meest gezaghebbende woordenboek van Nederland? Wie besluit dat en waarom?

2. Hoe wordt daarna bepaald wat de definitie is?

3. Waarom wordt in dit specifieke geval besloten de F-side agressief en vandalistisch te noemen?

4. Waarom staat Vak S er niet in als de agressieve en vandalistische supporters van Feyenoord?

Want dat maakt het namelijk nog vreemder: de F-side staat wél in de Van Dale en Vak S niet! Als we niet uitkijken wordt dit de kiem van de eerste spellingsoorlog onder voetbalsupporters.

Van Dale! Ik wacht op antwoord!

www.nu.nl

Lol :D

Bazzemans 25 July 2006 20:42

wjd..

- dit dan wel weer een beetje jammer is?

Strafvermindering Italiaanse clubs

De Italiaanse clubs Juventus,AC Milan, Fiorentina en Lazio Roma hebben allen strafvermindering gekregen.Dat heeft de rechter in Rome dinsdagavond be- paald.

Juventus blijft in de serie B,maar met 13 minder strafpunten.Lazio Roma en Fiorentina mogen toch in de serie A blijven en krijgen respectievelijk negentien en elf punten in mindering.
AC Milan mocht al in de serie A blij- ven en de strafpunten zijn van vijf- tien naar acht punten teruggebracht.
© DatawireSport 2006

3rd boetah 26 July 2006 08:14

- dat idd stom is? :(

bartje518 29 July 2006 21:47

Citaat:

Origineel gepost door Bazzemans
wjd..

- dit dan wel weer een beetje jammer is?

Strafvermindering Italiaanse clubs

De Italiaanse clubs Juventus,AC Milan, Fiorentina en Lazio Roma hebben allen strafvermindering gekregen.Dat heeft de rechter in Rome dinsdagavond be- paald.

Juventus blijft in de serie B,maar met 13 minder strafpunten.Lazio Roma en Fiorentina mogen toch in de serie A blijven en krijgen respectievelijk negentien en elf punten in mindering.
AC Milan mocht al in de serie A blij- ven en de strafpunten zijn van vijf- tien naar acht punten teruggebracht.
© DatawireSport 2006

http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=59284
O-)

theo tank 21 August 2006 19:02

Beetje dooie bende hier zeg..

bartje518 24 August 2006 12:08

In het WJD-topic ja. Maar vind je het gek als ik er niet ben, Tank ;) Doe er eens iets aan dan joh!

bartje518 24 August 2006 12:56

Zaterdag weer een nieuwe ground voor mij. De AWD-Arena van Hannover 96. Ga mijn eerste Bundesliga-wedstrijd van Aachen bekijken. De eerste in Leverkusen werd kansloos verloren, maar dat kwam ook omdat keeper Nicht er al na 20 minuten uit werd gestuurd. Het stond toen nog 0-0. Tegen Schalke was het afgelopen zaterdag naar wat ik gehoord was een absolute gala-voorstelling, kans op kans voor Aachen en Schalke dat 1 keer voor de pot kwam en scoorde. Doodzonde dus, maar als er zaterdag gescoord wordt is in ieder geval het eerste doelpunt gemaakt ;)

In Wenen ben ik zondagavond naar Rapid Wien-Grazer AK geweest. Leuk om eens mee te maken. Ik wist helemaal niets van het Oostenrijkse voetbal, verwachtte eigenlijk een beetje 1e divisie-idee, weinig toeschouwers, slecht voetbal. Dat laatste was zeker zo, maar dat eerste beslist niet. Zeker 15000 toeschouwers, en een sfeer die ik zelfs in Aachen vaak niet meemaak. Van 2 korte zijden kwam een enorm kabaal de hele wedstrijd. Beide zijden zaten propvol en hadden mooie sfeeracties met papier voor de wedstrijd. Liederen waren best bekend die ze zongen, hoor ze in Duitsland wel vaker.

Grazer scoorde in de 1e helft uit de enige kans 0-1, maar ook Rapid kon zich ondanks een veldoverwicht niet echt kansen creëeren. In de 2e helft werd het snel 0-2 en dachten wij dat het wel afgelopen was. Maar het publiek ging er nog eens achter staan, en nadat eerst 'steht auf für Rapid' ervoor zorgde dat het hele stadion stond ging daarna ook iedereen springen. Machtig mooi gezicht, bij 0-2 achter! Een kwartier voor tijd werden de fans beloond en werd het 1-2. Onwillekeurig waren wij ook blij met het doelpunt, maar net toen ik mijn camera aanzette om sfeerimpressies te filmen viel nog geen 15 seconden later de 1-3. In blessuretijd werd het ook nog 1-4. Na afloop pas uitten de fans hun frustraties middels een fluitconcert.

Wat vooral opviel was dat er in Oostenrijk nauwelijks een Oostenrijker lijkt te voetballen. De prestaties van het Oostenrijkse team zijn eenvoudig te verklaren als je kijkt dat er in beide elftallen (toch de nummers 3 en 4, Rapid 2 jaar geleden nog kampioen) nauwelijks een Oostenrijker voetbalt. Allemaal 2e rangs buitenlanders die nauwelijks binding met de club hebben. Dat blijkt ook de frustratie bij de fans te zijn bleek na navraag bij enkele fans. Maar desondanks staan zij achter hun club, 90 minuten lang. Prachtig :)

Tyskie 24 August 2006 13:48

Had Davy Zafarin ook niet nog bij zo'n Oostenrijks clubje gespeeld? Er zullen toch wel betere Oostenrijkse spelers zijn dan fucking Davy Zafarin?

bartje518 24 August 2006 16:51

Die speelde ooit bij die ploeg waartegen Feyenoord ooit Uefa-cup speelde, FC Kärnten. Maar die zijn gedegradeerd. Grazer AK verloor onze 'nationale trots' AZ 2 jaar geleden trouwens nog van. Maar het blijft armoedig..

boertje 24 August 2006 21:59

tering, wat speelde twente kut vanavond

bartje518 24 August 2006 23:36

5 Bijlage(en)
Heb enkele plaatjes inmiddels op de harde schijf gezet van de wedstrijd:

bartje518 24 August 2006 23:37

5 Bijlage(en)
Dat was allemaal van voor de wedstrijd. Het dag deed een beetje denken aan dat van het PL-stadion van Roda :) Onderstaande foto's zijn van tijdens/voor de wedstrijd. Check vooral één van die zwenkvlaggen ;) Stond levensgroot A.C.A.B. op :+

bartje518 24 August 2006 23:38

1 Bijlage(en)
En tot slot de Grazer AK spelers die hun fans bedanken :)

TwenteGirl65 25 August 2006 16:00

Citaat:

tering, wat speelde twente kut vanavond
idd.. dat europees avontuurtje is ook weer voorbij..:(

bartje518 28 August 2006 15:17

Zaterdag wederom een nieuwe ground bezocht; de AWD-Arena in Hannover. Inderdaad, van die club waar Arnold Bruggink van dit forum speelt, Hannover '96.

