![]() |
Hier is al een topic voor, rite? :z
|
dat IS dit topic :')
|
Rofl.
Ik had even de rare gedachte dat die lange post hierboven het topicgedoetje was XD Excuse me. :') |
Hallo,
Kan iemand de bladmuziek (voor piano) doorsturen van the take over, the break's over van Fall Out Boy? ( laura-vannevel@hotmail.com ) alvast bedankt |
Das... aardig! (:
|
|
|
Foolish Games - Jewel
Hee, dat is inderdaad goed nieuws! ;)
Ik ben op zoek naar Foolish games van Jewel en ik zag dat je die ook hebt. Zou je die naar me willen mailen? (jantien_marra@hotmail.com) Alvast bedankt! Groetjes Jantien Citaat:
|
Hallo
Ik wilde vragen of iemand het nummer steeds weer van nick en simon heeft. Ik vindt wel de akkoorden maar niet de rest van de partij. het liefst de partij voor de piano. als iemand die zou kunnen mailen zou ik dat geweldig vinden. jelle_hendrix90@hotmail.com Groetjes jelle |
Bladmuziek piano
Hallo kan iemand mij de bladmuziek sturen van :
* Waarom nou jij - Marco Borsato * Heaven - do * Titanic ( the portrait) graag sturen naar heleen_duif@hotmail.com Alvast bedankt :thumbsup: xx. Heleen |
Citaat:
Geweldig nummer. _0_ |
blad muziek phil collins
hey,
heb er iemand voor mij het volgende nr in blad muziek voor de piano against all odds (2 versies) Collins mijn mail adres is dannyboy75@hotmail.com b.v.d. danny |
Hey,
Zou iemand de partituren voor op het keyboard van: Akon - right now nana APOLOGIZE - Timbaland presents OneRepublic kunnen sturen naar glenn.de.midddelaer@live.nl alvast bedankt |
Citaat:
:wave: |
Citaat:
|
kan er mij iemand helpen waar ik de partituren van "i belong to you" eros ramazotti & anastasia zou kunnen vinden of mij ze door te sturen? yoeri.stadius@gmail.com
mvg yoeri |
Stiellll
|
im yours
hallo
ik zoek bladmuziek van im yours van jason mraz het is gelijk welk instrument stuur ze dan naar charlotteke6@hotmail.com thx_0_ |
Het is gelijk welk instrument? Sorry, Nederlands?
N00b. |
Iets vriendelijker: je verzoek is wat onduidelijk Charlotte. Zou je het kunnen verhelderen?
|
Niet zo vriendelijk doen! :[
We moeten Emo eens even wat manieren afleren. Die komt hier wss toch niet meer terug! |
Wie, emo of dat Charlotte ding? Ronduit onbeschoft, je aanmelden alleen maar om die muziekrotzooi te zeiken en dan nooit terug te komen. DOOD.
|
Emo!
Hij heeft veel te veel manieren! |
Te veel? :?
Moet ik nog antwoord verwachten, van Char? |
Citaat:
is een mooi tegengewicht voor flamers als Liam en ik. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
thats why he will start to worship me in time *)
|
Emo zoekt emo, he? :d
|
God zoekt volgelingen ^^
Ik kan zo naar de EO toestappen van : dames, jullie hebben een nieuwe kijkcijfer kanon! |
tijd op dit topic op te laten kankeren
|
Citaat:
|
Die zag ik ook al. Ik bedacht alleen dat het een beetje sneu zou zijn om daar een opmerking over te maken.
|
au!
|
:aai:
|
Godverdomme wat maak ik veel typfouten de laatste tijd. >_>
|
:aai:
|
kvraag gewoon om bladmuziek
e je zit te zeiken dat ik een emo ben?? doe tog ke normaal :? |
fail reponse fails.
|
Citaat:
Nu je er toch weer bent. Wat zoek je nou precies? Bladmuziek van I'm Yours? Het is gelijk welk instrument zei je, bedoel je daarmee dat het niet uitmaakt welk instrument? |
Citaat:
:') |
Zien noemen. Ook goed. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Fixed. :* |
Tyfus, dat was wel een hele domme van me :+
Gebeurt me steeds vaker de laatste tijd. |
Hallo,
Heeft iemand toevallig de pianopartituren van het liedje 'Anders' van Trust? Ik zoek er al een tijdje naar, maar kan ze blijkbaar nergens vinden... Mijn emailadres: norwalkdeborwalk@gmail.com |
Bladmuziek Roger Daltrey en Lori Spee
Ik ben op zoek naar bladmuziek van de volgende 2 liedjes:
Without your love - Roger Daltrey How many times - Lori Spee Kan iemand mij hieraan helpen? |
ik ook
Citaat:
|
Hallo,
Ik ben al een lange tijd aan het zoeken naar bladmuziek van "Ik heb je lief" van Paul de Leeuw, en van "De Pijn is weg" van Paul de Leeuw. Deze graag voor Trompet/Bariton (in Bes dus). Wie deze heeft, graag een mail sturen naar: servewouters[AT]hotmail[PUNT]com [AT] vervangen door "@" [PUNT] vervangen door "." Alvast bedankt !!! Mvg, Servé |
ja idd. raar, normaal kan dit wel
edit: en ik kan het nog wel gewoon dus volgens mij kon je gewoon het knopje niet vinden |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:46. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.