![]() |
muil houden over mij? :Z
|
*revive*
Zoo. Kunnen we weer lekker verder spammen/slow chatten/whatever :z |
woehoe
|
Gôh, wat klinken we enthousiast :')
|
jippie, woehoe, geef me een S L O W C H A T SLOWCHAT!
:rolleyes: |
when we ride *Hell Yeah!* it's like an air raid *Whaat?*, Bitches duck the fuck down, try not to get there ass shot
|
sjee.
't forum is dood :Z |
Citaat:
|
dit forum is dood.. xP maar waarom blijven we dan toch poste?
|
omdat wij nog wel leven toch.
|
Citaat:
I shall now.. :z.. |
dit is MIJN sub-forum.
aka MIJN eilandje. |
Ja, zeg :o
Als wij een spam-topic openen wordt ie gesloten en worden we naar jouw "eilandje" door verwezen. Dus je zit gewoon met ons opgescheept :z |
Laat dit;
Wie heeft er gepost? Totaal Aantal Berichten: 1.686 Gebruikersnaam Berichten insanity 612 ash-hôôle 295 Sander 170 sjorsje-v 128 Een statement zijn. |
Dat verandert niks :z
|
Wazzzuuuup
|
:')
Ook goeiemiddag :D |
Wie is dat ook alweer? :x
|
:+
|
:d
|
RawrImADinosawr can only hope to improve
|
Zeg!
Ik ben er erger aantoe, hoor :') |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie niet? :')
|
Hijzelf?
|
Hmm.
Tja, Hij denkt dat hij een god is. So you're right there :D |
Citaat:
|
beetje? :')
|
Typische AJAX supporter he
|
Wie?
Ik? ik volg geen voetbal.:d |
Insanity.
AJAX = godenzonen :+ |
Ah.
:') |
Citaat:
|
Dat weet sander wel.
Sander? |
Ja, hij is voor AJAX inderdaad.
|
|
_0_
|
This post has not received any reputation. You currently have -45 reputation point(s).
|
Wie?
Ik? Cool :D |
Je moet reputatiepunten aan andere gebruikers geven voordat je opnieuw punten kunt geven aan Amnesia
|
:')
|
This post has not received any reputation. You currently have -218 reputation point(s).
:D |
Citaat:
|
Citaat:
van iedereen, echt iedereen, kan ik begrijpen dat die dat zeggen. Maar niet van jou. Waar was jij tussen de zomer en eind november? :') Niet hier iig :+ |
Citaat:
|
Citaat:
Jij zegt dat je weggaat en dat wij niet zonder jou kunnen en dan kom je niet terug, weet je waarom.. JIJ KAN GEWOON NIET ZONDER ONS!! |
Citaat:
Nee, ik kan niet zonder jullie. De reden ontgaat me alleen. Welke toegevoegde waarde had je ook alweer in mijn leven? En jij gaat 4 maanden op vakantie? Tuurlijk meid. Citaat:
Ga jij eens ophouden de moraalridder uit te hangen en ga snijden ofzo? :) |
ik zou graag snijden... in jou...
:{ |
Citaat:
Nee, ik ga niet 4 maanden op vakantie, maar heb je nooit gehoord van mensen die moeite moeten doen voor school en daardoor geen zinloze tijd gaan verspillen op zo'n forum... Waarom snijden? |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:26. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.