![]() |
Citaat:
ik moest van september tot februari stage lopen, dan loop je alleende herfstvakantie mis als je nu moet lopen, loop je, carnavalsvakantie, meivakantie, hemelvaart, pinksteren etc etc. mis! |
Citaat:
8| |
og stage begint bij mij na vakantie
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar een klein voordeel is dat als ik mijn stage dagen in een keer achter elkaar doe dat ik dan al om 4 juni zomervakantie heb!!!:d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lalala geld
|
ben nu al moe:(
|
Citaat:
heej ene bom :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
:| |
Citaat:
Ik wou dat ik jou was :) |
:'( ben depri!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
damn zeik niet. ga deze discussie maar aan met appelshampoo die denkt er ook zo ongeveer t zelfde over je bent niet depressief, je bent gewoon ff niet heppie, of je zit eventjes in een dipje. dus hou je *****8| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En toch ben ik depri!
Te veel kut zooi dingen op het moment! chaos! DUSS!:| |
Citaat:
Heb je een vriend? |
Citaat:
Sorry hoor, dat je nou een dag ff omhoog zit, betekent niet dat je "depri" bent.. Dat is wel stukken erger dan even een dagje niet zo lekker in je vel zitten... En als je het echt bent, sorry dan, dat maak ik hier niet uit op.. |
Citaat:
|
Citaat:
In dat geval. Liever niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maakt ook niks uit! |
Nou nou, lekker vriendelijk zijn we allemaal weer vandaag zeg.
|
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw...
|
o
|
Citaat:
depri ben je als je je minstens een maand, dag-in-dag-uit, zo voelt. :* |
Citaat:
|
Citaat:
ik begin net uit mijn depresiviteit te komen ben in november erin gekomen, en begin december zat ik op mijn dieptepunt. heel veel huilen, jezelf haten, niks moois kunnen zien, jezelf zeer doen. nergens meer zin in, boeit allemaal niet.. het is nu de 2e week dat het zo geod gaat met me en dat is dus al ongeveer 3,5 maand dat ik depressief ben. en EEEN klein tikje en heel mijn wereld ligt overhoop dus alsjeblieft, ga nie meteen vanalles roepen voor je zelf weet wat het inhoud.. (en w00t, ook meteen antwoord voor jou) en de rest lees je maar na op psychologie en filosofie |
De lucht is groen, het gras is blauw.
Ik ben niet stoned, wat lul je nou. |
Citaat:
|
Citaat:
Liefst morgen ofzo?:9 |
Citaat:
|
Citaat:
*paast wietje* :7 |
Citaat:
|
Deze vraag w00t
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Damn nu heb ik weer hoofdpijn8|
|
Citaat:
ik denk zeg het, ze vergeet het tog dak da gezegd heb :p |
Citaat:
Neuke?? Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:19. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.