De wedstrijd was voor beide teams van levensbelang, aangezien beiden de eerste 2 duels verloren. Voor Aachen logisch, want het waren de eerste 2 Bundesliga-duels na 36 jaar afwezigheid op het hoogste niveau. Van Hannover, getraind door Peter Neururer, mocht meer verwacht worden. De club had zich ten doel gesteld dit jaar mee te doen om Uefacup-voetbal.

Op zaterdagmorgen 5:15 rinkelde mijn wekker. Na krap 2 uur slaap was het opstaan geblazen om om half 8 de trein te pakken in Herzogenrath. Kaarten voor de trein kostten 6 euro, voor niks dus, maar dan heb je ook niks. Je mag dan alleen gebruik maken van de Regional-expres. Vergelijkbaar met onze stoptreinen. Aangezien de kaartenautomaten kapot waren moesten we ons kaartje bij de conducteur kopen, maar die hebben we de hele reis niet gezien, dus gratis heen en weer naar Hannover.

De reis was, mede doordat de hele trein bezet werd door Aachen-fans uitermate gezellig. In Dortmund troffen we fans van Energie Cottbus, op weg naar Bochum en in Bielefeld stonden de fans van Arminia Bielefeld te wachten op de trein naar Gladbach. Kom daar in Nederland nog maar eens om! Het deed me denken aan die tijd dat op zondag op Utrecht-Centraal allemaal treins elkaar kruisten met voetbalfans erin, op weg naar clubs uit het hele land. Door alle regelneukerij is die hele charme verdwenen, jammer.

Na een reis van een kleine 7 uur kwamen we aan in Hannover. Het station stond vol met politie, maar na verloop van tijd liep iedereen door elkaar heen. Hannover-fans, Aachen-fans, stillen, politie. Niemand leek aanstalte te maken om deze middag te gaan verzieken. Op weg naar het stadion belandden we nog even in een kroeg, maar na een uurtje was het tijd om naar de wedstrijd te gaan. Met de metro ben je er in 5 minuten. Het stadion lijkt van binnen ontzettend op de Kuip. Even groot, alleen veel minder stijl. Met zo'n 31000 toeschouwers zat het voor 2/3 vol. Zeker 4000 ervan kwamen uit Aachen. De wedstrijd was niet best, duidelijk was dat er veel vanaf hing. Hannover probeerde het wel, maar kreeg niet echt grote kansen. Aachen scoorde uit de eerste 2 mogelijkheden meteen 2x, waardoor de wedstrijd beslist was. Arnold Bruggink speelde zo'n 65 minuten mee, zonder echt op te vallen. 2 afstandschoten waren de opvallendste wapenfeiten..

Al met al een zeer geslaagde trip, op naar Bayern München over 3 weken :Y)

Kratten bier inladen in de trein. Hier doen we moeilijk over een blikje :')
http://img215.imageshack.us/img215/4...mera006lj7.jpg

Als ze leeg zijn kun je er ook op zitten :)
http://img183.imageshack.us/img183/3...mera011yx3.jpg

Op stations lopen alle fans gewoon door elkaar heen :yes:
http://img183.imageshack.us/img183/245/camera019fg3.jpg

Ons gezelschap :)
http://img216.imageshack.us/img216/7...mera023we5.jpg

Op het terras zitten is ook geen probleem :no:
http://img209.imageshack.us/img209/2001/12yc4.jpg

bartje518 28 August 2006 15:20

Het stadion van binnen :o
http://img180.imageshack.us/img180/1796/23xg5.jpg

Alleen irritante stewards.. :loser:
http://img180.imageshack.us/img180/939/26lb7.jpg

http://img218.imageshack.us/img218/3...mera033ze6.jpg

http://img206.imageshack.us/img206/1...mera036lr9.jpg

Polizei :98)
http://img201.imageshack.us/img201/1...mera042zp4.jpg

http://img201.imageshack.us/img201/894/camera043em5.jpg

bartje518 28 August 2006 15:23

Stadion vond ik persoonlijk bijzonder fraai :)
http://img206.imageshack.us/img206/4...mera038ja9.jpg

Op de terugweg deden toch enkele '96-fans moeilijk over een Roda/Aachen-vlag. Hierop reageerde weer iemand, maar die werd uiteindelijk meegenomen door de politie. Soms zit t mee, soms tegen 8)

http://img244.imageshack.us/img244/8...mera046oj3.jpg

The Phit 29 August 2006 11:04

Dat kontje van die agente op de laatste foto precies in het midden ziet er wel ok uit :D
De politievrouwtjes zijn daar wel knapper dan hier in Nederland moet ik zeggen. :p

jdiezrequejo 2 September 2006 13:57

- Ik nog leef

Bazzemans 2 September 2006 14:38

Citaat:

Origineel gepost door jdiezrequejo
- Ik nog leef

wjd

- ik niet weet hoeveel slecht nieuws ik dit weekend nog kan verdragen?

theo tank 5 September 2006 21:02

Citaat:

Origineel gepost door bartje518
Zaterdag weer een nieuwe ground voor mij. De AWD-Arena van Hannover 96. Ga mijn eerste Bundesliga-wedstrijd van Aachen bekijken. De eerste in Leverkusen werd kansloos verloren, maar dat kwam ook omdat keeper Nicht er al na 20 minuten uit werd gestuurd. Het stond toen nog 0-0. Tegen Schalke was het afgelopen zaterdag naar wat ik gehoord was een absolute gala-voorstelling, kans op kans voor Aachen en Schalke dat 1 keer voor de pot kwam en scoorde. Doodzonde dus, maar als er zaterdag gescoord wordt is in ieder geval het eerste doelpunt gemaakt ;)

In Wenen ben ik zondagavond naar Rapid Wien-Grazer AK geweest. Leuk om eens mee te maken. Ik wist helemaal niets van het Oostenrijkse voetbal, verwachtte eigenlijk een beetje 1e divisie-idee, weinig toeschouwers, slecht voetbal. Dat laatste was zeker zo, maar dat eerste beslist niet. Zeker 15000 toeschouwers, en een sfeer die ik zelfs in Aachen vaak niet meemaak. Van 2 korte zijden kwam een enorm kabaal de hele wedstrijd. Beide zijden zaten propvol en hadden mooie sfeeracties met papier voor de wedstrijd. Liederen waren best bekend die ze zongen, hoor ze in Duitsland wel vaker.

