![]() |
Pfffffff. Maar even zien hoe dat morgen gaat.
|
komt alex ook niet:+
|
Citaat:
Heb dat nodig! :) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
OT: had fucking virussen op m'n PC virussen zijn voor noobs :( |
newb
ot. iPhone is nu echt vercrackt, helft van het scherm ligt eraf:+ |
Alsof ik opnieuw moet leren praten.. :(
|
tyfusklotekutkind. Ik ga haar slaan.
|
Fuck, 2 foutjes teveel bij theorie. Gevarenherkenning alles goed en dan wel 7 fouten in de verkeersregels.
Heb al opnieuw gereserveerd. :+ |
Voor de volgende keer echt superveel oefentoetsen maken. Dan haal je hem zowiezo.
|
Ga ik zeker doen. Ik heb net gereserveerd voor 9 maart. :)
Die fouten maak ik iig niet meer dan. |
Hij ging bellen :@,, ik heb hem gemistttttt. :'(
|
bel hem terug?
|
Hij nam niet op, maar was aan het trainen :(,, Hij belde mij daaarjuist (:
|
last van vlooien! :|
|
ik zef nu alvst dat ik last heb van het bier van vanavond/nacht daar baal ik nu al van van die kater.
|
Omg, moet zo véééééééééél leren.. :((((
|
Ik mis mijn moeder, ik heb vakantie en mijn stemming is verneukt.
Ik heb nergens zin in, ik moet vanalles doen en voel me kut. |
vieze klootzak.
|
Hangt m'n voeten uit....!
|
Had net zo'n goed plan voor Zaterdag met de meeting, valt t weer in duigen. :( Kan wss niet komen.
|
Gisteren de hele dag buikpijn en was weer bang dat ik de sjaak was. Klokslag vijfuur gelijk naar huis gegaan want het duurde al een paar uur. Kotsen en daarna weer kotsen en vervolgens een voetbal van een buik. Ik naar de eerste hulp rond half acht 'savonds, zegt de dokter dat er door littekenweefsel in m'n buik af en toe een kleine verstopping kan ontstaan. (wtf?) Onderweg naar huis gestopt langs de weg om nog meer te kotsen. Kom ik thuis voel ik me weer helemaal goed.:?
Raar lichaam, maar het blijft dus niet alleen bij littekens, blijft volgens de artsen een zwakke plek. :Z |
^ das kut ja hoe is dat gekomen dan litteken weefsel in je buik.....
Ben een keer op een ijzerenpijp gevallen 3 cm erin maar ik heb nooit last gehad van een litteken in mijn buik. |
Vandaag er maar eens lekker achter komen wat ik allemaal niet heb gedaan deze vakantie. :')
|
^Is je vakantie al over?
|
Citaat:
|
Die van mij begint vandaag. :d
|
:yes:
|
die van mij begint ook vandaag.
|
Citaat:
|
Wel jammer dat ik in Brabant woon en in Rotterdam op school zit.
Ben als enige van mijn vrienden vrij..maar daarbij heb ik wel 5 dagen kunnen carnavallen achja..... |
M'n internet is echt kut traag bezig.
|
Geen zin in school!8|8|
Maar 1ste dag gehad!:gaap: |
Kut,, Mijn buurmeisje van 10 denkt dat ze mijn beste vriendin is omdat ik af en toe naar haar lach.:loser:
|
Muis hapert. :{
|
Citaat:
|
Nu m'n pc beneden staat kan ik er zo niet meer op.
|
fleslammetjes :(
|
Citaat:
|
lammetjes die geen melk bij hun moeder kunnen krijgen, en dus om de 5 uur een fles moeten hebben. We hebben 4 van die beesten in de keuken staan en ze maken een lading lawaai.
|
ah.
maar ash, waarom is een schaap eigenlijk blij dat ie kan lopen? |
ik denk dat jij me dat gaat vertellen.
