![]() |
Citaat:
|
Citaat:
SUPER EMO voor jou. |
Citaat:
En trouwens; emo's doen van boe-hoe. Ik lach omdat jij het nog aanbiedt ook. En dat bewijst weer hoe dom jij wel niet bent. :') |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En waarom ben ik de nieuwe understood?? |
Citaat:
|
Citaat:
En volgens mij heb ik eerder gezegt, dat ik dat een foto van de bikini erop zou zetten als ik em niet aanhad,,:loser: |
met reden.
|
Citaat:
Leuk hoor vooroordelen,, |
Citaat:
|
dat was gericht op dat we niks erover posten om insanity wat te ontzien.
|
Citaat:
Ik maak je belachelijk. Dat zijn 2 verschillende dingen. :') Citaat:
En trouwens, jij begon met mensen emo te noemen. Dus om dan zo te gaan doen is wel heel erg hypocriet. :{ |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben hier net, jullie kennen me niet.. En ik word veroordeeld.. Nog wel op iemand die niemand mag zo te lezen behalve insanity.. |
er kleeft een voorgeschiedenis aan vast.
|
Citaat:
Misschien heeft dat met je gedrag te maken? :') |
Citaat:
En ik maakt je niet uit voor emo, op mijn bericht werd gereageerd met een emo emoticon.. dus ik vroeg me af waar dat op sloeg!! |
Citaat:
|
sorry, maar je gedrag is het enige waar we op een forum op af kunnen gaan.
Dus daar moeten we ook ons oordeel op vormen. Dus misinterpretaties zijn onvermijdelijk. Aan jou om in je gedrag te laten zien dat het niet zo is. |
Citaat:
En, ten tweede, een beetje aan gaan bieden om foto's van jezelf in een bikini aan te bieden is ook niet echt normaal, vind je? :') Citaat:
Dan zet je het niet zo neer, debiel. :{ |
Citaat:
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. |
Citaat:
doe dan. |
Jij geilt gewoon op dat soort types. :+
|
Ik noem het kwallen. :+
|
Citaat:
|
Zielige typjes.
Zoiezo erwin heeft gelijk. Miss was pam niet jullie favoriet, maar dat geeft jullie nog niet het recht om zo over haar te praten. Boeit niet wat je van der vind. Zeker als ze niet eens zichzelf kan verdedigen |
Citaat:
Dus wij mogen zeggen wat we willen. :yes: En trouwens, ze kan zich prima verdedigen. :{ |
Citaat:
Nou beetje moeilijk als ze niet meer leeft he? Recht van meningsuiting moet je ook beperken. Zeker als je er iemand mee kwetst. Die ene kwal van de regering dan met zn recht op vrije meningsuiting , wat dacht je van iedereen is gelijk. |
Ot:
Paars truitje met : Meet the bitch Zwarte driekwart broek zwarte teenslippers |
Citaat:
Neem dat maar van mij aan. Die's up and about. En fak dat, dat maak ik nog steeds zelf uit. :yes: |
Tis wel knap dat je je hyves nog kan updaten als je zelfmoord gepleegd hebt
|
Citaat:
Pamela is verre van dood. :{ |
dat "verre van" dat weettik niet,, maar ze is iig niet dood en dus is het echt belachelijk.. waarom zou je over iemand zeggen dat die zelfmoord gepleegd heeft terwijl het helemaal niet zo is? wat bereik je daar mee?
|
Citaat:
|
Citaat:
Of leg het tenminste uit.. je hebt toch niet beloofd dat je niets zou vertellen ofzo? |
Citaat:
En ik houd er niet van om tegen jou te praten. No offense. :love: |
Citaat:
wist ik. je bent voorspelbaar. |
Citaat:
En invisible = lame³. Just to let you know. :yes: |
Wij weten iets wat Tineke niet weet.
Hoe amusant. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
gezellie.. |
Citaat:
En dit forum was toch 'gemeen'? Dan snap ik niet wat jij hier nog doet. :wave: |
Citaat:
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...24&postcount=2 |
anyway, Liam won't tell :d
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:43. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.