![]() |
Succes. Ik lig al bijna in coma.
|
Zet je speakers eens ff hard aan:)
ot. m'n schaafwonden jeuken, en scheuren de hele tijd als ik loop of iets pak. Omdat ze gvd op m'n knie en m'n elleboog moeten zitten:+ |
|||||
mn cola heeft geen prik meer
keb verder niks te klagen :') |
ik.haat.stroomschokken.
|
Ik haat kaakchirurgen..
|
ik haat de blaar op mijn hand
edit: oh ja, en de bult op mijn hoofd omdat ik op het busstation iets te lang naar een meisje keek en de paal niet zag. balen. |
Citaat:
|
Vindt god dat niet leuk dan?
|
Ik ben kapot.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kaakchirurgen zijn niet lief :no:
|
Waarom niet?
|
omdat ze je pijn doen
|
Maar daar word je uiteindelijk beter van, toch?
|
jamaar nou en.. das niet nu
|
Kut Internet hier.
|
Hier ook.
|
Ik moet plassen.
|
Citaat:
|
Ik moet nog steeds plassen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wrom niet :(
|
Lame. Volgens mij zit m'n pc vol met stof. Dat ding zoemt een beetje.
|
Zoemen komt waarschijnlijk door een ventilator die ergens tegenaan trilt.
|
Feeling down feeling out, i just want to scream and shout >.>
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoals ik al zei kap met mij een schuldgevoel te bezorgen |
Raport met drie vijfen, en nu zit m'n moeder te zeiken, en dezelfde vragen te stellen die ik op school al 3 keer in een reflectie heb moeten schrijven. :z
|
Citaat:
Ot; Ik riskeer een dikke schorsing nu. Kutwijven. |
Hoe dat?
|
Citaat:
|
Waren een stel kutwijven met rommel aan het spelen in de aula en wij zitten 3 man sterk achter ze te kaarten. Toen hadden ze een balletje op een houder met een touwtje en die lieten ze in een klasgenoot zijn gezicht ploppen toen ze 'm riepen. Dat sloeg nergens op want we kenden ze niet eens. Dus dat ging wat over en weer en ze zeiden best veel dingen die echt niet konden en nergens op sloegen.
Vervolgens hadden zij les en gingen ze weg. Een van die meiden was haar jas vergeten en ik pak dat ding op. Vervolgens rochelt een klasgenoot erop en gooit de jas in een prullenbak met troep eroverheen om het af te dekken. Nu werden we alledrie gebeld door de slb'er dat we een week schorsing krijgen als die jas niet tevoorschijn komt. We vertelden alledrie hetzelfde verhaal want je gaat elkaar sowieso niet verraden. Hadden ze die dingen maar niet moeten zeggen. Ik ben ook geen lieverdje maar dat hoef ik echt niet te pikken weet je. Ze gingen de camerabeelden bekijken zeiden ze. Als daaruit blijkt dat het zo is krijgen we schorsing want dan is het 'diefstal'. :') Onze actie ging ver maarja, te verwachten. Dat meisje zit nu nog op school te zeiken over haar jas. :z Het is al vanaf 1 uur aan de gang. Het leuke is; Er hangen nieteens camera's in de aula. Ze zal ons iig niet meer aan durven spreken. Boeiend. |
Citaat:
|
Ghehe. :+
Maar hopen dat 'ie boven water komt, maar ik schat de kans niet zo groot. :o |
4 uur vast gestaan op Utrecht CS -.-
|
Citaat:
|
het ging regenen :(
|
Beh, vervelen vanavond. En ik kan niet met wiskunde bezig. :{
|
Kutbui, kutmuziek luisteren helpt niet, kutinternet.
|
Citaat:
|
Een van die kerels heeft toegegeven. Belt die slb'er op naar mij met een privé nummer. Zegt ze; 'Als die jas niet gevonden is en op de camera's blijkt dat jullie het waren dan is het diefstal'. Ik zei dat ze overdreef en dat het hooguit verdonkeremanen van een jas was. Anders lag hij nu wel bij mij thuis. Maargoed. Ik hoor maandag wel hoe het zit en dan zeg ik wel dat die girlies lekker normaal moesten doen. Hoe zou jij reageren als ze je uitmaken voor kankerhomo terwijl je rustig zit te kaarten? Dat rochelen ging ver. Maar ik zou 'm ook in de prullenbak smijten. Later.
