![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: *) *) *) *) *) *) :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
|
Citaat:
|
ik heb het hier wel weer gezien
|
kunnen jullie met die gstdq even vragen hoe lang mijn ban nog duurt
|
Ik denk dat ze dan zeggen dat je moet mailen
|
Hoe kom jij aan die foto :| ?
Hacker van beroep? |
Citaat:
|
Ik denk dat ik ze heb weggejaagd.
:$ |
Hey mensen,
ff tussendoor hoor :9 Ik verkoop me telefoon...check : http://www.speurders.nl/speurder.php?id=5890389 als je interrese hebt, mail me dan ffies (jurvanbeelen@hotmail.com ;) ) btw: let niet op dat bod van 30, die word niet serieus genomen door me. Wel vanaf 50 euro bieden graag(lager ga ik namelijk niet ;) ) |
isj gratisj?
|
Citaat:
|
Ik bied 2
|
Citaat:
|
En nu allemaal tegelijk:
Jenny, blijf es van die verf af! :$ |
ik denk dat iedereen hier wel een mobieltje heeft... en als ze er toch 1 zoeken, willen ze geen 2ehandse :z
|
Citaat:
Jenny, blijf eens van die verf af! Welke verf? |
Citaat:
|
blijf van de haarverf af
|
Citaat:
Want het is zegmaar niet helemaal gegaan zoals ik wou. :p |
wat dan? is het blauw :huh:
|
Citaat:
Nee het was eerst paarsachtig weetjewel. Dus ik dacht spontaan, NU wil ik het weer rood. Dus ik verf derin, hoppa, intrekken, douchen.... Maar nu is het beetje rood maar ook nog beetje paars. :) |
Citaat:
|
Op een dag rijden 2 negers in een autotje een berg op.. ze hebben een aanhanger bij die helemaal vol zit met negerzoenen. Door een stuurfout van de bestuurder kantelt de aanhanger en liggen dus alle negerzoenen over de weg.
Op een gegeven moment heeft de politie dus kennis genomen van het ongeval en ze rijden ernaar toe. Daar aangekomen zien ze een groepje mensen zwaar agressief alle negerzoenen kapot te schoppen. Dus de agenten vragen "Waar zijn jullie mee bezig"?, waarop 1 van de mensen antwoord "je moet opschieten want er zijn er al 2 uitgekomen" :+ |
Citaat:
(ik moest gewoon hardop lachen en daardoor hoesten en stikte ik bijna :+ ) |
't Is Pipi Langkous op tv.
|
*Rolt uit bed* :O
Goeie morgen :wave: Werkstukken maken :thumbsup: |
Pfff ... Joeri wil niet terugmailen.
De schoft 8|. |
Goedemorguh! Wat is het weer een onwijs mooie dag! :) ik ga zo maar eens langs de kapper. Iemand nog suggesties?
|
1 Bijlage(en)
doen!
|
straks ga ik femke en martijn nog door elkaar halen :d
|
stel je voor :o
|
gisterenavond in de bus... zie ik ineens 1 of andere gothic die aan een soort zilverkleurige cocoon of ei ofzoiets zat te likken :|
|
Citaat:
wel ff showen hoe het is geworden! |
wat :? Klinkt vies :|
|
Woensdag wordt het 15°C als ik de weerman mag geloven.
*maakt vreugdedansje* |
Citaat:
hehe, dat werd tijd! ik ben die wintersneeuwregenkoude kotsbeu! :kots: |
Citaat:
|
Iemand die Itzhak Goodson kent?
|
Opmerking naar mij toe:
"Krijg jij geen kaakpijn van de hele dag door lachen" En ja dat vind ik een lieve opmerking. :$ En ja ik houd van lachen. :d |
/me vindt Den Bosch sinds gister een fraai stadje :yes:
|
ik het niet zo bijzonder :p
|
Ik ben straks in DenBosch *)
|
Ikke niet :9
|
Citaat:
|
zegt me niets
|
Citaat:
;) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.