![]() |
Moe vandaag en mama zegt dat ik huisarrest heb, wat een bullshit.
|
Kutgedoe.
|
Geen reet op TV
|
Nog een reflectie maken, en 2 so's leren.
|
Reflectie's zijn kut. Ik ken dat, al dat slappe ouwehoersel.
|
Grammar Police :')
|
Ff kankerhard leren straks, dan betaald ochtendwandelingetje maken, dan nog ff doorlezen, dan caffeïne tanken, dan proefwerken zien te maken.
gedverdegedver |
Citaat:
|
Goedzo. :)
|
Vrij zijn is ook niet alles.
|
Citaat:
|
Om half 5 nog een verdomme nederlands mondeling... Aahh.. Vet stress :(
|
:aai:
|
Citaat:
|
ik moet om mn opleiding te halen 8 toetsen leren , en vier opdrachten van 5000 woorden elk schrijven :')
|
Awww.... Dat wordt werken. o.O
|
ja want volgende week vrijdag moet alles af zijn.
|
Ik ben mijn wachtwoord van mijn kut DigiD vergeten waardoor ik een smak geld niet terug kan krijgen van de belasting.
|
mn broertje heeft limonade over het toetsenbord gegooid en het niet goed schoongemaakt, dus nu plakken de toetsen vast als ik ze indruk.. GRR
|
klote.. op 1 of andere manier is mn jas gepikt XD
|
Ik kan geen backspace doen zonder alles te wissen wat ik net geschreven heb.
|
Geen lamp in deze hoek.
|
Moe.
En druk. |
Toetsweek.
|
Blegh.
|
Kut ja, en dan nog een zooitje reflectie opdrachten die jij ook wel kent. Mooi niet dat ik die door ga mailen naar dat kutwijf.
|
Reflecties zijn kut, idd.
|
Ik heb ffs geen activeringscode erbij gekregen.
Nu heb ik maar 23 dagen windows. |
Nutteloos ook nog, zo kan je een eindeloze reflectie van een reflectie maken en dat maakt het nog kutter.
|
YES eigen pc, eigen toetsenbord, geen kleefshit. nadeel: sloom, oud kutding.
|
Ik weet.
"Wat heb je aan middeloodlijnen, bissectrices, zwaartelijnen etc. in het dagelijks leven?" Ik had opgeschreven " Niets " Dat was een nul. :| |
Ik zag ook een keer een leuk plaatje daarover, ik ga kijken of ik die kan vinden.
|
|
Citaat:
OT: proefwerken nog niet geleerd, nog steeds geen fatsoenlijke gitaar en/of PC, sparen schiet voor geen meter op |
6 uur op morgen :'(
|
School.
|
Net informatica pw gehad. nu bij Maarte en zometeen nog erges een keer een pw bio maken.
|
geen tijd.
|
beide computers halfdood.. ene boot zowel Windows als Linux niet meer en bij de ander is de netwerkkaart + cpu koeler gaar
moet nu op n nood systeem mn profielwerkstuk afmaken :( |
godverdeGODVERDOMME!! viezevuileklootzak teringlijer kankerjood.
dat. |
Dat ben ik niet van jou gewend. o_O
OT; Moet m'n kamer opruimen, COD 5 doet het om een of andere mysterieuze reden niet, en er zat geen windows vista activatie code in m'n paket. =\ |
Citaat:
OT: gvd moet nu op n pc werken met een verneukte spatiebalk en knoppen die krom zitten en niet even groot zijn :notgood: |
Klote ouderlijk toezicht... mocht daardoor bijna niet op ll.com en op n andere site die k nodig heb mag k ook niet :(
|
ik heb een zere rug en ben pas 14jaar
|
En je upt topics. Krijg ik een beetje een zeer hoofd van.
|
geen reden meer om te denken dat het ooit nog goed komt.
|
Ik heb goede pillen van Vogel ?
|
plz.
|
met natuurlijke producten. Alleen vorige week is er met de productie is er wat fout gegaan waardoor er mogelijk vermalen glassplinters in zitten. Volgende week komt er weer een boot vol uit Venezuela.
|
wat maken die paar stukjes glas nou uit..
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:56. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.