![]() |
is in ieder geval beter dan die 12min loop.
Jezus wat een verveling.... |
Ik liep altijd trap 8,5. Met de nadruk op liep.
|
160 euro armer.
|
Eerste uur uitval, derde uur uitval, vijfde uur uitval, zevende uur bio practicum.:kots:
|
Citaat:
Als ik de longen uit mn lijf liep kon ik het rekken tot 10,5, maar daar had ik niet vaak zin in. Mn conditie is jackshit nu, dus ik heb geluk als ik trap 7 haal ofzo denk ik :+ |
Her her tentamens zijn kut :(
|
directie van men school wil men ouders spreken :')
|
Gisteren was een schijtdag. Eerst was er balanzen op werk van 9 tot 6. Normaal gesproken zorgt de baas voor wat te drinken tussen door en wat lekkers, dit jaar kon er net een koekje vanaf. Vervolgens kreeg iedereen ook altijd wat te eten in de avond, zoals een bak friet met een snack. Nu kregen alleen de mensen die van 1 tot 9 kwamen balanzen te eten en de anderen die van 9 tot 6 moesten konden meteen opdonderen. Ik stond mijn laatste meters te tellen en toen was iedereen ineens weg, zaten ze allemaal boven al te eten. Alsof ik er minder hard voor gewerkt heb. Maarja, je moest van 9 tot 6 dus je hebt er lekker geen recht op. :no:
Toen ik naar boven liep om nog maar even gedag te zeggen ui goed fatsoen was hun reactie: 'Oh ben je er nog?' 'Bedankt hé' |
eerst maken ze plannen met me,en daarna gaan ze opeens iets anders doen zonder me te verwittigen,zit ik hier mooi te wachten.
|
Alweer 2 dagen ziek thuis.
|
1ste en 2de uur vrij nask en eng daarna uit
|
^doe niet zo stom.
OT: een nieuw rooster met latijn op donderdag EN vrijdag |
Ik haal alles met die abc formule door elkaar.
|
Citaat:
x^2 + 2x -5 a + b - c Je rekent eerst D uit: D = b^2 - 4 x a x c D = 2^2 -4 x 1 x -5 = 24 (D groter dan 0 = 2 oplossingen, D = 0 is 1 oplossing D = kleiner dan 0 is 0 oplossingen). D=24, dus twee oplossingen. X= (-b - wortel(D)) / 2A = ((-2)^2 - wortel(24)) / 2 = -0.45 X= (-b + wortel(D)) / 2A = ((-2)^2 + wortel(24)) / 2 = 4.45 voila, of was da nie wat je vroeg:') |
Ik snap wel hoe je hem moet uitrekenen, en bij welke vorm hoor. :+
Ik weet dat je de top, de snijpunten, en de Dominant ermee kunt uitrekenen. Maar hoe je die uitrekent haal ik geheel de tijd door elkaar. ;) |
:+
De top uitrekening is toch afgeleide=o?:P |
Nvm, ik heb 'm al door. Als je -b delen door 2a doet, bereken je toch alleen top x?
Als dat zo is is't allemaal weer duidelijk. :d |
Citaat:
@ deeg, je berekent dan de x coordinaat. Maar van de top weet ik niet. Ik doe dat altijd door de afgeleide gelijk te stellen aan 0 |
Citaat:
|
Citaat:
En de anderen ook! :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Pfff, ik moet vrijdagavond werken. Terwijl ik dan op het huis van m'n zus moet passen..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haar katten/ratten moeten eten hebben :9 En ik vond het een goed smoesje om daar dan te kunne stappen :9
|
Citaat:
|
Enschede.
|
Citaat:
OT: Bleh. Ik heb nog niet gegeten. Maar om nu nog te gaan koken. |
Citaat:
@Achmed :love: |
Sliep pas om half 7 vanmorgen..... Kutziekzijn.