|
:+ waarom heeft die gozer eigenlijk toegegeven?
|
Omdat ik en die andere koekebakker anders ook een week thuis mochten blijven. Me ouders hadden zoiets van: Dat rochelen is vies maar weggooien heb je gelijk in. Moeten ze maar niet zulke taal gebruiken.
|
dus hij nam het voor jullie op, das wel weer netjes:)
|
Ja hij heeft het gedaan. Kijk, hij helpt ons uit de brand maar daar moet hij zelf mee komen. Ik ga niet mensen lopen verraden.
|
nee dat klopt.
|
ohhhh, ik had vanochtend een uur vertraging met de trein. Dat heb ik wel ingehaald met apfelkorntjes.
|
Precies een jaar geleden dat mijn stiefvader overleed..
|
Citaat:
|
Sterkte.
OT: Nauwelijks tijd om m'n wiskunde proefwerk te leren, dit weekend. |
omg, ik heb gewoon Come With Me van Special D. op mn computer staan :')
|
fucking kutwouten, mn hart gaat nog steeds 180...
|
Eindelijk weer een wedstrijd gehad vandaag, schopt iemand tegen m'n hand aan.. vingers helemaal krom, dik, pijnlijk en blauw/paars.. Daarnaast nog een schop gehad tegen m'n scheenbeen, en daar 2 gigantische bloeduitstortingen.
Ik lijd pijn. |
Boos en geirriteerd!
|
Citaat:
|
seks met minderjarigen :z
|
Me buikpijn is weer helemaal terug, GVD
|
Citaat:
niks bijzonders hoor, gewoon wat afval dumpen:$ |
Daar bestaan dus ook afvalbakken voor!
milieu vervuiler! |
Citaat:
|
Ja,
|
Citaat:
|
Nog niet begonnen met wiskunde...
|
Citaat:
|
Tjah.
|
es regnet.
|
SPARTA verloren van willen II nog wel ahh wat een sukkels.
|
wat nog moet:
latijn PO (woensdag) Godsdienst essay (morgen) Natuurkunde verslag 1 (dinsdag) Natuurkunde verslag 2,3,4 (een aantal maanden geleden) Engels boekverslag (3 maanden geleden) KCV PO (3 weken geleden) Maatschappijleer artikel (afgelopen vrijdag) Bio werkstuk (2 weken geleden) Engels toets victorian age + hele boek lezen (donderdag) help :( |
das een hele lijst.
|
heracles heeft niet gewonnen van feyenoord! :|
|
Citaat:
|
Heb het er niet makkelijk mee.
|
Het schiet voor geen meter op. Was het maar weer vrijdag.
|
Ik heb woensdag een wedstrijd, dus ik hoop dat m'n vinger minder dik is zodat die ingetaped kan worden zodat ik mee kan doen.
|
Dusss..kom ik net thuis van t werken, moetk nog eten en kan ik meteen mn bed in, aangezien ik om 03:00 weer mn bed uit mag :{
|
School. :z
Moeten de stomerij kosten voor de jas betalen en aan iedereen de excuses aanbieden. :') Maar ze mogen wel iemand uitschelden voorkankerhomo. Ik betaal niks, al kost het me €0,10 |
Ik heb m'n mobiel gemold. :{
Kut. |
Ik heb echt snel werk nodig waarbij ik meer ga verdienen want dit is zwaar kut.