Grazer scoorde in de 1e helft uit de enige kans 0-1, maar ook Rapid kon zich ondanks een veldoverwicht niet echt kansen creëeren. In de 2e helft werd het snel 0-2 en dachten wij dat het wel afgelopen was. Maar het publiek ging er nog eens achter staan, en nadat eerst 'steht auf für Rapid' ervoor zorgde dat het hele stadion stond ging daarna ook iedereen springen. Machtig mooi gezicht, bij 0-2 achter! Een kwartier voor tijd werden de fans beloond en werd het 1-2. Onwillekeurig waren wij ook blij met het doelpunt, maar net toen ik mijn camera aanzette om sfeerimpressies te filmen viel nog geen 15 seconden later de 1-3. In blessuretijd werd het ook nog 1-4. Na afloop pas uitten de fans hun frustraties middels een fluitconcert.

Wat vooral opviel was dat er in Oostenrijk nauwelijks een Oostenrijker lijkt te voetballen. De prestaties van het Oostenrijkse team zijn eenvoudig te verklaren als je kijkt dat er in beide elftallen (toch de nummers 3 en 4, Rapid 2 jaar geleden nog kampioen) nauwelijks een Oostenrijker voetbalt. Allemaal 2e rangs buitenlanders die nauwelijks binding met de club hebben. Dat blijkt ook de frustratie bij de fans te zijn bleek na navraag bij enkele fans. Maar desondanks staan zij achter hun club, 90 minuten lang. Prachtig :)

Oostenrijk ben ik ook een paar keer geweest. Karnten, Graz, Mattersburg, Gratkorn nog een paar clubs.. Is eerste divisie op Graz na dan.
Is wel leuk om mee te maken, daar kan alles en mag alles. Opvallend daar vind ik wel de enorme invloed van sponsoring en reclame en de 'gemaaktheid' van sommige clubs om sfeer te maken.
Bart ben je in augustus nog in Villach geweest? Zal het me wel verbeeld hebben, maar toch..

theo tank 5 September 2006 21:04

Citaat:

Die speelde ooit bij die ploeg waartegen Feyenoord ooit Uefa-cup speelde, FC Kärnten. Maar die zijn gedegradeerd. Grazer AK verloor onze 'nationale trots' AZ 2 jaar geleden trouwens nog van. Maar het blijft armoedig..

Heheh ben ooit is met Karnten naar Mattersburg uit geweest, was 4 uur heen in de bus tegen de Hongaarse grens.
Hadden we spandoekie gespoten voor Zafarin. Komtie na de wedstrijd de supporters bedanken hangen er 4 hollanders met een spandoek in de hekken. Hij snapte er niks van, maar nam wel ff de tijd voor een gezellig praatje.

bartje518 5 September 2006 21:48

Ben niet in Villach geweest, waar ligt dat ergens? ;)

Bij Rapid was de sfeer op zich niet commercieel ofzo. Gewoon vrij bekende songs, die ze in Duitsland en vaak zelfs in Nederland ook hebben. Voor zover ik weet was de sfeeractie ook niet gesponsord. Maar zou natuurlijk kunnen dat bij kleinere clubs met minder aanhang dat wel het geval is. Kwam er naderhand trouwens achter dat Austria Wien voorronde CL had gespeeld tegen Osasuna (?) meen ik. Hadden we dus ook heen gekund, maarja, je kan niet alles hebben.

Dat het allemaal wel veel commerciëler is blijkt overigens uit die belachelijke club Red-Bull Salzburg :| Ondanks protesten uit heel Europa (behalve NL deed weer eens niet mee, maar andere clubs uit Oostenrijk, Zwitserland, Duitsland, Zweden, Denemarken, Italië en zelfs Amerika!!) kon de traditieclub Austia Salzburg nl overgenomen worden door Dieter Mateschitz van Red-Bull en die veranderde zomaar even de naam, de clubkleuren en het logo. Laszlo Bodnar speelt daar nu overigens en helaas heeft de club nog succes ook :notgood:

Dave Zafarin is trouwens inderdaad een geschikte gast. Altijd tijd voor een praatje, alleen kon meneer niet zo goed van de drank/drugs afblijven ;) Jammer, was best een talentvolle jongen maar had gewoon niet de discipline om echt als prof te leven. Was altijd een paar kilo te zwaar ook :(

theo tank 6 September 2006 22:02

Dat is wat ik bedoel Bart..

Karnten bijvoorbeeld, heet voluit FC Kelag Karnten, is ook een fusie club zonder ziel. Vroeger heette ze Austria Klagenfurt. Nu wordt in den treure vertelt dat Kelag de hoofdsponsor is.

Zo erg als bij Red Bull zie je het niet, maar bijvoorbeeld Sturm Graz heet voluit ook SK Puntigamer Strum Graz. Trouwens wel best bier om te drinken, dat Puntigamer haha!

Maar zo zijn er meer clubs die sponsor namen hebben, en in hun officiele naam verwerkt hebben.

Tyskie 7 September 2006 03:05

Te triest, sponsornamen verwerken in de clubnaam... :+

Hup PSV!

bartje518 7 September 2006 10:09

Vond jij het bier niet vaak nogal lauw geserveerd in Oostenrijk trouwens? Heb maar in een paar gelegenheden fatsoenlijk koud bier gedronken. Van als je het getapt wilt hebben moet je ernaar vragen, haha! Gekkenhuis.

De meeste clubs die Wacker in hun naam hebben (Wacker Innsbruck, Wacker Tirol, Wacker Burghausen) zijn allemaal clubs van het Wacker-concern (ik meen energie of iets met chemie). Bayer Leverkusen is weer van het Bayer-concern. Nee, ik vind het maar niets.. :|

The Phit 7 September 2006 10:18

En Roda is van de Juliana Stichting?

bartje518 7 September 2006 10:43

Haha, nee, Juliana Combinatie he :) Juliana was een van de voorlopers van Roda JC.

The Phit 7 September 2006 10:51

:z :7

bartje518 7 September 2006 10:55

;)

Red_Scorpion 7 September 2006 22:03

Jullie zijn Tank zn verjaardag vergeten.

bartje518 8 September 2006 10:49

Jij ook :yes: Maar tis ook al een tijdje geleden hé, toen was ik op vakantie trouwens. Evengoed nog de beste wensen, Remko :)

niemand 8 September 2006 14:19

- Cissé een nog hogere straf heeft bartje :+

theo tank 9 September 2006 10:14

Citaat:

Origineel gepost door Red_Scorpion
Jullie zijn Tank zn verjaardag vergeten.