Hele nacht liggen woelen is pas vermoeiend. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Errm. Ik ging om 10 uur naar bed. :+
|
Mijn tacktiek. :+
|
groene skittles smaken naar dettol :')
|
Vroeg vroeg vroeg vroeg. :{
|
Bah Bah Bah.. Java leren is echt saai :{
|
ICT is saai, snap dat dan :+
|
Citaat:
|
Mijn vingers doen zeer maar ik kan geen plectrum vinden. :{
|
we hebben een kind in de klas dat heel vaak ziek is en iedereen neemt hem altijd in de zeik en pest hem (waaronder ikzelf), de rede waarom hij ziek is was nooit bekend daarom nam niemand het serieus.
Nou blijkt hij iets heel ergs aan ze hart te hebben....en voel ik me best kut dat ik 'm gewoon al die tijd gepest heb:( |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Pesten is sowieso voor domme honden.
|
de jongen is gewoon een randdebiel ookal heb ik medelijden met 'm. En ik zou het niet echt erg pesten noemen maar elke klas heeft z'n pispaaltje waarop iedereen alles afreageert en dat is hij. Ik zou eigenlijk wel willen dat 't niet zo was maar ik mag niet zeiken want ik doe 't zelf ook.
|
''dit zat niet bij de leerstof!!'' ''de toets was te lang!!'' ''de vraagstelling was te moeilijk!!'' ''die hele toets klopte niet!!'' ''dit is niet eerlijk!!'' *zeikzeik*
Je had het niet geleerd, geef het toe, dat doe ik ook gewoon. Punt is dat die mensen altijd hoge cijfers halen en ik nooit.. grr.. |
hey verdomd m,n tekst is weg.?
wie hebt hm gestolen? |
Citaat:
|
ja wil ook laten tonen hoe happy ik vandaag ben...
ben gewoon fking pist off. |
Citaat:
|
Maak niet uit...
|
nacht 6 zonder slaap.
|
M'n ouders willen regeltjes gaan stellen op uitslapen. :')
|
Citaat:
|
Citaat:
In de zomervakantie was het: wakker voor het avondeten, weer gaan slapen na krantenwijk. xD |
strafstudie omdat ik mijn mening gaf :')
|
Wat was je mening? Context? :p
OT: Ableton doet geen fatsoenlijke updates, maar moet persé athorizen na elke update. Leuk. |
Ik moet werken vanavond. Dat zal wel weer 50 eurocenten aan de grond lijmen worden en koffiecornerpranking over draadloze verlengsnoeren die ik nieuwe collega's ga laten zoeken.
|
Gister was ook een kutdag. Pa had aderontsteking en ging naar de dokter om te kijken wanneer hij weer kan gaan werken. Nu moest hij van de dokter direct naar de eerste hulp omdat het trombose was geworden en die prop ineens naar je longen of hart kan gaan, dan leg je het loodje. Onder een apparaat geweest en die ader in dat been zit dus van lies tot enkel potdicht. Hij is wel thuis maar het kan elk moment misgaan, morgen gaan ze verder checken want met een prikje op een dag tegen trombose word je ook niet beter.
|
Citaat:
@ Blaab, deden de mijne dat ook maar. In de vakantie mocht ik nog wel tot 12.00 slapen, maar nu willen m'n ouders me in het weekend om 9:00 uit bed hebben, om m'n ritme weer op orde te krijgen. :{ |
Opa van R overleden 2 dagen terug..
Lief mens. |
Huisarrest! grr..
|
B.r.a.n.d.e.n-_-
|
Citaat:
|
Mr.machphisto sterf lekker...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Phist, dat was over de lijn.
ge zijt de sjaak. |
Zo erg was dat toch niet:? :+
|
houd je er buiten of jij mag ook weg.
|
Ik geef mijn oordeel verder niet over dat jij fist banned, maar het kan wel nuttig zijn dat ik ook weet hoever ik kan gaan dat jij uitlegt waar of waarom fist over de lijn ging:)
|
Ik ben jou geen verantwoording schuldig.