|
omdat ie vroeger lam was
(oo damn, ik ben echt moe, mn grappen zijn erg laag) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is toch niet zo chill als ik dacht. :{
|
Mijn moeder is met m'n vriendin een dag winkelen in Amsterdam. Mijn pa is zijn aderen in zijn benen aan het doormeten in het ziekenhuis. Naast mijn 2 broertjes( 8 en 15) en mijn zusje(4) zijn mijn nichtje en neefje er ook nog die kwamen logeren, die zijn 6 en 10. Nu is het buurjongetje van 8 ook hier en zit ik met een bak vol herrie. Gingen mijn zusje en nichtje net buiten spelen, Komen ze tot aan hun middel onder de bagger terug naar binnen. Trekt een van de twee haar laarzen uit en keert ze zo om.:') Hele gang onder het baggerwater terwijl ik net klaar was met stofzuigen en dweilen. Gelijk die kinderen wezen omkleden. Vervolgens wilden ze hier niet van de playstation 3 af, (want Gta 4 is natuurlijk helemaal bruut als 8 jaar bent) dus heb ik ze naar buiten gestuurd met een voetbal. Ik hoorde net buiten een hoop geschreeuw dus ik hoop dat er niemand dood gaat. Liep ik daarna naar beneden om de schade op te meten, lopen de honden los, staat de koelkast wagenwijd open, staan alle lampen, de tv en de radio aan en liggen er 2 nintendo DS dingen te loeien op volle sterkte. Dan heb ik het nog nieteens over het eten en drinken en de snoeppapiertjes + lege chipszakjes die overal liggen.
Ik voel me net Vin Diesel in The Pacifier. Alleens die eend ontbreekt. Nuja, er zijn hier nu 6 kinderen, do you mind. :? |
welkom to my life. Zo ziet bij mij elke dag eruit.
|
hotmail doet het niet.
|
vakantie was fkking awesome maar ik ben nu zo moe.........
mag van m'n ma geen dag uitslapen en op school is elke leraar boos en zeggen ze dat ik beter thuis kan blijven omdat ik toch slaap in de les :( |
vanochtend bijna de trein gemist omdat ik een beetje laat wakker werd
heb koppijn ben misselijk mun vingers (pink ringvinger middelvinger) van mun rechter hand doen pijn. ik voel me lam (nee ik word later geen schaap...) en ik mis mun vriendin :( |
De kapper heeft het verneukt. :{
|
Mijn vriendin mist mij altijd.
|
Citaat:
|
ik kan m'n avatar niet meer wijzigen, of die optie niet meer vinden -_-
|
balen joh, nu moet je het met je glazenwasser doen.
|
maar ik wil mario:')
|
helaas pindakaas.
|
:(
|
ik heb natuurlijk wel de machten om hem te veranderen.
|
Weetje dat je best lief bent Wendy;)
|
Jij neemt het op voor die klootzak, dus nu moet je wel heel veel doen om dat goed te maken.
|
ik ben een hele week alleen thuis met me zus en ik mag wel dingen gaan doen maar de mensen die ik ken zijn of op vakantie of doen andere dinegn en ze speelt de hele tijd de baas over me alleen omdat ze BIJNA 15 is S.O.S!!!
zo dat is er uit, eigenlijk is er geen probleem ik ben het gewend dat ze zo doet ik ben er imuum voor maar ik verveelde me dus ja:d doei*) |
Beeeh. Ik moest om 10.00 m'n bed uit. :{
|
Citaat:
ontopic, ik wil mn telefoon terug, binnen 3 weken was ie al kapot:[ |
Haast.
|
Fuck! afgewezen op een sollicitatie waarvan ik dacht dat ik best een goeie kans maakte :'(
|
dat moet je ook niet denken.
Gatverdamme, zijn op het moment met z'n 12en thuis, plus twee fleslammetjes in de keuken. Geen moment rust. |
Schapen in huis....woon je op een boerderij ash?
|
ja woon/zorgboerderij.
|
Die klotebiologieleraar maakt van 'leerlingen zelfstandig leren zijn' gewoon 'zo'n grootst mogelijke teringlijer zijn en zo min mogelijk herinneren aan belangrijke data zodat ik telkens zelfvoldaan in mijn handjes kan wrijven.'
Klootzak. Hadden we vandaag een practicumtoets, ik dacht dat het morgen was. Geen boeken bij, niet voorbereid, leuk.:[ |
Eigen schuld, het hele nieuwe schoolsysteem is gebaseerd op eigen verantwoordelijkheid etc.
tis een kutsysteem, dat wel, maar tis wel eigen schuld |
Tuurlijk is het mijn eigen schuld. Ik zeg alleen dat die leraar het niet als bedoeling heeft om leerlingen zelfstandiger te krijgen, maar om ze gewoon keihard te naaien.
|
Respect voor die leraren.
|
nounee.
|
uiteindelijk word je wel zelfstandiger, want je wil niet nog een keer dat zoiets gebeurt;)
|
Je meent het. Mijn punt is dat dat die leraar geen hol boeit en dat hij het daarom niet doet.