Leefie ook nog?

bartje518 9 September 2006 11:56

Citaat:

Origineel gepost door niemand
- Cissé een nog hogere straf heeft bartje :+

Tja, need to say anything?!

bartje518 11 September 2006 21:56

Fußball / Bundesliga
Aachen: Neuer Trainer nicht in Sicht

Alemannia Aachen hat seine Suche nach einem neuen Trainer intensiviert. Demnach soll ein Nachfolger in dieser Woche gefunden werden. Als mögliche Kandidaten werden vor allem Holger Fach, Jos Luhukay und Co Adriaanse gehandelt.

Der bisheriger Coach Dieter Hecking war überraschend zum Ligakonkurrenten Hannover 96 gewechselt. Sportdirektor Jörg Schmadtke will möglichst schnell den neuen Trainer präsentieren, damit er im Idealfall schon die Vorbereitung auf das nächste Punktspiel bestreiten kann

www.wdr.de

Zou wel lachen zijn, Co bij Aachen :D

bruggi 12 September 2006 13:25

Zie ik nou goed dat Alwin EN Remko terug zijn :D ??

bartje518 12 September 2006 18:22

Alwin komt vaker langs dan je denkt ;)

theo tank 12 September 2006 21:03

Citaat:

Origineel gepost door bruggi
Zie ik nou goed dat Alwin EN Remko terug zijn :D ??

Just wanna have fun! O-)

Ar-Tuur 14 September 2006 16:43

Ook nog een ernstig verlate felicitatie van mijn kant, Remko :*

theo tank 18 September 2006 17:56

Bedankt Arthur ;)

Wanneer gaat die ploeg van je promoveren? Heb wel weer zin een een avondje doetinchem!

bartje518 19 September 2006 11:56

Citaat:

Origineel gepost door theo tank
Bedankt Arthur ;)

Wanneer gaat die ploeg van je promoveren? Heb wel weer zin een een avondje doetinchem!

Als het zo doorgaat hoeft De Graafschap daar niet eens voor te promoveren joh :loser: :Y)

bartje518 14 October 2006 03:25

1 Bijlage(en)
DIT ziet er gewoonweg geil uit :9

3rd boetah 14 October 2006 09:27

3 wedstrijden verliezen van de 7 en nog bovenaan ook. :+

bartje518 14 October 2006 12:28

Citaat:

Origineel gepost door 3rd boetah
3 wedstrijden verliezen van de 7 en nog bovenaan ook. :+

Tot de winst van Aachen gisteren stond de nummer 1 na 6 wedstrijden 6 punten voor op de nummer laatst, en 5 punten boven de degradatiestreep ;) Maar van de laatste 5 Bundesligaduels won Aachen er 4 :yes: En tegen Bayern München werd 3 minuten voor tijd de 2-2 onterecht afgekeurd :no:

Bonnie 17 October 2006 17:29

ik heb jullie gemist :wave:

AntiKezman 17 October 2006 18:07

jeetje zeg, allemaal nieuwe mensen hier!

maar wat leuk dat sommige mensen nog steeds zulke lappen tekst hier neerplanten: :O

waarom houdt trouwens niemand zich meer aan de regels van dit topic? :thumbsup:

Is trouwens Assurancetourix al geunbanned? :no:

Bonnie 17 October 2006 18:09

Citaat:

Origineel gepost door AntiKezman
jeetje zeg, allemaal nieuwe mensen hier!

maar wat leuk dat sommige mensen nog steeds zulke lappen tekst hier neerplanten: :O

waarom houdt trouwens niemand zich meer aan de regels van dit topic? :thumbsup:

Is trouwens Assurancetourix al geunbanned? :no:

remmie wat fijn.... :)

3rd boetah 17 October 2006 18:09

zijn jullie nog wel leerlingen? spons

3rd boetah 17 October 2006 18:10

1 Bijlage(en)
bart, spons doet het niet :z

AntiKezman 17 October 2006 18:14

Citaat:

waar bemoei jij je mee dan? |:(

ook merkwaardig: mijn lokatie is helemaal niet amsterdam en ook niet geweest 8|

3rd boetah 17 October 2006 18:16

Ik heb je anders wel een keer gespot in een kelderkroegje van een of ander schooltje daar. Dacht dat je daar huisveste. :p

Bonnie 17 October 2006 18:19

Citaat:

wat is spons?

3rd boetah 17 October 2006 18:20

Citaat:

Origineel gepost door Bonnie
wat is spons?

http://forum.leerlingen.com/vbb/atta...1&d=1161105039

Bonnie 17 October 2006 18:21

Citaat:

oke ik snap het

...

AntiKezman 17 October 2006 18:23

Citaat:

Ik heb je anders wel een keer gespot in een kelderkroegje van een of ander schooltje daar. Dacht dat je daar huisveste. :p

Phitje = homo

3rd boetah 17 October 2006 18:25

niet te veel naar engelse sletjes luisteren jonge, :9

AntiKezman 17 October 2006 18:30

wanneer is de volgende meeting trouwens?

Bonnie 17 October 2006 18:31

Citaat:

Origineel gepost door AntiKezman
wanneer is de volgende meeting trouwens?

ja das 'n goede

3rd boetah 17 October 2006 18:34

Er was door een 1 of andere pedo van 40 wel een strandmeeting geplanned. Maar gecancelled omdat de leerlingen.com leiding erachter kwam. :z Moet je effe meeting forum gaan checken ofzo. :7 :z

AntiKezman 17 October 2006 18:37

ik bedoel n sportmieting natuurlijk, waar andere forummers niet welkom zijn...

Fitje, waarom ben je nooit meer op msn? O-)

3rd boetah 17 October 2006 18:40

oh, ben niet meer zo'n chattert, en nu niet omdat kzo naar miepje toe ga. Maar zit er toch wel dagelijks op hoor kerl.
en sport mieting is wel goed plan, kun je beetje tennissen? 8)

Bonnie 17 October 2006 18:46

Citaat:

oh, ben niet meer zo'n chattert, en nu niet omdat kzo naar miepje toe ga. Maar zit er toch wel dagelijks op hoor kerl.
en sport mieting is wel goed plan, kun je beetje tennissen? 8)

ik kan wel een balletje slaan ;)

stef ben je nog steds voor NEC

3rd boetah 17 October 2006 18:51

Ja bon, en ik wordt er nog steeds dagelijks om uitgelachen. :') En jij dan? Ga je me weer bellen als je kaarten nodig heb voor kerstavond? :p

Bonnie 17 October 2006 18:54

Citaat:

Ja bon, en ik wordt er nog steeds dagelijks om uitgelachen. :') En jij dan? Ga je me weer bellen als je kaarten nodig heb voor kerstavond? :p

echt nog steeds ja? wat leuk!!
oooh ja dat was vorig jaar ofzo toch?? uiteindelijk niet meer geweest :Y)

dees is wel lief trouwens (remmie): http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=58818

bruggi 17 October 2006 21:03

Bonnie ook :7 !

bartje518 17 October 2006 21:51

Hehe. Toen ik al die posts zag dacht ik dat ik op de verkeerde pagina in het topic zat :')

3rd boetah 18 October 2006 08:52

Citaat:

Origineel gepost door Bonnie
echt nog steeds ja? wat leuk!!
oooh ja dat was vorig jaar ofzo toch?? uiteindelijk niet meer geweest :Y)

Ja, was amstel cup wedstrijd van vorig jaar. Op zich had je achteraf aan de deur daar kaarten kunnen halen, want dat ouwe krot was lang niet uitverkocht. :z

Red_Scorpion 18 October 2006 11:44

phuu

Goh, hoe zou dat 020 nou bij de locatie van Antikezman komen, weet jij het Bart?