Ik ban als ik dat nodig acht, en jij moet maar je best doen om mijn banhamer te vermijden. case closed. |
méh vies begaaid enzu jeh!
|
Ik wil niet schaatsen. Godigbegyou laat de ijsbaan dichtzijn. Maar alles voor mijn beste vriendin.
|
Fist deed niet echt iets verkeerds wel dan? Nu kan ik hem niet terug pm'en. :'(
|
godverse kut zooi!!!! eerst ruzie me m'n ma nu breek ik per ongeluk een kopje waardoor ik uit frustratie tegen een deur sla. Nu zit er in een deuk in die kanker deur, bloed m'n hand en heb ik drek huisarrest voor 't leven als m'n ma terug komt.
|
Citaat:
|
Ik ga ff hardlopen om af te koelen nou want ik ben echt zwaar pissed al weet ik niet waarop.
|
Ik weet niet hoe de verwarming werkt, dus ik heb het knetters koud.
|
Citaat:
|
Eeh, blijkbaar niet :+ Dus ik zit met m'n jas/schoenen/muts/sjaal aan binnen. :9
Gelukkig komt Henkus straks :+ |
Citaat:
Citaat:
|
Ik had me voorgenomen om alvast wat te doen aan het huiswerk. Nu wordt het fucking niet normaal tyfus tering ziek veel morgen.
|
Ik zou nog even bio afmaken. Maar nee hoor, de pc wint het weer.
Tyftyf. |
Ik heb dorst, maar geen zin om drinken te pakken. :')
|
Benedenkompjoeter is weg, virus. Die van mezelf is sloom en zit niet eens word op.
|
Citaat:
|
Waarom zetten die kutleraren nooit cijfers op de site.
En ik moet me aankleden maar daar heb ik geen zin in. Ik wil het caviahok niet doen. Ik wil dat de folders komen zodat ik ze vandaag kan lopen maar ook weer niet want eigenlijk heb ik er geen zin in maar anders moet ik ze morgen en overmorgen doen maar dan heb ik weinig tijd. |
Citaat:
OT: Drukdrukdrukdruk. En dat op zondag. |
kanker, breekt die kutsnaar als je hem erop wilt zetten.
|
Archimedes had die dingen niet zo ingewikkeld moeten maken. Althans, nu moet ik me er voor inspannen.
|
Jahoor, ligt m'n schrift weer eens op school terwijl ik die nodig heb voor een dossier dat (denk ik) morgen af moet zijn.
|
Morgen een tyfus lastig proefwerk dat eigenlijk veel te veel stof heeft. Dat wordt niet leren.
|
Tering, morgen weer om 7 uur m´n bed uit.
|
Ik moet elke dag 6:30. :o
|
Als ik op tijd wil zijn moet ik om 6 uur eruit. :+
|
Wordt morgen niet makkelijk met de crematie...
|
Citaat:
|
Thanks *ghehe ik zat op je reactie te wachten* van 30. :love:
ot: Iemand hier voelt zich weer de man, en ik ben het niet! |
Ik ben misselijk. :{
|
Ik ben zo moe dat ik op het verkeerde station uitstapte :+
|
Te vroeg of te laat? :+
OT: Woensdag 2 proefwerken en een SO, en voor morgen nog 2 projecten afronden. |
Citaat:
en die man, dat ben ik toch^^:+ |
Haha nee.
edit; crematie was natuurlijk niet leuk, maar wel erg mooi.. |
M'n vingers en m'n knieën zijn naar de klote van het keepen. :+
|
Citaat:
|
Fout fout fout fout.
|
Citaat:
|
Val telkens in slaap met msn nog aan en dan word ik wakker en zie ik dat heel veelmensen gepraat hebben maar kan ik het niet lezen omdattie afmeldt als ik ergens klik. :( ohja en ik ga vandaag dood want toets filo 90 minuten en toets sk 90 minuten..
|
Sjesus... 200 pennen en stiften uitzoeken en testen is een klere werk :{
|
kutautist.
|
Anders moet je een uur lang wachten in de kofferbak.
|
wordt weer veel koffie en morgen wazigheid.
|
Ik wil vakantie. :(
ot; Scheitzeik en aanstellerietus. Gatver. |
Hoofdpijn, en zo moe dat het gewoon moeilijk is m'n ogen open te houden.
