![]() |
ik wil GVD slapen:kwaaist:
maar moet eerst nog fucking veel balonnen aan mekaar binden en dan nog een hoop en t stinkt en ik ben misselijk en moet morgen vroeg op en dat iedereen dr maar in stikt IK ga morgen overdag slapen! |
dat zou ik ook doen hoor Elec.
lekker even rustig slapen ...:Y) alleen zit dat er voor mij niet in... aangezien ik van 9 tot 5 moet werken |
Voor mij ook niet. Zal wel werken van ± 10 tot een uurtje of 2 's middags worden, met als grote vraag of ik dat droog of zeiknar zal doen, maar waarvan mijn antwoord morgenochtend bij het ontwaken wel gegeven zal zijn.
|
ik moet morgen veeeeeeels te vroeg op:x
|
Citaat:
|
Ik ga morgen gewoon lekker uitslapen tot 1 uur ofzo. 8)
en dan 's avonds naar een feestje van een klasgenoot. :z |
Citaat:
|
Ik ben moe... een beetje :p
Maar ik ga NIET slapen :p |
ik ben ook moe, maar geen zin om te slapen. :p
|
Citaat:
en m'n pap en mam zitten over mij te spreken heel zachtjes.. dat wil ik horen:+ |
Citaat:
|
na-apers. O-)
|
Citaat:
|
Citaat:
maar apies zijn wel lief. :) |
pfuuuuu
|
Citaat:
en een aapje mag ik ook al niet meenemen, moest eigenlijk op een stage plek gaan werken waar men aapjes fokt enzo, voor proeven, dat heb ik afgewezen want dan ga ik snachts terug en maak alle hokken open! das hardstikke zielig joh!:yes: maar een zwijntje zou bij ons in de tuin kunnen tuin zat:) |
jah das zielig idd. :o
|
drom ga ik nu bij de dierenarts lekker bloedzien :p
|
:*
|
Citaat:
|
wat moete jullie snachts bij de dierearts :o
|
Citaat:
|
dacht ik het niet
|
Citaat:
|
:* wat je tegewoordig niet bij de diere arts kan.. Wat ga je doen? o ff een nieuw huisdier shoppe
|
gezellig toch. 8)
|
ja dat wel 8) ik ga slapen, dag lieverd :*
|
Mietje :Y)
Trusten :* |
ik ga slapen
slaapwel dop-erwten :p |
slapen is voor kanslozen :loser:
|
Citaat:
:( stom statistiek |
wie heeft er gister daylight gezien op sbs? die was goed :yes:
|
|
Citaat:
|
Je zal je maar kut voelen.
|
ja
|
hoi mensen:wave:
ik ben er vandaag niet(of ja heel eventjes maar), want ga nu beneden zitten want de vriend van smam is jarig, en vnv ben ik er ook niet :d dus zullen velen van jullie me wel missen(:loser: ) tot morgenavond!! :* :* |
Bijna al het voetbal in het land is afgelast en wij moeten gewoon nog wel :( tis nat en koud :'(
|
Citaat:
|
doe de groeten aan smams
|
Citaat:
|
IK HEB GEDAAN MET M'N EXAMENS :yes: :yes:
(achter 8weken blokken) en nu dus "vakantie" tot maandag :( :loser: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
ja wil ik
|
Citaat:
|
Citaat:
:* |
Citaat:
Citaat:
En maandag en dinsdagavond zijn al volgeboekt met wijn gaan drinken :Y) maar wel de 2e week, 3e week en 4e week: presentatie engels, presentatie frans en debat frans en dat telt allemaal mee voor mijn examens + mag je dat nog eens doen voor 50mensen dat je niet eens kent :| maar happie, happie... holiday :d *bij een tekort aan slaap, doe ik euhm dom* |
kijkt smam geen tv dan?? goddomme iedereen kent die tieit nu wel :o
|
daag! tot morgenavond:wave:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:06. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.