Wie wil Bon en Kezman even vertellen wat ze de afgelopen 2 jaar hebben gemist? Volgens mij moet dat in 3 zinnen wel lukken.

bartje518 18 October 2006 12:31

Citaat:

phuu

Goh, hoe zou dat 020 nou bij de locatie van Antikezman komen, weet jij het Bart?

Wie wil Bon en Kezman even vertellen wat ze de afgelopen 2 jaar hebben gemist? Volgens mij moet dat in 3 zinnen wel lukken.

Had ik dat gedaan joh? Weet ik niet eens meer.

bartje518 18 October 2006 13:03

Dat Stef zich heeft aangemeld in 1999 heb ik trouwens wel zeker weten aangepast 8-)

3rd boetah 18 October 2006 16:16

had ik dat zelf niet gedaan dan bart? ik mocht van jou heel vaak op je administrator account in admin kloten. :) Of je maakte zwarma gewoon Beheerder :p. En dat je direct 2000 namen krijgt als je op ledenlijst klikt :z

bartje518 18 October 2006 17:46

Dat van die 2000 namen heb jij inderdaad wel gedaan :yes:

theo tank 18 October 2006 20:17

Wazig hier allemaal...

Is iedereen ontwaakt inene?

Bonnie 18 October 2006 20:22

oke dus als ik het goed begrijp is dat allemaal gebeurd in die twee jaar??

jullie hebben je misdragen dus?

Bon 18 October 2006 21:00

Citaat:

phuu

jou heb ik echt gemist!

Bazzemans 18 October 2006 21:46

Ik mis alle fun zo te zien..

We zijn ondertussen iig allemaal wel Beheerder geweest.

Bon 18 October 2006 21:49

Citaat:

Ik mis alle fun zo te zien..

We zijn ondertussen iig allemaal wel Beheerder geweest.

basje! haha hoe is het in de vijverberg dan??
ik kom weer terug en gelijk krijg ik alweer vragen over kaarten regelen enzo...

bertje check je pm!

Bazzemans 18 October 2006 21:52

Het begint weer heel langzaamaan te spoken op de vijverberg. Helaas staan we nu een beetje onder curatele. Terwijl Vitesse net uit die benarde positie bevrijd is :(..
Voor de rest zit er weer een stijgende lijn in, selectie met toekomst en hopelijk resulteert dat in het promoveren binnen nu en drie jaar..

AntiKezman 18 October 2006 23:28

waar is tukkerboy eigenlijk? :love:

Bon 18 October 2006 23:32

Citaat:

Het begint weer heel langzaamaan te spoken op de vijverberg. Helaas staan we nu een beetje onder curatele. Terwijl Vitesse net uit die benarde positie bevrijd is :(..
Voor de rest zit er weer een stijgende lijn in, selectie met toekomst en hopelijk resulteert dat in het promoveren binnen nu en drie jaar..

wat fijn :) gun jullie t altijd !

Ar-Tuur 19 October 2006 17:39

Bart, ben je nu eigenlijk nog forumbaas of niet? :o

Hoi Bon :*

Red_Scorpion 19 October 2006 17:39

Citaat:

Origineel gepost door theo tank
Wazig hier allemaal...

Is iedereen ontwaakt inene?

Ja, gek man.
Na al die jaren streefde het sport gedeelte van het leerlingen forum eindelijk af op z'n welverdiende dood.

Nu komen hun er ineens weer nieuw leven in blazen.

Citaat:

Origineel gepost door Bon
jou heb ik echt gemist!

Phuu, waar heb ik dat aan te danken Boncore?

bartje518 19 October 2006 17:47

Citaat:

Origineel gepost door Ar-Tuur

Neen, niet meer :o Aan alles komt een einde ;)

Ar-Tuur 19 October 2006 17:49

Ik heb het gemist blijkbaar. Waarom kwam er in dit geval een einde aan?

bartje518 19 October 2006 18:33

Geen motivatie meer, en het forum moet verjongen, Staff dus ook ;)

Maarja, jij Sport-FB, ik, Verzijde.. Alle guten Dinge sind 3!

Bazzemans 19 October 2006 20:26

Citaat:

Geen motivatie meer, en het forum moet verjongen, Staff dus ook ;)

Maarja, jij Sport-FB, ik, Verzijde.. Alle guten Dinge sind 3!

Bedankt Bart!

3rd boetah 20 October 2006 12:06

otje is ook wel eens ubermaster weest ja. ;)

bartje518 20 October 2006 12:39

Citaat:

Bedankt Bart!

:$

Bon 20 October 2006 12:45

Citaat:

Ja, gek man.
Na al die jaren streefde het sport gedeelte van het leerlingen forum eindelijk af op z'n welverdiende dood.

Nu komen hun er ineens weer nieuw leven in blazen.

Phuu, waar heb ik dat aan te danken Boncore?

Ja het grut is weer terug hoor haha... Ik heb een nieuwe laptop en nu kan ik dus lekker zonder zorgen internetten met een snelle verbinding, alleen had ik niks te doen en toen ging ik mn eigen naam googlen :z en toen kwam ik bij dit forum uit... vandaar hehe

Boncore hehe die naam was ik alweer vergeten :wave:

Bon 20 October 2006 12:47

Citaat:

Origineel gepost door Ar-Tuur

tuuuuurrrrrrrr

bartje518 7 November 2006 10:24

Vanavond eens een kijkje nemen in het Signal Iduna-Park (:')) oftewel gewoon het Westfalen-stadion van Dortmund. Ben eens benieuwd wat voor sfeer er van die staantribune afkomt. Bijna niet te bevatten; 25.000 man op één tribune.. Stiekem hoop ik dat BVB toch een doelpuntje maakt, wil wel eens zien hoe het er dan aan toegaat.. 10.000 Aachen-fans op de been moet ook weer een kick geven :9 Stadion is compleet uitverkocht, 83.000 toeschouwers dus :)

Bon 14 November 2006 09:37

Citaat:

Origineel gepost door bartje518 (Bericht 1263884)
Vanavond eens een kijkje nemen in het Signal Iduna-Park (:')) oftewel gewoon het Westfalen-stadion van Dortmund. Ben eens benieuwd wat voor sfeer er van die staantribune afkomt. Bijna niet te bevatten; 25.000 man op één tribune.. Stiekem hoop ik dat BVB toch een doelpuntje maakt, wil wel eens zien hoe het er dan aan toegaat.. 10.000 Aachen-fans op de been moet ook weer een kick geven :9 Stadion is compleet uitverkocht, 83.000 toeschouwers dus :)

hoe heb je t laatst de eigenlijk gehad bij ons?

bartje518 14 November 2006 12:41

Citaat:

Origineel gepost door Bon (Bericht 1266789)
hoe heb je t laatst de eigenlijk gehad bij ons?