Besides, dit is de klaagmuur, niet de 'lever compleet gefundeerde kritiek op allerhande misstanden in je dagelijkse leven muur'. |
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb toch geen ongelijk? Wat valt er dan te erkennen?:{
|
Citaat:
dus ik geef mijn ongelijk, maar geef mezelf meteen een duwtje in de rug door jouw post dat ik nu een echte man ben:P |
Was rustig op werk. De hele avond maar 15 klanten gehad in een winkel van 1500 vierkante meters. Ik heb best veel rondjes gelopen.
|
ik ben waarschijnlijk de meest waardeloze autorijdster ooit. Ik kan niet eens optrekken, elke auto slaat me af :(
|
Citaat:
|
ja, gisteren was een kerel achter me het zat dat de auto 3 keer achter elkaar afsloeg, haalt hij via de vluchtstrook in. Dan voel je je best lullig.
|
Koekje voor de troost?
|
jaaaaa :(
|
|
Citaat:
|
|
heeft iedereen wel een beetje int begin;) no worries:)
ik heb nog steeds moeite met normaal en recht achteruit rijden :') |
achteruit rijden is het probleem niet, dat is appeltje eitje. Ik rijd nu gewoon door rood, zodat ik niet hoef te stoppen.
|
lol
|
Citaat:
|
Ik twijfel. :{
|
honger als een peerd.
|
^Dat.
En een dom mediadossier Duits dat morgen af moet. |
Vakantie alweer bijna voorbij. :{
|
Citaat:
|
:{
|
Kutzooi.
Het kutte aan een week vakantie is is dat na de woensdag het aftellen begint doe je leuke dingen vandaag denk je steeds kut maandag weer naar school...... |
Moeder is ziek. Vaders heeft misschien een hernia.
Klote. |
M'n moeder heeft een filmpje gemaakt voor de campagne van haar politieke partij, en die is vrij kansloos en staat al op het wereldwijdeweb.
|
Zien? :+
|
durf je het aan? :+
|
ja :+
|
Citaat:
|
die met die krullen.
|
Zo awfull is het echt niet hoor. Je ma heeft tenminste de ballen om dat te gaan doen.
|
Je ziet echt duidelijk wie jouw moeder is ja. :+
|
zoveel vrouwen zingen er niet mee he :+
|
Jamaar ik dacht ook meteen die met krullen! :d Lijkt me wel een lief mens
|
Ze is een schatje.
|
Citaat:
|
Vandaag gewoon 4 uur lopen wachten ook nog tussen uren,, me broek is verpest, morgen presentatie ALWEER,, Zaterdag STAGE gesprek ALWEER, Zondag MOET ik na familie omdat ze hun computer slopen moet ik erheen!!
En volgende week een rot rooster aangezien ik 1 week een ander rooster krijg dan deklas en ik krijg het omdat het moet. Maandag t/m woensdag half 5, Donderdag, HALF 7!!!!, Vrijdag HALF 3! |
Ik heb geen zin in het fietsen, naar de stad. :{
|
Doe je het niet:P?
|
Maar ik moet wel naar de stad.
|
Trein, bus, Scooter/brommer?
|
Citaat:
De autotune is af en toe wel erg hoorbaar. :p |
ja, dat zei ik ook tegen haar :+
|
Citaat:
|
Ik heb de hele dag niks te doen ik moet alleen een scheikunde verslag maken en dan nog ben ik zo dom op dat op 't laatste moment aan te laten komen:(
|
Wendy, schat, je zit me toch niet belachelijk te maken in t Mannen forum he?:+
|
Lol @ hierboven:')
Helaas Jitske, wij mogen niets zeggen over wat er in het mannenforum staat:( |
Hou dan de volgende keer je muil ook gewoon.
|
:')
|
Botert ook lekker jullie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoezo niet? Ik ben geen persoon die eerst 20 scenario's gaat bedenken wat er kan gebeuren als je een geintje uithaalt.
|
Zou ook best wel ziek zijn als je dat deed, denk je ook niet? :+
|
1 Bijlage(en)
wth?
