![]() |
yeah, gaat helemaal los.
|
nu voel ik me blij maar ook weer niet :P.
dat meisje waar ik dus op ben kon een nummer niet vinden, dus ik heb me kapot gezocht, heb uiteindelijk het nummer gevonden. Zij is helemaal blij. Maar het kan nu zijn dat ze juist uit blijheid aan iedereen gaat vertellen dat ik zo'n uur me heb rot gezocht voor dat liedje, en dan komen ze er gewoon makkelijk achter dat ik verliefd ben :P |
Sort of goed :)
~Sndr |
Goed maar niet goed... Heb een geweldige vriend, maar hij gaat over 3 weken naar de luchtmacht.. LUCHTMACHT! kan ie niks beters verzinne? =(
|
goed wel, beetje moe.
|
noujah nu klote hea ;)
maar dat snappenjullie wel als jullie mijn topic lezen ;) |
ik voel me echt supermega gelukkig op het gebied van liefde!! ik heb sinds woensdag een heeeel lief vriendje.
hij wil de hele tijd me hand vasthouden en tegen elkaar aanliggen, zoooo lieff!! hij heeft al een paar keer gezoend, maar ik nog niet. en daar ben ik ook nog niet aan toe. maar hij wacht gewoon tot ik er wel klaar voor ben, terwijl hij heel graag met me wil zoenen. dat vind ik zoooooo sweet!!! |
geniet volop van het vrijgezelle bestaan.
|
ik voel me zwaar kloten :(ik heb niemand :(
|
aaah, kom maar.
|
ik voelde me gister nog gelukkig, maar nu begin ik aan mijn relatie met mijn vriendje te twijfelen. hij smst me heel de dag niet terug en laat gewoon niks van zich horen.
ik snap het niet... ik dacht dat hij me echt leuk vond... willen jullie reageren op me topic hierover? alvast bedankt! de link: http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=62354 |
Ik voel me prima!
|
Ik wil ik wil ik wil!
|
Ik ook.
|
Nasi eten?
|
ik heb liever bami.
|
ik wol geen chinees, ik wol patat!
|
raspatat! :love:
|
Fricandel :love:
|
fricandel met raspatat en lekker veel zelfgemaakte mayo :love:
|
geen mayo :no:
word ik dik van :$ |
mag jij wel curry
|
Geen saus! :no:
|
anders glijd het niet zo makkelijk naar binnen hoor
|
O, daar zorg ik wel voor *)
|
nee, geen saus.
|
Iets anders?
|
dat is ook saus.
|
ghehe, so what. ik zei dat IK geen saus wou *)
|
ik wil mayo :+
|
Scheelt niet veel :+
|
ik heb altijd die mayo.
|
Ik geef meestal weg
|
ik krijg het ook altijd van jou volgens mij.
hij werkt best ofnie? |
meis da wil oe nie wet`n
|
nee eigelijk niet nee.
bah. |
smeerkees
|
hihi
|
ja!
hihi maar weer! |
ik voel me nog steets zwaar kloten :(:(:(
|
moe/niet weten wat ik nu moet doen/jaloers
|
hmm tja op et moment weet ik et niet zo goed maarja zeker wel leuke meiden hier in de buurt :D... daar ligt et niet aan iig:P
|
bij mij gaat het zo tussen de 2... kben egt super verliefd op mn huidige vriend!!:love: maar gaat te veel alleen uit... weet egt nie wa te doen!!! :'(
|
confused, boos, gefrustreerd en verdrietig.
vind je eindelijk een meisje waarmee je je wel oud mee ziet worden... ./sigh oh en ik ben ongelukkig en kweet niet wat ik moet doen. pfff |
waarom moetie nou weer naar de luchtmacht gaan? T.T
|
super :)
|
Ik voel me heel stiekem op dat gebied:love:
|
Citaat:
|
hij woont zelf niet in dat kleine dorpje XD en ik ben hartstikke aardig, dus hij moet niet zeuren over de mensen hier XD
|
Zeeland is zowiezo kut
oja, ik ben vlieft... |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:27. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.