|
Citaat:
|
Ik ga nu niet slapen hoor. Dan slaap ik vannacht niet.
|
Dan kom je vannacht samen met mij chillen, en plannen smeden/uitvoeren op scholieren:*
|
Dat kan niet. Omdat ik dan bij m'n vader ben.
|
vrijdag nacht dan?:)
|
Dat moet wel lukken. :)
|
:thumbsup:
*gaat alvast bedenken wat voor ranzig goor tyfus plaatje ie gaat zoeken/maken om te spammen @ scholieren:) |
Mieters. We kunnen ook weer net als de vorige keer dat groepsgesprek doen? O-)
|
ge-wel-dig, en dan uiteindelijk nog geen moeer doen....
we kunnen ook weer jou als rus vermommen_0_ edit: voordat er gezeik komt, I'm going to slowchat :+ |
Yuah, sounds fine to me. :d
OT: Dorst en haast en geen zin en moe enzo. |
Citaat:
|
Heb de toetsweek verneukt..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
woot:huh: pijnlijk, gelukkig dat ik dat nog nooit heb gehad:)
|
veel te veel hw.... dat word een nachtje doorwerken
|
Hmpff. Ik dacht vandaag niet teveel hw, blijkt dat we nog een economie verslag moeten voor morgen. Kom ik nu net pas achter.
|
ik moet 500 duitse woorden leren :(
ik ben al slecht in duits en ben ook nog eens zo slim geweest om dit lang uit te stellen waardoor ik er voor vandaag nog maar 50 kende of zo |
Ik leer ze meestal in 1 dag ( ja ja, ook ik ben stom) en tsja. Dan ken je ze natuurlijk niet.
|
yeah
BAM morgen een stuk of 385 woorden Engels, kom ik net echter.8-) |
nieuw rooster
1 - 1 - 1 2 2 2 2 2 3 3 3 3 - 4 4 4 4 - 5 5 5 5 - 6 6 6 6 - 7 7 7 7 - 8 8 8 8 - 9 - 9 9 - vrijdags van 8 tot half 10 wtf. 1 vak.. |
Ai. Succes. Gelukkig is Engels (vind ik) de makkelijkste taal die we krijgen op school. Nederlands niet mee gerekend, dan.
|
ik vind engels makkelijker als nederlands :P en duits is gewoon een kut vak
|
500, jozef. Ook jij succes.
|
dit is niet normaal hoor, 4 hoofdstukken woordjes (dan wel alleen duits nederlands maar nog steeds kut).
|
Oh, dat verandert de zaak. Maar het blijft inderdaad best wel veel.
|
ben ik blij dat ik geen huiswerk heb:')
|
Citaat:
|
Ik wel. :{
|
ik ben duits echt beu, ik ga gewoon naar bed en dan maar een 1 morgen :P
|
Pff, nog 5 dagen en dan kan ik weer geld pinnen.
|
Oh, en ik heb morgen een wijntoets die ik niet ken.
|
Citaat:
|
Hotelschool :+ Ik moet wijn proeven en dan raden wat voor soort wijn het is, plus wat noodzakelijke theoretische bullshit.
|
Heh deed jij niet iets technisch ofzo? :P Klinkt wel cool, maar moet je dan als hw wijn gaan proeven ?xD
|
Ik ben niet erg technisch aangelegd volgens mij hoor :+
Ja, dus we hebben flink geoefend onder schooltijd en de kosten mogen we declareren. |
Haha, klinkt juist gaaf! :+ Ook al vind ik wijn redelijk tot heel erg smerig.
|
Het is ook niet te drinken. Ik spoel het meestal weg met wat jägermeister.
|
Beter! :d
|
Zoete rode wijn is best te doen. Champagne ook wel.
|
ik voelde me all kut en nu nog erger 2,9 gehaalt :(
|
Citaat:
|
rode wijn <3
|
NS de gekste, ik kon niet op school komen wegens een wisselstoring in Zwolle ofzoiets dergelijks. Daar ging m´n toetsje.
|
Citaat:
|
Mag niet van klas wisselen. dus toch vrijdag om 6 uur mn bed uit voor een schooldag van anderhalf uur..
|
Citaat:
:aai: OT: Economie presentatie morgen, en we hebben nog niets. Dat komt d'r ook niet van denk ik. |
Weer een 'ineens-down-bui'.... :{
|
Au.