|
Citaat:
OT: Beeeeh. Morgen vroeg op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een leuk forum is dit toch:d
|
Citaat:
|
OT: mensen die shit lullen op het forum waar ik geen hol van snap :{
Oja, en Plato is een lul. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik volg het ook niet. |
Citaat:
|
Ja, of over grapjes flikken waar Wortels niet om kan lachen ofzo? wth
|
Citaat:
|
Ze is sowieso een beetje agitated hierzo. Toen ik in dat snijden topic een discussie aan wilde gaan waren er ook wel een hoop wth momentjes.
|
laat dat meisje nou maar :)
|
Achja iedereen z'n nukken. :)
|
Citaat:
|
ik bedoel meer, laat het maar, als ze er niet bij is, vind het persoonlijk niet oke als je negatief gaat lopen doen met een aantal over iemand, als hij/zij er niet bij is;)
ik weet dat je dat ook wel doet als ze er bij is, zelf gezien vanmiddag, maar toch;) verder no problem:) |
Toevallig ben ik er wel.
En nutteloze, geen doel hebbende discussies draaien toch nergens op uit |
Citaat:
|
Slowchat, anders zijn we de sjaak.
|
Op een forum kan iemand het terug lezen toch?
|
ah, ik zal langzamer praten, ok?
|
Vanaf nu klagen bitches!8{
________________________________________________ |
oja, dit is de klaagmuur
OT: ik haal al die shit door mekaar, blijheid/slowchat/klaagmuur |
OT: Ik moet m'n kamer nog opruimen. Of het moet morgen vroeg. :')
|
moet die kut kut kut post nog uitzoeken, terwijl ik wil stoppen met dit kutwerk :[
|
Ik heb nu best zin in een sigaret
|
Ik wil niet slapen. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ah, gadverdamme:(
|
Citaat:
OT: Blegh, fuck het ook maar. |
Doe het ook niet. :+
probleem is dat ik nu alles wat je kan eten in m'n mond stop. Ben al 2 kilo aangekomen door al dat snoepen. Sucks.:') |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
OT: ik klaag dat forumbaas blabla niet hier klaagt maar discussieert tegen wortel :P
|
Citaat:
|
Ik hoor ook wel eens dat lollies goed helpen. ;)
|
Ik zal het proberen. :)
|
Succes ermee. :)
OT: Uh oh, dit wordt wat. |
hoofdpijn.
|
Nog steeds niet begonnen met m'n kamer. :')
|
Moet ik morgen ook doen. Van mezelf. :z
|
Ik van m'n ma. :{
|
Ik ben 18. Dat scheelt echt een hoop.
|
Dat duurt voor mij nog wel even. :{
|
Zeik niet.
Ik word 20 dit jaar, als iemand mag mekkeren ben ik het :+ |
Niemand die aan mijn kop zeurt hoor. :)
|
waarom is er niemand meer online voor een goeie discussie :'(
teeering ritalin werkt mn slaap tegen ofzo :[ |
blegh, nog steeds wakker, ik denk dat ik maar 1 nachtje oversla zo:{
|
Er is geen hond op msn:(
|
Citaat:
|
kut politie.
|
boetee?
Blegh, ik stink. |
Citaat:
|
Henkus heeft me daarvoor anders flink gestraft hoor. Dus ik durf m´n rechten niet meer aan te passen.
|
lol xD ik zei er alleen wat van. Maar indd hij heeft gelijk opzouten uit het mannenforum.:')
|
Dan moet hij ook uit het meidenforum blijven :+
|
Hmm het was wel informatief:+
|
Dat is het mannenforum ook. :9
|
inderdaad :]
|
mannen forum vrouwen forum mis ik iets?
|
Ja.
|
vertel wat is dat mannen forum vrouwen forum is dat hier?
|
Ik heb gister een kunstwerk gemaakt onder een tussen uur! gaan ze er vandaag moeilijk om doen..
Iemand intresse om die te zien? |
post maar in het plaatjesforum. ;)
|
Kutproject:
Beschrijf met behulp van het sociologisch begrip 'sociale verandering' de maatschappelijke context van stedelijke vernieuwing in achterstandswijken. :') |
heb zin om zat te worden, maar zit er denk ik niet in dit weekend
|
^ Centjes op? :+
Vanavond weer 3 uur vervelen op de werkvloer. :'( |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:54. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.