![]() |
love actually :love:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vet hard, phileine zegt sorry, mr & mrs Smith en scary movie3 weer.
Filmavondje tot half 6 s'ochtends :9 |
A1GP :7
|
dear frankie :love:
|
memento weer eens, wat blijft het toch een geniale film :7
|
Hooligans, alleraardigste film.
|
Citaat:
|
nee chronologisch was een desillusie :+
|
Silence of te lambs
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tja al is mij ook nog steeds niet helemaal duidelijk
|
|
|
De kijker gewoon in de maling nemen, das niet zo moeilijk :+
|
@stevie, wil ik dat goed onder woorden brengen moet ik eerst de film weer gaan kijken :p
|
28 days later
|
The Skeleton Key, maar ik was helaas melig. Desondanks kon ik nog wel zien dat het een goede film is, veel clichés zitten erin maar het is gewoon een hele degelijke thriller.
|
zeg, over memento
|
Citaat:
|
die cover van mijn r1 memento s.e is ook zo'n dossier zeg maar ,met losse blaadjes erin, waarin van alles is doorgekrast, ruimte voor notitie, etcetc .. echt geweldig :+
|
Red Dragon
Geweldige film :thumbsup: |
Sin City...
|
A Beautiful Mind
|
guess who, was wel grappig
|
11:14
Af en toe wat voorspelbaar omdat het zo hard probeerde onvoorspelbaar te zijn, maar wel een leuke film. |
The Skeleton Key
|
The Jacket, goede film op een waardeloze kopie.
|
The Machinist
|
orange county
pirates of sillicon valley |
Ik heb een tijdje geleden nog Almelie gezien _0_ Echt een geweldige film. Gaat gewoon nergens over en je zit er helemaal in :+ Echt prachtige film.
En gister nog 12 monkeys. Zeker een goeie film (Brad Pitt speeld echt goed _0_ en hij is lekker :$) |
Citaat:
maar die ene vent met die snor (weet zn naam ff niet meer) acteerde echt werelds :thumbsup: |
red eye
fantastic four |
Ed Wood weer eens. blijft toch fijne film
|
Mulholland drive
blijft toch een vreemde film |
Citaat:
|
ja hij is ook meesterlijk
kom op David Lynch :rolleyes: Twin Peaks Marathon??? iemand? iemand? |
seffens:
the lion king miss conginality the prince and me |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
the lion king is zo ontzettend lang geleden, en dat is met timon en pumbaa, mijn grote idolen :+ |
Het mooi van the Lion King, sowieso alle disney films, is dat je als kleine kerel lacht om hele andere grappen dan dat je ouder bent. Want dan snap je gewoon waarom het grappig is :+ The Lion King hoort stiekem ook thuis in mijn topfavo films en in mijn DVDrekje staat hij tussen de 'Classics' (zo noem ik dat). En in die classics staan maar 25 films ofzo :p
|
bridget jones, the edge of reasen
mona lisa smile the lizzie mcguire movie :$ :D |
Citaat:
|
Citaat:
Ik had een lijstje gemaakt, hiervandaan: moet nog zien: -Seven -forerst gump :$ -trainspotting -memento ( maar die heb ik al 3x gezien) -requim for a dream -mullholland drive -lost highway (een was beter om eerst te kijken?) -confessions of a dangerous mind -ameli (inmiddels al gezien :love: ) Ik heb vorige week Ameli gezien. Echt die film is zooo mooi, leuk, goed verhaal :D Echt een topper! :) bedankt voor t advies ;) En gister heb ik nog t laatste deel van Dances with wolves gezien. Het eerste deel was zonder ondertieteling nog wel te volgen. Maar als hij later ook die indianen taal leert is er echt niks meer van te snappen. En ik had m nog ergens liggen op videoband (ergens in een dusiter verleden opgenomen van tv) Maar ik had m dus afgekeken. ECHT een prachtige film! zooo mooi. Echt een van de mooiste films die ik in mn hele leven heb gezien. :huh: Zulke mooie beelden en gewoon de deatails in de kleding alle kleine dingetjes in de film maakt het gewoon fantastisch! En hij is ook zielig. En ik kreeg op t eind echt gewoon kippevel zo mooi was t. Ik zweer t als ik een meisje was, was ik gaan huilen :):$ |
dus, tijd om een lijstje te maken voor de film top 100 O-)
|
Citaat:
Ooh ik heb van de week ook Vanilla sky gezien... mja wat ik er nou van vond... Die sofia ( de brunette :+) was wel lekker :) Verder had ik het gevoel dat ik de helft had gemist maar dat was als het goed is ook de bedoeling van de film. Ik denk dat ik m nog eens moet zien... ooit |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:42. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.