OT: Pfff. |
Hele week kijk ik uit op de tennis die eindelijk weer doorgaat. En dan gaat het de nacht van te voren sneeuwen waardoor het weer is afgelast :(.
|
Spierpijn als een malle. Duiken op een bevroren grond, is niet aan te raden.
|
:P lolz
|
Wiskunde proefwerk morgen. En ik heb de hoest.
|
Was je sleutelbeen trouwens nog gebroken?
|
Nog geen flikker gedaan.
|
Vanaf morgen weer fulltime school. Dat zal weer de hele dag toepen worden.
Waarom die deadlytown kneus niet tegelijk met mij gebanned is slaat ook nergens op. |
ik heb nooit beweerd dat mijn besluiten ergens op slaan.
trouwens, jij wilde graag een bierban dus 1+1 was 2 :love: |
morgen wiskunde
ken het nog steeds niet waarom gaat nooit iets goed als dat moet |
Wiskunde bijles nodig?:9
Ik wil niet afrijden. |
hoezo wil je niet afrijden:')
|
Dan moet ik zonder instructeur in een auto gaan rijden.
|
Dat moet je ook als je je rijbewijs hebt, schijterd:+
|
Ja precies, wat ik bedoel. Als ik slaag moet ik in m'n eentje.
|
:? faalangst?
|
Nee, bang voor ongelukken. :+
|
:aai:
|
Citaat:
|
Need that too. :{
OT: Ziekjes. :{ |
Citaat:
Maar als je zoiets besluit dan hoopte ik wel dat het eerlijker zou zijn als die andere er ook een week uitvloog. :p |
ik haat de proefwerkweek.
|
Moet ik morgen en overmorgen voor 8 uur melden, omdat ik te laat kwam, doordat m'n fietssleutel weg is. Nu had ik net eerste uur vrij morgen. En daarbij heb ik m'n fietssleutel nog niet, en ook geen reserve.
|
Ik ben 18 jaren oud. Ik krijg Nederlands op HBO niveau en nu zit ik hier zinnetjes te benoemen. Vandaag hebben ze uitgelegd wat lidwoorden zijn en hoe je zelfstandige naamwoorden kunt vinden. Als je dat in het 2e jaar nog moet doen noem ik het best triest. En al dat gezeik alleen maar omdat er gasten van 24 in mijn klas zitten die aan hun 3e opleiding beginnen en het nooit afmaken en niet snappen hoe je zinnetjes moet ontleden. Waarom in Godsnaam moet ik daartussen gaan zitten als ik het wél snap?
|
dat is ook mijn zwakke punt, niet iedereen is goed in talen. als ik nu frans zou moeten spreken wat ik 3 jaar heb gehad, kan ik nog niet eens vragen om een broodje. :)
Ot. gvd morgen weer school8| |
Ik krijg mezelf niet in de been om te gaan slapen. Dus nu lig ik half op de bank met tv en laptop aan, en spierpijn in m'n hele reet.
|
Citaat:
Trouwens. Woensdag van 10 tot half 6 naar school. |
Citaat:
|
Wat de fack... Un parle peu francais ofzeu:+
ot gekneusde rib, gekneusde vinger en een bal tegen mn kop aan afgtelopen zaterdag. :+ |
Ik heb griep. :{
|
Weer anderhalf uur niksen en daarna een uur les. :'(
|
Morgen voor 8 uur melden. :{
|
stoutert:]
|
Verdorie, telefoonrekeningen zijn niet tof.
|
Morgen tot half 6 school. :'(
|
Godverreeeee...... Een voorlopig negatief studieadvies.. waarom krijg ik altijd dit soort dingen :(
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:12. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.