Ja, heb wel gelachen. Waren goede plaatsen, in een vak met gewoon normaal volk. Normaler volk dan je uberhaupt bij Roda ziet (:')). Hebben gewoon hardop kunnen ouwehoeren over Roda zonder problemen. Bij die kopbal van Ramzi zelfs half opgesprongen.. Niemand die moeilijk deed.

Verder wel een uur rondom het stadion lopen niksen omdat mijn mede-supporters nogal lang deden over het traject Nijmegen-Dukenburg tot het stadion (en beweerden dat ze zich niet verreden hadden) :')). Koste me nog bijna een SV vanwege combi-ontduiking. Zat te wachten op een muurtje voor de hoofdingang toen de veiligheidscoordinator met zijn mede NSB-ers langs kwamen lopen. Haha, toen ben ik maar ff een blokkie om gegaan 8) Fanshop is nu ook niet zo groot dat je je daar een uur kan vermaken, dus al met al zeker 3x om het stadion gelopen :p

Het bier is daarentegen weer wel best te pruimen, evenals de broodjes die te krijgen zijn. Alleen zaten in die hoek tegenover ons, naast het uitvak zeg maar, allerlei lui met trommeltjes ofzo? Echt mega-irritant geluid. Maar heb me verder prima vermaakt, tnx nog :*

Sander 14 November 2006 12:44

wist je dat dit een "wist je dat" topic is :)

Wist je dat ik nog geen wist je dat tegen was gekomen op deze pagina

Wist je dat ik daar even verandering in moest brengen ;)

insanity 14 November 2006 14:34

wist je dat je daar geen verandering in hebt gebracht omdat je op de volgende pagina zit?

Sander 14 November 2006 14:35

Wist je dat het bij mij wel gewoon op dezelfde pagina staat ;)

insanity 14 November 2006 15:11

nee dat wist ik niet :)

Bon 15 November 2006 08:33

Citaat:

Origineel gepost door bartje518 (Bericht 1266865)
Ja, heb wel gelachen. Waren goede plaatsen, in een vak met gewoon normaal volk. Normaler volk dan je uberhaupt bij Roda ziet (:')). Hebben gewoon hardop kunnen ouwehoeren over Roda zonder problemen. Bij die kopbal van Ramzi zelfs half opgesprongen.. Niemand die moeilijk deed.

Verder wel een uur rondom het stadion lopen niksen omdat mijn mede-supporters nogal lang deden over het traject Nijmegen-Dukenburg tot het stadion (en beweerden dat ze zich niet verreden hadden) :')). Koste me nog bijna een SV vanwege combi-ontduiking. Zat te wachten op een muurtje voor de hoofdingang toen de veiligheidscoordinator met zijn mede NSB-ers langs kwamen lopen. Haha, toen ben ik maar ff een blokkie om gegaan 8) Fanshop is nu ook niet zo groot dat je je daar een uur kan vermaken, dus al met al zeker 3x om het stadion gelopen :p

Het bier is daarentegen weer wel best te pruimen, evenals de broodjes die te krijgen zijn. Alleen zaten in die hoek tegenover ons, naast het uitvak zeg maar, allerlei lui met trommeltjes ofzo? Echt mega-irritant geluid. Maar heb me verder prima vermaakt, tnx nog :*

trommeltjes? is dat nieuw? dat weet ik niet :D (geen scc meer hè)
Broodje hamburger is wel lekker he... Ja vak A zat je toch? is ook wel een normaal vak ja. Toevallig zat ik laatst tegen Twente (beker uit red.) ook in zo'n soort vak, was ook goed te doen :)

Geen probleem btw.

bartje518 15 November 2006 14:09

Zat vakie W :p Maar is goed bevallen. Twente lijkt me ook nog een club met redelijk normale gewone lui ja :yes:

Bon 15 November 2006 17:26

Citaat:

Origineel gepost door bartje518 (Bericht 1267348)
Zat vakie W :p Maar is goed bevallen. Twente lijkt me ook nog een club met redelijk normale gewone lui ja :yes:

ja opzich... maargoed wat is normaal? dat vak waar ik dan toevallig zat in Enschede was ook meer een pet/sjaal en oude mannenvak, dus daar verwacht je ook niks he :)

Bazzemans 16 November 2006 00:03

Citaat:

Origineel gepost door Bon (Bericht 1267639)
ja opzich... maargoed wat is normaal? dat vak waar ik dan toevallig zat in Enschede was ook meer een pet/sjaal en oude mannenvak, dus daar verwacht je ook niks he :)

Zeker vak 13,14 of 15 aan de korte zijde naast het uitvak, tegenover Vak P. Daar heb ik ook eens gezeten met Arthur. Beetje jammer dat ze het nodig vonden om bier over ons heen te gooien zonder ook maar ff te zeggen dat het niet zo bedoelt was, maar voor de rest was het oké..

Bon 16 November 2006 10:07

Citaat:

Origineel gepost door Bazzemans (Bericht 1267734)
Zeker vak 13,14 of 15 aan de korte zijde naast het uitvak, tegenover Vak P. Daar heb ik ook eens gezeten met Arthur. Beetje jammer dat ze het nodig vonden om bier over ons heen te gooien zonder ook maar ff te zeggen dat het niet zo bedoelt was, maar voor de rest was het oké..

idd ja vak 13!
hehe dat deden ze bij ons niet, we zaten ook tegen de wand aan...
op een gegevens moment werd t een-een konden we gewoon juichen, toen het 1 minuut later 2-1 werd kwamen er wel zeer gevraalijke 12 jarige turkse mannetjes bij ons staan die op die wand zaten te slaan en te gebaren naar het uitvak... die jongetjes bleven daar, maar t was niet echt een bedreigin voor ons ofzo:z

op t eind begonnen wel een paar lui te zingen over mn vriend "en witte muts, die is nu stil... en witte muts die is nu stilll..." (hij had een witte muts op en t was uiteindelijk 3-1 ofzo...)
maar ik voelde me wel veilig daar ja :d

