![]() |
I win! :7
|
is dit nog wel ADB?:+
|
Citaat:
move -> Kunst :+ |
hey rasp, hoe is het nu met je?
nogsteeds ziekjes? :aai: |
pfff.... m'n intelligentie laat me in de steek :{
toch maar meer boeken lezen, zodat m'n taalkennis word vergroot :p |
en toch houd ik van de nacht!!!
en van de winter!!! zon en zomer zijn stom 8| :huh: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zei net tegen elec dat dit best een leuke battle zou zijn, gewoon als proza en niet als rap :) |
Citaat:
of ik zou wat hulp van buitenaf moeten hebben O-) *dejavu heeft :huh:* m'n linker hersenhelft is weer eens wat trager dan m'n rechter geloof ik :huh: |
Citaat:
lijkt me best een leuke contest though |
*ikke nie snap met hersenhelften opmerking*
enneuhm.. stel het voor op het contestforum :+ |
ja, of niet natuurlijk
|
Citaat:
lekker vaag... dat zal ik zeker doen, zoals het nu ging, levert dat volgens mij echt een geweldig stuk proza op, voorals als je er echt over gaat nadenken |
Citaat:
|
Citaat:
Het rechterdeel heeft dan bijvoorbeeld een beeld gezien en verwerkt.. echter is het linkerdeel wat traag met verwerken op dat moment, waardoor je hersenen denken... "hej hej.. wacht es even... dit hebben we al eens eerder gezien!!" ? :p |
Citaat:
|
Citaat:
tijd voor switches in de hersenen :huh: |
Citaat:
lol, weet jij ook waarom mannen eerder voor blondines vallen dan voor bijvoorbeeld brunettes? 8) |
nej? leg uit :huh:
|
Citaat:
Blond haar is een verschijnsel wat voorkomt bij vrouwen die meer oestrogeen hebben, dit is dus verantwoordelijk voor het blonde haar. Meer oestrogeen betekent dat een vrouw vruchtbaarder is. Uit een nog steeds aanwezig oerinstinct tot overleven is het dus voor mannen belangrijk om een zo vurchtbaar mogelijke partner te vinden om te reproduceren. Thus, blonde vrouwen zijn vruchtbaarder, thus, mannen voelen zich daartoe meer aangetrokken vanwegen een overlevings drang en de wens om een gezond nageslacht achter te laten. Daarom vallen mannen bijvoorbeeld ook op vrouwen met de verhouding 90-63-90, dit zijn de ideale verhoudingen voor een vrouw. De rondingen tonen opslag van vet aan. Dit is belangrijk om gezonde nakomelingen te baren en wat bredere heupen geven minder kans op complicaties :) |
en dat noemen ze slowchat :x :+
|
damn....... :huh:
stomme hormonen :+ mareuh... mensen van het goede leven... zij die groeten sterven nu, gegroet en welterusten :Y) |
Citaat:
|
weetje wel hoe weinig 63 cm in je taille is!
ik heb 73 ofzo, en echt vet ben ik niet en 90 om je heupen.. ja kan ik me iets bij voorstellen maar die is edan echt wel heel smal hoor? heb zelf 100 :$ |
Citaat:
|
Citaat:
|
jeej post 6100
oftewel, ongeveer 100 posts gedaan :p |
ik nog ietsje meer geloof ik :x
|
mijn aantal posts per dag is echt ontzettend aant zakken :+
|
Citaat:
|
ja schandalig he :p
|
Ach ja, eens zal je een postaantal per dag bereiken waarop het nog lijkt alsof je een leven hebt, dus we houden we moed er in. :yes: :thumbsup: :+
|
of, ooit zal ik een leven krijgen8)
|
*huppelt naar bed* :z :$
|
:O
Hoi hoi :wave: |
ej :wave:
|
moggûh :wave:
|
Wat is het onderwerp van vandaag ?
|
Citaat:
|
Ik stem voor ander onderwerp :p
|
ik ook, want er komt toch nooit iets nuttigs uit zo'n gespek :Y)
|
hoelaat was jij thuis dan?
|
euhm.. kwart over 12 ofzow denk ik?
heb jij trouwens die spin nog? |
:{
haaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiii |
Citaat:
|
Psst:
ik ben aan het leren voor scheikunde scheikunde leuk:D |
Citaat:
Ik ga me kamer stofzuigen, de was doen en nog meer van die ongein. |
Citaat:
|
Scheikunde is stom... :rolleyes:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:39. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.