![]() |
zwarte legging
zwarte sokken zwart wollen jurkje hoge bruine laarzen brede bruine riem grijs hemdje met kant zwart met roze kanten ondergoed. |
Citaat:
Citaat:
|
Zwarte broek
zwarte sneakers zwart met bruine zeer wijde blouse Zwarte bh, zwart ondergoed en zwart kanten hempje? :+ |
Citaat:
Trouwens, wtf moet een man met een haarband. :? Maar omdat ik nu toch reageer: - Spijkerbroek regular jack en jones zeer donkerblauw. - Zwarte sokken. - Grijze trui H&M. (zondag hé.) - M'n ketting die nooit meer af is geweest. - Oorbellen. |
als je lang haar heb is een haarband toch normaal?
OT groene trui jack en jones horloge oozoo donkerbruin spuiker broek met gaten er in cipo & baxx grijs met groen t-shirt adidas bruine schoenen van bommel oorbellen van die diamantjes bruine haarbant zwarte riem petroll armband bruin van H&M |
ohja en natuurlijk het kruisje om mijn nek ....
|
Vandaag me pyama(achtige iets) maar aangehouden...
|
Citaat:
Trouwens, ik dacht dat die oozoo horloges alleen hier te koop waren, ik heb er ook 1. :P |
grijze chillbroek
donkergrijs shirtje met lange mouwen lichtblauw hempje konijnensloffen muts |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
ja zo'n ding met van die punten zegmaar is in eerste instantie ook voor voetbal maar kan er zo ook mee door.
Kweet niet waar jij woont maar dat oozoo horloge heb ik uit Breda |
nu gewoon jongingbroek hemd en vest ben ook gewoon thuis @VAKANTIE
doei*) |
Citaat:
ot. - Checkered blouse J&J - Donkere spijkerbroek - Oorbellen, ketting en horloge + ring. - zwarte sokken. ( Zeeman Boxer.:+) |
een burka.
|
Citaat:
ot jogging broek (hoe the fack je het ook schrijft) t-shirt vest geiten wollen sokken:+ |
Blauwe adidas trui
oorbellen haarband gele boxer merkloos witten enkel sokken merkloos zwarte jogging broek merkloos slippers adidas |
Citaat:
|
Citaat:
|
badjas
pyjamabroek hemdje sokken |
Citaat:
|
Ik kom net m'n bed uitrollen samen met m'n matties. :+
|
Sokken, broek, onderbroek, t-shirt, vest.
|
londsdale heeft een burka ontworpen :P.... en ik vond 't al raar dat 't merk opgericht was door een neger.
|
horloge Zwart Armani
armband zwart H&M haarband bruin merkloos oorbellen (diamantjes) kruisje om mijn nek roze trui met papagaaien gsus donkere spijkerbroek h&m sneakers Reebok classic |
- Oorbellen, ketting, ring en horloge.
- Donkere spijkerbroek. - Zwarte sokken. - Wit Levi's t-shirt. - Daarover een blauw, wit rood met groene jack & jones trui. |
hoge bruine leren laarzen
zwarte legging zwarte sokken zwarte wollen jurk zwarte bodywarmer bruine leren riem grijs hemdje zwart/wit kanten ondergoed. |
Sportbroek, t-shirt, sokken.
|
Boxer en een zwarte korte broek van Nike.
|
roze slaapboxer met aapjes.
grijs hemdje. |
een badjas.
|
een boxer en sokken
|
Sokken, broek, onderbroek, vest, t-shirt.
|
boxer, sokken, spijkerbroek, riem, wit shirt, wit sweatshirt, zwart jasje
|
Nu nog alleen een badjas + handdoek
|
Adam
|
Kleding.
|
zojuist aangemeten omdat ik dalijk iets leuks ga doen :yes:
een net blousje blauw met wit van th een zwarte riem zwarte lak schoenen boticelli een donkere spijkerbroek th een zwart horloge armani een ketinkje met een kruisje zwarte oorbellen |
Vertel dan ook meteen wat je gaat doen:+
|
Citaat:
|
mijn voetbal fleecejack
donkerblauw gstar broek donkerpaars pieces shirt grijs hemdje grijze sokken zwart ondergoed |
ja ik vind het best wel leuk om er goed bij te lopen.En ik vind het ook best leuk om merken te dragen.Daarbij heb ik ook kleding die merkloos is als je dit topic wel eens bekijkt.
Maar ok laat ik eerlijk zijn ik ben redelijk merk geil ja :$. En ohja ezel ik ga met een meisje filmpje drankje hapje je kent het wel ik ben ongeveer nu weg wish me luck! |
Citaat:
|
neuk ze!
|
Citaat:
|
Citaat:
ik dacht dat jij lief, braaf en onschuldig was? ik ga het voortaan bol noemen (B.raaf, L.ief, O.nschuldig), anders blijfk typen:P |
Citaat:
|
Het was een leuke geslaagde avond.Ik heb me als een heer gedragen en haar netjes thuis gebracht...ik vind haar stiekem best wel leuk dus seks gelijk is er niet bij.
|
^netjes gedaan :d
|
- jogginbroek
- voetbalfleecejack - sokken |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:58. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.