Suggesties? |
kippen vangen?
|
Citaat:
|
M'n pa nog vertellen van de mobiel. :{
|
Citaat:
|
Weet ik niet. Ik had de mobiel van 'em gekregen, nadat hij hem een half jaar heeft gebruikt.
|
Als je hem lief aankijkt krijg je misschien een nieuwe:)
|
Citaat:
|
via de AB oost kan dat zowiezo wel.
|
Urn begraven in de tuin, rotdag, rotbazin en ook nog leren voor herkansingen.
|
Ik ben supermoe, superchagerijnig en ongesteld.
|
Citaat:
|
Je mag mijne erbij hebben? :+
|
Ik bedank. Ben er net weer vanaf. :z
|
Hehe. :+ Je zou wel anders
|
Citaat:
|
kutje, ik heb net een sollicitatie uitgestuurd met de verkeerde bedrijfsnaam erin :+
|
zulke verstuurde mailtjes kun je natuurlijk niet terughalen hé?
|
nope.
|
fock, daar gaat het krasnapolsky
|
Wie kan mij opvrolijken?
|
Uw vriendje? :+
|
Is trainen.
|
Ga na zn training kijken:D
|
Gaat niet! Op woensdag wel, maar nu zit ie in Eindhoven en dat gaat allemaal even niet meer enzo. :+
|
moet je america's next top model gaan kijken, die zijn in amsterdam. Altijd leuk van die bitchen in 1 huis.
|
Haat het. :+
|
Teringg, ik moet echt een secretaresse nemen zeg. Zit bomvol met dubbele afspraken.
|
Citaat:
Citaat:
|
hotelnaam stond er 3 keer in, 2 daarvan waren goed veranderd.. 1tje niet? :+
|
Citaat:
-pizzakoerier, +- betaald als in de supermarkt, maar met fooi erbij kan het best leuk verdienen voor relaxed rondrijden. -Barman, chill je kunt diploma d'r voor op het internet behalen volgens mij. Heb het zelf gedaan door een avond een lezing bij te wonen. Daarna certificaat gekregen. Betaald chill, en de fooi is opnieuw lekker. ik zal nog wat meer bedenken. |
Citaat:
Zoiets ofzo? |
GDV, Ik moet nog zoveeeeeeeeeel leren !!!!!
|
Citaat:
en diploma?:') grapje zeker :+ |
Citaat:
correctie, certificaat. Hiermee mag je legaal achter de bar staan vanaf 15 jaar als ik me nog goed herinner bij je eigen vereniging/club. Tevens mag je met dit certificaat onder loondienst achter de bar staan. |
o ja kerel, een barman of 'achter de bar staan bij je vereniging/club' vind ik een heel verschil hoor :')
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
heeft niks met lezen te maken maar met reeel denken;) |
1 ik ben zelf geen 15
2 alles kan, stel dat het in een bejaardensoosbar dinges is 3 reeel denken zegt toch echt dat alles mogelijk is:) |
Citaat:
daarmee wil ik dus zeggen dat je zo'n ding niet nodig hebt als je 18 bent en ontopic: ik ben f.cking moe, ben al bijna 21 uur wakker, dus ik ga pitten. adios:wave: |
zo'n ding heb je altijd nodig wil je legaal achter de bar mogen staan:) ongeacht je leeftijd of je moet een algemene hygiene certi hebben ofzo.
|
Citaat:
|
Tussen mogen en legaal zijn zit een groot verschil:P
|
Nee.
OT: Weer zeven uur school. |
Hier ook 7 uur ofzo.. maar dan wel met 3 tussenuren achter elkaar |:(
|
Projectuur..
|
Maatschappijleer maken tijdens Nederlands.. hoezo te druk.
|
weer een les waarin onduidelijk is wat de opdracht is, wanneer wat af moet, etc...
|
auw, mn teen gescheurd :{
|
Citaat:
morgen tot kwartover 5 opschool :( |
ja bleef met mn kleine teen ergens achter hangen, waardoor er een scheurtje zit tussen mn 2 tenen.. :(
|
Citaat:
|
En ja hoor het is weer zo ver leuke show gaan we doen dacht ik.......zitten er alleen maar meisjes nummers in behalve daftpunk-around the world.Ik mag hierdoor nu leuk westlife - uptown girl doen en wat dacht je van het nummer ze kijkt nooit naar mij jahoor die mag ik ook doen....zucht.Hierbij komt ook dat ik moet dansen op atc-around the world.
