![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Punt blijft staan. Ahja, aangezien TD z'n bek ook niet open gaat trekken. Pamela is verre van dood. Ze heeft ongeveer, van wat wij moeten geloven en da's niet veel, 3 weken in 't ziekenhuis gelegen om dat ze een moordpoging heeft gedaan. Vervolgens zegt ze tegen mij, via SMSjes waar ik he-le-maal niet op stond te wachten, dat ze toch niet is gesprongen en gewoon is terug gelopen en bij iemand is gaan logeren, dus gaat het ziekenhuisverhaal niet op. Ik vraag je: wat kunnen wij nog geloven van die hoer? (Fock jou, erwin.) Conclusie: Geen flikker. Dat ze snel toch wel van een gebouw af mag springen en mag branden in de Hel. :yes: |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
ik wist dat je et ging vertellen.:d Oke lekker origineel ook, van een gebouw af springen, had ze niet iets beters kunnen verzinnen ofzo... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik was vergeten tegen wie ik aan het praten was. |
Citaat:
|
Wat een kutthread.
|
Citaat:
|
4 jaar en een dag na dato van oprichten zal ik deze eens uppen (y)
roze g-star shirtje beetje baggy jeans zwarte bjorn borg boxer zwart hemdje & bh witte havaianas |
ach ja, wat moet dat moet.
bemodderde spijkerbroek zwart hemd&shirt&sokken. |
donkergroene string
groene bh lichte afgeknipte spijkershort nl voetbalshirt |
Marine blauw nike voetbal broekje
bijpassende Nike Fit shirt Witte Nike schoennen en sokken En nee das geen reclame, we hadden tournooi en moesten dus in vol ornaat verscheinen. |
Roze string
Roze bh Zwarte hotpants Wit haltertopje |
zwarte bh van de h&m
bjorn borg boxer zwarte pumps g-star spykerbroek zwart hempje van de h&m roze met zwart g-star shirtje & dat was et ;p |
zwarte sokken,boxer,broek,hemd,shirt,metalen kettingen.
|
compleet sport uniform. net NL kampioenschap straatvoetbal gehad (Sandra gezien bdw) en 8e geworden.
|
oooeeeh, netjes schatje.
eeehm, ik heb een hemdje aan en een boxer. Bedtijdd! :z |
Aderlass broek.
Vaag zwart shirt. Paisley vest met dobbelstenen d'r op. :rolleyes: Zwarte boxert. |
zwarte sokken.
spijkebroek blauwe boxer. zwart hemd licht blauw&donker blauw shirt van replay. bril. kettingen shizzle. |
Ik heb een petje van Nike op, badjas van tommy hf, ondergoed van de H&M... sorry ben ziek vandaag...dus vandaag mag ik lekker in mijn badjas zitten 8-)
|
baggy broek van tom tailor
lichtgroen shirtje van david and goliath donkergroen vestje van only witte sokken van m'n moeder zwarte bh + string |
Vaag vest.
Alchemy Shirt. Thermo Shirt. Vage riem. Baggy Jeans. Roze onderbroek. (Don't look at me like that. :+) |
wattefak, deze topic is al van 2004?!
|
kap es ff met je commentaar de hele tijd =/
OT: heelveelkleurtjes slipje witte supermooie bh grijze spijkerbroek zeegroen hempje/shirtje dingetje donkergrijs vest rode sokjes |
zwarte ballerinas
daarin donkergroene sokken. :+ kheb het koud. donkerblauwe trui daarover een rood vest grijs hemdje zwart met kanten lingerie. |
Ik heb de aller, aller nieuwste plasticzak van de liddle om mn middel!
(hé het rijmt) |
Ot:P :
Blauwe skinny jeans Roze hempje met GLITTER erop. zwart hesje. Puma's Roze string en bh |
zwart jurkje met diepe v-hals
daaronder een grijs hemdje lichte panty grijze pumps zwart colbert |
Simple zwart shirt
Spijkerbroek hello kitty hipster roze bh zwart wit gestreepte sokken zwarte laarzen & een grijs gebloemd sjaaltje =) |
Een vuilniszak
|
Dudewtf, stfu
|
zwarte sokken, rood mat zwarte schoenen, zwarte here&there broek, shirt van BFMV (zwart), met rood-zwart vest, bril, en mn kettingen om mn nek en pols :)
|
witte sokken, donkerblauwe spijkerbroek, greon hempje, met een groen coltrui erover, ondergoed, ringen, ketting armband oorbellen en.........
Lenzen!! |
Zwarte sokken, spijkerbroek, ondergoed, blauwe T-Shirt, zelfgebreiden (of hoe je dat schrijft) trui, Horloge, en geen bril want die is stuk....
|
Zwarte sokken, met een zwarte broek, gedecoreerd met een riem en een zwart band-shirt, met uiteraard ondergoed. Aan mijn riem hangt een telefoonholster. Goed genoeg?
|
Zwart met rood vest, zwart nike t-shirt, riem uit Parijs, bruine bjorn borg onderbroek, donkerblauwe spijkerbroek, zwarte sokken.
|
pantoffels en een badjas.
Ik ga zo heerlijk douchen. :9 |
Pyama, ik ga slapen
|
zwarte trainingsbroek
donkerroze/lichtblauwe string oranje voetbalshirt zwarte sokken |
badjas. :love:
|
Zwart vest
Zwart shirt Zwarte Bjorn Borg Grijze spijkerbroek Zwarte sokken. |
zwarte trainingsbroek
donkerblauwe hipster rood hempje zwarte sokken zwart met donkeroze geblokte vest |
Zwarte sokken
Zwarte skinny jeans Riem Roze Bjorn Borg Zwart t-shirt Zwart met paars doodskop mario vest. |
Chasin vest
Chasin broek G-Star shirtje Blauwe Bjorn Borg boxer Witte sokken Chasin riem |
kleren
|
Wat draag je vandaag?
Ik vind het wel leuk om te weten hoe jullie dagelijks gekleed gaan, dus drop hier de kleding die je vandaag aan hebt
een overhemd van tommy hilfiger wit met blauwe ruitjes een broek van gsus donkerblauwe spijkerbroek schoenen boticelli zwarte schoenen met lak erop extra atributen: horloge guess licht bruin haarband op me hoofd zwart Riem van Jack en Jones licht bruin |
gewoon lekkere kleren, ben niet zo into de merken, spijkerbroekje, sweatvest-ding geval. geen attributen :)
edit: hoort deze niet bij 'Gezondheid & Lifestyle' |
Trainingsbroek, + t-shirtt. Zat de hele dag thuis ;S
|
UHM........ SKISOKKEN MET SOFTBOATS EEN SNOWBOARD + HELM, BARTS HANDSCHOENEN EEN SPEX BRIL EEN VEST VAN GIOGOI EN EEN HORLOGE VAN GUESS......... OOK NOG EEN GSTAR SPIJKERBROEK EN EEN SKIBROEK VAN WED-ZE.
(IK BEN TERUG!!!!, vakantie was awesome, busrijs viel ook wel mee :P) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.