![]() |
Ergenis alom..
Hoe duidelijk kun je zijn tegen een gast over dat je 'm echt fucking gewoon NIET leuk vindt?! Gatverdamme wat een loser..:{ |
het kan snel gaan in het wereldje der liefde...
|
Ik voel me kut en alleen.
Begin er gewent aan te raken :') |
Citaat:
|
:love: gaat goed... op een manier.
|
vaaahaag |:(
|
beterrr. :love:
|
goooed :) zondag 3 jaartjes...
we konden het alleen niet laten om gisteren al cadeautjes te geven :+ we houden het net als met valentijnsdag gewoon klein... eerder gebrek aan wat we in hemelsnaam wilden/konden gaan doen?! Maar zondag wel even lekker eten, ontbijt op bed en misschien nog taart of vormkoekjes bakken :D |
beter nu maar ik weet het nog steeds niet:?
|
mwa bietje vaagjes :(
|
Citaat:
|
omg 't gaat weer goed! :d
|
Heb gistere 40 keer naar het zelfde liedje geluisterd en op een of andere manier voel ik me nu iets beter (kan ook best liggen aan het feit dat eindelijk de zon weer eens schijnt)
|
ik ben lullig geweest, maar eigelijk wou ik hem ook niet maar dat had ik toch anders moeten laten merken denk ik
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopique: morgen bij een badmintonwedstrijd kijken, jaja het gaat weer beterrrr :love: |
uhu zwaar kut soms en soms super goed..
|
Nog steeds vrijgezellig
|
Citaat:
|
Jah dat bood ik ook al aan maar dat vond ze tog niet zo'n goed plan :(
|
oeh oeh oeh oerend hard!
en toen wist ik het niet meer. |
Citaat:
ontopic'd oké, badmintonwedstrijd whatever dus. :{ |
Citaat:
wat on-ge-lo-fe-lijk vaaaaaaaaag! |
:$ :(
|
Goed :d
|
eigenlijk best goed:) we hebben nu al dik jaar en nog steeds happy
|
verward en in dubio (a)
|
eerst ging het heel goed maar nu had ik zondag een personeels feest en nou vin ik mijn collega leuk :( heel verwarend want heb een vriend maar ja die zie ik niet zo vaak ik heb hem al zins woensdag niet gesproken en al 2 weken niet gezien.
|
Met ups en downs..
|
http://www.nvwa.nl/foto's_2006/image...madeliefje.jpg
Hij houdt van mij... hij houdt niet van mij... *zucht* |
ik heb vandaag 9 maanden en dit is voor het eerst dat het zo goed voelt!
|
gaat fucking goed :love: veel kadootjes voor der gekocht en ben nu helemaal blut maar skijt! morgen kadootjes afgeven met een bos bloemen en dan wil ik zsm verloven (ivm geloof) :o
|
hard neuken dus andy (ivm geloof)
Ohnie dan! |
Ik voel me zwaar klote op dit moment omdat ik nog steeds geen vriendin heb (wel is gehad toen ik 12 was ofzo, maar dat kun je niet echt een seriueze relatie noemen). Maar ik heb nu alle hoop opgegeven en zie wel wat er gebeurd en ik laat me leven niet verkloten, omdat ik steeds zit de balen dat ik geen vriendin heb. Er zijn wel is meisjes die me leuk vinden maar dat is dan niet wat ik zoek of ze wonen aan de andere kant van de wereld.
Ik denk maar zo: kom ik de ware tegen en die vind mij ook leuk, dan ga ik ervoor, maar kom ik die gene niet tegen dan heb ik er schijt aan en ga ik in mijn eentje verder en ga ik er wat van maken. |
Ik snap echt niet waarom mensen zich echt zooo druk kunnen maken om dat ze geen relatie hebben :{
|
Citaat:
voor de zomer ga ik verloven :love: |
vreselijk alleen en een kutgevoel dat ik heb!!
|:( :'( |
Citaat:
|
perfect is het niet maar het gaat wel aardig.
|
Het gaat echt super goed tussen mij en me vriend :love:
|
Heel goed zou ik zo zegge ^^ <33
|
.. Steeds beter :D
|
mijn vlinders houden denk ik een Lente slaap :Z
|
Komt wel schat!
|
Gaat goed 8-) Morgen tot maandag bij elkaar :love: Weet alleen niet wat ik ga doen want ik ben bluttt!
|
Citaat:
:thumbsup: |
Citaat:
|
Banaantjee van me :$ ik wil details :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:00. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.