Bij daftpunk-around the world is het veel leuker dansen dan die versie van atc,daar mag ik tenminste bodypoppen en de electricboogy doen.Het zal wel komen doordat we maar met 6 jonges zijn en 18 meisjes in de klas zitten maar dit gaat te ver vorige keer was het ook al zo. |
Citaat:
love dat intro :d |
En dan wordt je keihard gekwetst:(
|
Citaat:
|
Citaat:
:? |
Ik word een beetje schijtziek van t feit dat ik geen ritme heb, dat zelfs toen ik mn moeder vanochtend aan de lijn had, ik moest vragen welke dag t is, omdat ik t niet wist :{
|
Citaat:
|
dinsdag.
|
Citaat:
Citaat:
|
Oh sterkte..
|
Keb al een oplossing, ik ga mn leven verrijken:d
adioso:wave: |
Citaat:
|
van kipsaté maken krijg je vieze nagels :|
|
Morgen voor 8 uur melden. Overmorgen voor 8 uur melden. Vrijdag voor 8 uur melden. Maandag, eerste uur vrij, maar voor 8 uur melden. Dinsdag voor 8 uur melden.
:{ |
Godverdomme fan fucking tastisch.
Hebben we bijna alles klaar voor het verslag natuurkunde, hebben we nog tig dingen nagevraagd over onze berekeningen, was allemaal goed volgens de leraar. Komt 'ie net op het laatste moment aankankeren dat er iets toch niet klopt en dat het anders moet, stomme zak stront. |
tering hee. Ik heb een superpaarse vinger die behoorlijk pijn doet.. Zit m'n vader te zeiken dat ik morgen best mee kan spelen met de wedstrijd. De laatste keer dat ik doorspeelde terwijl iets pijn deed eindigde dat in een ingescheurde groeischijf in m'n heup.. Sukkol.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom moet je dan de hele week dat?
|
Jullie zeiken tering veel!
|
Citaat:
|
Dat dat gespam van jou nog wel eens een ban kan gaan worden.
|
en dat jullie tering veel zeiken!
|
Citaat:
|
Bah Bah Bah en nog is Bah.. Kut tekingen met hun kut lijnen niet niet meer weg willen en niet goed vormen.. Prut dingen.. komt nooit iets goed van.. En ohja Het moet zomer worden!.. :{
Bah :| |
Citaat:
OT: Ik moet nog huiswerk maken. |
Mijn neus is stom.
|
Hamer erop?
ot; Ik moet nog Engels doen, een swot analyse maken en nog meer geneuzel. Mindmap ofzo. |
dat was best een vage actie, maar ja je moet iets
|
Nog vier keer. :')
|
Putainnn, fucking saaii :(
|
Goedverdoeme.
|
Mensen die zeiken over de vakantiebestemming, maar zelf niks beters weten.
|
all hope is gone
|
koppijnfuck
|
oh, morgen om 6 uur m'n bed uit. Maar nu weet ik al dat het 8 uur wordt :+
|
ik ben moee...!!!!!!
|
ga naar bed ofzo dan :z
|
wat een nachtmerrie.. :(
|
laatste schoolexamen van mijn leven:'( en dat is kut tyfus tering Wiskunde
|
Kom je naar school voor een uurtje les..
|
Opendag enzo fokking saai.Wel lekkere dames hoor volgend jaar in recreatie.
|
au.
|
vrouwen...
|
mannen...
|
mensen...
|
Citaat:
|
leven in het algemeen...
|
ja et leven is best kut...
|
true that.
|
wth?
|
Citaat:
|
ban?
|
durf je niet? :o
|
wanna bet? :+
|
sure.. Jij durft mij niet te bannen.. ben ik veel te lief voor.. :yes:
|
3..2..1...
shi- je hebt gelijk. |
I know xD..
|
wth.
|
wth?
|
wth??
|
Henkuuuusss, ban die apen eens voor de wth-spam:]
|
Citaat:
vet irritant dit:{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
uitzetcentrum?
|
Oh, als iemand je om kwart over 1 wakker smst terwijl je er om 6 uur uit moet is niet grappig. :z
|
^mobiel op stil zetten, gewoon doorslapen of niet zeuren. Part of the deal:P
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:56. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.