![]() |
Mijn haar :huh: :huh: :huh:
Nee, nog geen foto:+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ok, wat is er sexy ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
po een of ander manier gaat alles vandaag langzamer..
|
Citaat:
Maar moet er alweer vandoor :) |
verdomme, dat smaakte me goed! :9~
|
Ik ga zo me tanden poetsen...
... ik kwijl op looksaus :9~ :9~ :9~ |
Citaat:
|
tik, tik, tik..
en dan niet met tussenposes van 1 sec. maar van 1,1 sec. zo lijkt't :( |
Citaat:
|
dus ik klop op mn zus dr kamerdeur, want ik had met dr vriend afgesproken om zn basgitaar op mn mengpaneel aan te sluiten en dan wat te pingelen over een hip hop plaatje..
roept ze luid NEEE.. bah! |
verkracht'r gewoon man.. :{
|
3500 post!!
woei8-) |
Citaat:
spammert! :p |
Citaat:
|
Citaat:
wordt al bang.. :p ik denk dat je ervoor nog mij ingehaald hebt.. :p |
Citaat:
|
:Z
|
Citaat:
|
Ik ben kapot :huh: :Z
|
Citaat:
|
ik ga douchen
ben dus dalijk helemaal nat :7 tot over een half uurtje!! (of minder maar dan zal ik er wel weer zijn):wave: |
Citaat:
|
|
ben alweer 8 minuten terug!
en ik ga zo weer, ik ga nu optijd slapen zodat ik morgen uitgerust ben voor mijn rijexamen |
jah?
ik moet weekend "leren" voor me Theorie :p |
weltrusten!!!
:* :* :* :wave: |
Slaap lekker!:)
|
Tabee
|
Tabee ajow! (De anticlimax van de antiband)
Het is gebeurd, de Muppetshow is afgelopen. Ja, an alle mooie dingen kump een end. As ik ow was, zol ik now moar vast goan lopen veur de anticlimax van de antiband! Wi-j vind 't jammer dat wi-j now weer motten stoppen. Alle goeie nummers die bunt op. Moar wi-j hebt nog wel disse super slechte. Ondanks dat knapt wi-j d'r stevig op. Tabee ajow, de köttel! Wi-j goat op huus op an. Tabee ajow, de köttel! Of wet i-j nog wat betters dan? De kastelein die wil goan sloapen. Nee, hi-j kan 't niet meer an. Wi-j hebt 'm alles opgezoppen. Joa, al wat 't kan! Kampie weet waar ik het over heb :p |
morgenochtend op het werk
werken van 08.00-12.15 gebak in de pauze _0_ (prijzen gewonnen met bedrijf..yeah...) dan smiddags naar de holland flower festival... en dat lekker relaxt... mooi dagje morgen... en als klap op de vuurpijl ben ik savonds weer lekker bij ambi :love: :9 |
morgen practicum vloeistofmechanica... :{
lijkt me geen zak an.. :{ |
morgen 100 minuten tentamen geschiedenis WHEELLLUP!
|
Citaat:
na die 100 minuten is het ook geschiedenis :p O-) |
hm dat cijfer niet denk ik....btje jammer :)
Ben niet echt best in geschiedenis en het is zoveel stof dat ik alles doorelkaar ga gooien |
morgen maar weer van de vakantie genieten:p
|
morgen laatste dagje en dan heb ik ook vakantie
JEEEEEH ik ga echt een week niks doen! Lekker uitslapen heeeeeeerlijk!:) |
ik volgende week vrijdag pas. :o
|
hm balen, maarja als mijn vakantie erop zit lees ik hier vast een blij berichtje van jou dat je vakantie hebt :)
|
Daarom ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goede morgen :) :wave:
|
Kom ik op school, ik was al iets te laat.. kom ik daar aan hoor ik dat we vandaag vrij zijn :{
|
Citaat:
|
Citaat:
hoe zou jij het vinden als je eerst al te laat uit je bed komt, een half uur in de bus moet zitten en je vervolgens te haasten om niet te laat te komen en dan krijg je te horen dat je vandaag vrij bent? hadden ze me gisterenavond ook wel kunnen bellen :O |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.