Bazzemans 16 November 2006 10:17

Twente uit was op zich ook wel een oke wedstrijd voor ons. Wedstrijd begon 20:00 uur en om 17:00 uur belden we pas naar Twente om te vragen of er nog kaarten waren en hoe dat zat met de clubcard enzo (want er was een cc verplichting). We zouden dan tegelijk met het kaartje zo een cc kunnen aanschaffen. Uurtje voor de wedstrijd dus aangekomen bij dat loket om een kaartje te halen en toen was ineens een cc niet meer nodig 8). Het kan zo makkelijk zijn..

bartje518 16 November 2006 10:21

Anders had je toch ook een probleem gehad, Bas. Want je kunt maar van één club een (S)CC aanvragen. Er even van uitgaande dat je er nog eentje van De Graafschap hebt dan he :p Anders had ik hier ook wel een verzameling ClubCards thuis liggen :9

3rd boetah 16 November 2006 10:34

cc's zuigen dikke kont.

bartje518 16 November 2006 18:22

Als je m weigert op te halen wel ja :)

Bon 16 November 2006 21:48

Citaat:

Origineel gepost door Bazzemans (Bericht 1267804)
Twente uit was op zich ook wel een oke wedstrijd voor ons. Wedstrijd begon 20:00 uur en om 17:00 uur belden we pas naar Twente om te vragen of er nog kaarten waren en hoe dat zat met de clubcard enzo (want er was een cc verplichting). We zouden dan tegelijk met het kaartje zo een cc kunnen aanschaffen. Uurtje voor de wedstrijd dus aangekomen bij dat loket om een kaartje te halen en toen was ineens een cc niet meer nodig 8). Het kan zo makkelijk zijn..

hehe das inderdaad wel relaxed zeg!
tja wij hadden via via kaarten geregeld, hun konden 4 extra kaarten op hun (s )cc krijgen dus hebben ze voor ons gedaan...
noujah al met al werden we met 3-1 (volgens mij) op de vingers getikt en regende het pijpenstelen... Maarjah, zo maak je nog wat mee op de woensdagavond :)

Bon 16 November 2006 21:49

Citaat:

Origineel gepost door bartje518 (Bericht 1268139)
Als je m weigert op te halen wel ja :)

hehehe :d

niemand 26 November 2006 14:19

http://www.youtube.com/watch?v=KyJZ0pG-Ilo

Bazzemans 26 November 2006 14:35

wjd.

- het Graafschap publiek volgens mij best blij was met het behalen van de periode? Wel ontzettende slechte kwaliteit.

http://www.youtube.com/watch?v=ypMK58dbtu8
http://www.youtube.com/watch?v=WaZ_wwsleWE

Wat een grapjas is het ook he. Hierna is zijn week weer helemaal goed..

Banaan 26 November 2006 16:05

Citaat:

Origineel gepost door niemand (Bericht 1271523)

pragtich

bartje518 29 November 2006 14:10

http://www.youtube.com/watch?v=74mxDSdJ8Kk

Was für ein Tor :)

Ar-Tuur 30 November 2006 17:07

Mooi stiffie, maar beroerd verdedigd. Want hij maakt in feite niet eens een passeerbeweging. Die man mag drie keer achterelkaar dezelfde kapbeweging maken zonder dat er ingegrepen wordt. Eén speler probeert het nog door eenvoudigweg op de grond te gaan liggen :S

bartje518 30 November 2006 18:31

T zijn toch de heren Fritz, Mertesacker en Naldo. Drogba en zijn vrienden kwamen er niet voorbij :)

http://www.youtube.com/watch?v=zuOwN...elated&search=

Lekker sfeertje bij die wedstrijd toen zeg :) Niet echt goed te zien op deze beelden (wel te horen), maar het hele stadion incl. hoofdtribune deed toen mee, springen enzo, stukken tribune met armen om elkaar heen.. Zuid-Europese taferelen ;)

Banaan 30 November 2006 18:49

en WEER kunnen we jullie feyenoorders niet rond laten lopen in nancydinges (ergens in frankenland) he?

Tyskie 30 November 2006 21:26

Citaat:

Origineel gepost door Ar-Tuur (Bericht 1273814)
Mooi stiffie, maar beroerd verdedigd. Want hij maakt in feite niet eens een passeerbeweging. Die man mag drie keer achterelkaar dezelfde kapbeweging maken zonder dat er ingegrepen wordt. Eén speler probeert het nog door eenvoudigweg op de grond te gaan liggen :S

Ik vond het ook erg makkelijk.. maar eigenlijk ook slecht uitgespeeld van die kerel, hij had al veel eerder moeten passen. Maar goed wat lullen we, als je een bal zo geniaal afmaakt dan heb je gewoon gelijk. :+

bartje518 30 November 2006 21:48

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1273930)
Ik vond het ook erg makkelijk.. maar eigenlijk ook slecht uitgespeeld van die kerel, hij had al veel eerder moeten passen. Maar goed wat lullen we, als je een bal zo geniaal afmaakt dan heb je gewoon gelijk. :+

Ik stond direct achter die goal en heb m in die 10 seconde echt he-le-maal verrot gescholden. Hij kon echt al 4x schieten, gaatie er nog eentje voorbij. Op t eind kapt ie zelfs nog Rösler (eigen speler) uit omdat ie in de weg stond 8)

bartje518 11 December 2006 22:31

Haha, kijk eens wie hier in Wolfsburg op het hek geklommen is O-)

http://www.alemannia-onlinefans.de/s...cture-0062.jpg

3rd boetah 12 December 2006 08:04

Vet hoor, helemaal in moffenland. 8)
Dat mocht vroeger ook in Nederland. Nu moet je op je stoeltje blijven zitten. :no:

bartje518 12 December 2006 10:22

Haha, ja, of je hebt geen hekken meer.. Mag ook niet gedurende de wedstrijd, hoor.. Dit was alleen na de wedstrijd toen de spelers ons kwamen bedanken..
http://www.ochehoppaz.de/wbgac06f.JPG

:D
Was wel een hele vette reis.. Wel een teringeind, maar zeker de moeite waard. Hoewel je voor een goede kroeg niet in Wolfsburg moet zijn en ik kwam er bovendien achter dat een rijbewijs niet voldoende is als 'ausweis' :')

3rd boetah 12 December 2006 10:29

lullig, ik kan me nog herhinneren dan we als D-E-F pupillen vaak werden uitgenodigd om 1e divisie wedstrijden te bezoeken van AZ. Was altijd wel leuk, in de hekken hangen met zn allen bij potjes als az telstar/top oss/wageningen/helmond S :z En dan kregen we in de rust een trekdrop en een plastic bekertje ranja uit zo'n grote ijzeren gietkom :p. Er waren geen stoeltjes, maar van die staanbeugels op een stenen staantribune.
wat een tijd :D

bartje518 12 December 2006 10:40

Hahaha, ja, das war einmal hier in Nederland regeltjesland.. In Duitsland heb je ook in de meeste nieuwe stadions nog volop staanplaatsen :) Ook hier in Wolfsburg. FC Wageningen.. Kunnen die niet terugkomen in het betaalde voetbal? Heb de Wageningse Berg nog niet gehad.

