![]() |
Ik geef gewoon m'n mening over die knaap.
Ik mag 'em niet. :| |
Citaat:
Als je daar post zou ik eerst even beter nadenken. Ik wil niet zeggen dat ik op de hoogte ben van alles wat er in Den Haag afspeelt, maar ik kan wel merken dat je daar alleen even wilde posten omdat je naam er dan ook maar tussen staat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
O.a. Een scheiding die niet zo lekker loopt, vrienden die hij daardoor is kwijtgeraakt, en hij moet 12 uur per dag werken, en krijgt nog op z'n kop. Ze verwachten dat hij in 1 jaar, een gehele praktijk opzet (advocatuur), wat gewoon ondoenbaar is. Nu issie gestopt met werken, door dat ziekenhuis gedoe, en heeft hij als het ware de tijd om over al dat soort dingen na te denken, wat best wel zwaar is. Maar gelukkig kan ik hem daar voor een groot deel bij helpen :) |
tgaat alleen nog maar slechter. en ik weet niet wat voor straf ik meot bedenken voor mezelf. stomme leraren ook met hun vervelende trucjes.
|
OT; Het uur der gitaarles nadert.
|
Post gelopen en nu wandelen met de hondjes :(
|
Druk.
|
Citaat:
|
Hij moest vandaag nog naar 't ziekenhuis, nieuw gips, en stuff.
Maar het is niet meer gevaarlijk. :) OT; Te weinig huiswerk gemaakt. En moe. |
Haat mezelf. Wrom kan ik niet normaal zijn.
|
Zeg, wipe.
Volgens mij moet je een keer hulp gaan zoeken, want volgens mij heb je het best lastig. Ga es met iemand praten. ;) |
Ot; M'n lip houdt maar niet op met bloeden.
|
Citaat:
OT: Mensen die de waarheid nog eens willen bevestigen voor me. Ik weet het al, ik wil het niet horen. |
Citaat:
Ot; M'n lip is nog steeds niet gestopt met bloeden. :| |
Citaat:
OT: geluid van mn pc doet het niet. kutding. ik kan alleen maar op ebuddy en internet, er zitten geen programma's op zowat en tis een xp versie uit 2000. poep. |
De tyfus.
M'n lip bloedt nu al bijna een half uur. |
Ik moest hard poepen. Dat was echt moeilijk zeg ik je.
|
Citaat:
OT: bleh. |
Verslapen.
|
Dalijk in m'n agenda kijken.
|
Citaat:
OT: spijbelen. |
Jeeej, een hele week vakantie!
Ow en om ontopic te blijven, ik moet een hele bende verslagen/werkstukken etc. maken! |
Net vrij, en zometeen weer op de fiets door de regen.
|
Citaat:
OT: een of ander kloteblehbah werkstuk maken voor SE |
Druk.
|
Mijn glas is leeg. :?
|
Mijn Red Bull is op.
|
Dat is wel moeilijk.
|
Yup.
|
Mensen die zo nodig 'De Hoofdprijs' moeten kijken.
Straks ga ik het leuk vinden. |
Whaha net bij mn vriendin ook zitten kijken :p
Heb zelf momenteel weinig te klagen.. behalve dat k weer ns proefwerkweek heb en mn proefwerk natuurkunde te vlug heb zitten maken omdat k blijkbaar moest werken -_-" |
"bluh bluh te weinig nachtrust bluh bluh"
Moet ik toch zelf weten, of niet? Dat ik me verslaap ligt echt niet daaraan.8| |
Sinds ik mijn wekkerradio vorige week een lel gaf is ie stuk. Mijn nachtrust is nu wel beter. Ik wordt nu wakker van de vogels. Al is dat een paar uurtjes later dan gepland.
|
Zometeen naar de kapper.
|
Het is weer zo'n dag.
|
Poepen :(
|
Kapper heeft m'n haar kut geknipt.
En niet geslapen vannacht. |
Kater,
|
een hele grote kater.
|
6 - 1 verloren.
En ik ben gek volgens de aanvaller van de tegenpartij. =\ |
Een hele krolse kater.
|
Moe, hoofdpijn, koud, ruzie en ruzie.
|
Mijn hoofdpijn is weg.:)
|
Citaat:
Mijn gebedje is uitgekomen.:d |
mijn hoofd voelt alsof er duizend lantaarnpalen de horlepiep in dansen.
|
Citaat:
|
Moe, koud, hoofdpijn, ruzie en ruzie.
|
om 6 uur je bed uit moeten om om half 9 te beginnen is niet leuk.
Wie bedenkt er ook in godsnaam stoptreinen, en dan vooral die dingen die maar 1 keer in het uur stoppen op het station waar jij moet zijn! |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:11. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.