![]() |
Citaat:
Maar heb zo pauze, dus ik dacht laat ik eens wat gaan posten :) |
jullie hebben gewoon stage in de vakantie :huh:
|
Citaat:
Mijn bedrijf is gewoon open in school vakanties hoor ;) |
Citaat:
|
Citaat:
maar zo hele erg is het nu ook weer niet.. zoals maandag kwam ik gewoon 4 uur later omdat ik zondag uit ben geweest, doen ze niet moeilijk over!:) |
Citaat:
Maar dat blijft de ultieme manier van web devven denk ik, of je moet in flash gaan werken, maar dat sucks helemaal :) |
Citaat:
Totaal onhandige indeling! meer een programma om kleine animaties mee te maken denk ik. |
:Z :z :Z
|
1 Bijlage(en)
Beng!
*slaat op hoofd* |
mijn nieuwe boek voor mn gitaar is er jeeeej 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
*geeft taart* wat voor boek is het?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zit je ook op les of leer je je het zelf? Ik heb ook een gitaar omdat ik mezelf gitaar wou eren spelen maar dat gaat een beetje de soep in:? |
Citaat:
en kheb ook les bij ons op de muziekschool maar ik kan het niet zo goed :z tenminste.. ik speel niet al de bekende liedjes maar gewoon kleine stukjes enzo |
ik kan eigenlijk aleen jingel bells en old mac donnald had a farm enzo..
maar ben laats met michel van Anouk bezig geweest maar akoorden enzo lukt me op een of andere manier niet zo:( En dat moet je juist wel kunnen toch? |
Ik kan redelijk wat spelen, heb het alleen al een tijd niet meer gedaan :(
|
Citaat:
en akkoorden vind ik ook nog steeds moeilijk (hangt wel van het akkoord af natuurlijk de een is makkelijker dan de ander) en het enige wat je kan doen is het gewoon heel veel oefenen zodat je steeds makkelijker kan wisselen tussen de verschillende akkoorden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
anders post ik het wel even 4 keer :x 8)
|
Citaat:
|
*burp*
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
Heb je gemist! ookal is me plaats allang ingenomen Heeft je begeleider de papieren al bij zich ? |
Heh jah vorige week ook al, aleen snappen we niks van de papieren dus heb dr nog niks aan:?
Maar ik pruts wel wat verder met wat andere kleine dingetjes.:) En hoe is jou stage? |
Citaat:
Maarja, het zij zo. Zat je zo om de papieren te springen, maar nu heb je er niks aan ? :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
au
|
Citaat:
http://forum.dmfnet.nl/html/emoticons/hmm.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
* doet rits open * |
Citaat:
|
op een of andere manier
subscribe ik mezelf heel vaak op slowchat 8| |
heb je dan ook dat email ding aan? :p
|
Citaat:
|
Tralalala
la LA! |
:Z :z :Z
|
rembel de bembel
boem tsjing HErrie He RIEIEIEIEEIEE klats boink toet toet toooooot!!!! Flikker de flikker! klinkel de kinkel!! Wakker worden!!!:D :huh: zo dat is dr uit... |
:|
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:49. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.