Ohja, trouwens, als het de 31e enorm sneeuwt overdag en we komen niet meer terug uit Alkmaar dan gaan we oud op nieuw in Oesdom vieren, dan weet je dat vast O-) Overigens, met de nieuwe dienstregeling stopt de intercity vanuit Heerlen naaer Alkmaar nu ook in Oesdom :)

3rd boetah 12 December 2006 11:49

yeah, in ons durp stopt de intercity wieder. :p. Enneh, met oud en nieuw zit ik vlakbij kooimeer trouwens. Vanaf daar de vondelstraat aflopen en je bent ook op dat feestje 8) En ik heb nog wel 2 slaapplekken over. :z

Ar-Tuur 15 December 2006 14:17

- Wisla Krakau met Tyskie op de shirts speelde?

bartje518 15 December 2006 15:13

Viel mij ook al op ja :yes:

Tyskie 16 December 2006 01:52

En was bij mij uiteraard allang bekend...
Tyskie komt ook uit Krakau.. en in die prachtige stad heb ik ook voor het eerst Tyskie gedronken... 8)

Tyskie 20 December 2006 22:40

Bartje heeft vanavond een topavond gehad?

Mooi doelpunt weer van die Schlaudrauff of zoiets.
En een prachtige knal van Bommel.

bartje518 21 December 2006 00:15

1 Bijlage(en)
Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1280165)
Bartje heeft vanavond een topavond gehad?

Mooi doelpunt weer van die Schlaudrauff of zoiets.
En een prachtige knal van Bommel.

Schlaudraff. Onthoudt die naam, daar gaan we nog heel erg veel van horen. Was ook de maker van dat fabuleuze doelpunt tegen Werder Bremen. Inmiddels zitten datzelfde Bremen en Bayern München als aasgieren achter hem aan.

Wát een avondje zeg. Ongelofelijk. Vooraf had ik zoiets: als het maar een beeetje spannend wordt. Niet dat het met rust 0-3 staat ofzo.. Had met 3 dubbel dik ingepakt, maar dat was niet nodig. Het was wel steenkoud, maar Aachen speelde dusdanig goed dat ik met rust het zweet van mijn voorhoofd moest halen. Ongelofelijk, 3-0!! Mooie vrije trap van Reghecampf, die daarna al in eerste instantie ook al de 2-0 moet maken en het dan alsnog doet en 5 minuten later 3-0.. Ik vraag me af hoe lang het geleden is dat het grote FC Bayern met rust met 3-0 achterstond.. In de 1e minuut na rust meteen 3-1 door Podolski en ik zag de bui alweer hangen. Aachen kwam er echt niet meer uit en Van Bommel maakt fraai 3-2. Zou het dan toch?! Nee dus, de beste speler van de Bundesliga van de 1e competitieronde beslist in zijn eentje de wedstrijd, 4-2. Een enorm feest barstte los. Bayern droop af en Aachen vierde tot lang na de wedstrijd door. 3 jaar geleden bezorgde Aachen Bayern al een enorme kater door ze als 2e Bundesligaclub te verslaan. Daarna bleef FC Bayern 14 bekerduels op rij ongeslagen (2x Pokal-winst), en nu vliegen ze er weer uit tegen Aachen. Absoluut geweldig _0_ _0_

bartje518 22 December 2006 12:09

Achteraan het doelpunt van Schlaudraff:
http://www.youtube.com/watch?v=y4BNV2ewO3c

Hier ook zo ene, tegen Erzgebirge Aue in de vorige ronde..
http://www.youtube.com/watch?v=GYvCCO-2Hog

Hier zijn goal tegen Werder Bremen:
http://www.youtube.com/watch?v=74mxD...elated&search=

Hij heeft echt een onmogelijk arrogante uitstraling, maar hij mag dat :yes:

Bazzemans 3 January 2007 10:47

Nu heeft Schlaudraff dus een contract getekend voor 3 jaar bij Bayern..

bartje518 3 January 2007 15:10

Zat er helaas wel in. Hij kon vorig jaar al naar Stuttgart, maar toen heeftie zijn contract verlengd met als clausule datie aan het eind van dit jaar voor 1 miljoen euro weg kon. En das een fooitje voor FCB natuurlijk :(

Tweetyy 12 February 2007 16:16

WJD

-de liefde voor het gele vogeltje Tweety erg ver gaat bij de meeste Limburgers.
-de Jungs van Motorclub Helden hebben deze stoere vogel zelfs logo
http://xs512.xs.to/xs512/07071/logo2.gif

:') geweldig wat je niet tegen komt op google met roda en tweety.

bartje518 23 February 2007 12:58

http://www.youtube.com/watch?v=k0Y_POyt_5A

Haha, geinig filmpje :') Worden enkele rookbommen afgestoken rond Borussia MGB-Aachen, en 'die Holländer' krijgen de schuld, rond 2m14 op het filmpje :loser:

Ar-Tuur 1 March 2007 05:28

Ze zouden je moeten festnehmen Bart :P

Maar die supporters die dat zeggen zien er ook uit als Aachen fans. Is dat het uitvak waarnaar je kijkt, of zijn die gasten in het vak voor in beeld ook van Alemannia?

bartje518 1 March 2007 11:12

Ja, die hele zijde achter de goal in feite. Waren meer dan 10.000 Aachen-supporters daar. Maarja, ook daar heb je altijd moraalridders tussen :no: Ik stond zelf vlak achter die rookbommen,kon mijn lenzen verdorie weggooien erdoor, en heb de rest van t weekend droge ogen gehad 8)

3rd boetah 7 April 2007 10:06

Godsamme, ik heb deze fluttopic genies gemist weetje? :p

carlosutic 20 June 2007 17:07

Mijne Heren,

Nieuw in Nederland www.luchtlantaarn.nl

Mijne Heren,

Mijne Heren,

3rd boetah 25 December 2007 13:36

- ik in het hotel van B&A heb overnacht ooit? :z
- Bart vast wel kan zeggen hoe dat hotel op Kreta heet waar ze zaten? :7
- het vakantie is omdat t bedrijf nu 1,5 week dicht is? 8)
- ik iedereen van de sportgarde een prettige kerstdagen en een fijne jaarwisseling toewens? :yes:

toedeloe moestaffa's :*

niemand 28 December 2007 14:58

Kreta Maris Hotel :7

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:59.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.