![]() |
Badjas
|
niks
|
:+
|
paars met blauw adidas jackie
zwarte spijkerbroek merkloos zwarte riem petrol oorbellen zwarte muts h&m reebok classics |
Citaat:
|
^ ik ook!
- m'n nieuwe lichtblauwe spijkberbroek - gebroken wit hemdje - bruin hemdje - zwart vestje - blauwe sjaal - grijze sokken - beige laarsjes met touwtjes |
gaat ook maar quasi merkgeil doen:P
- gstar spijkerbroek - wit sweatshirt - tom tailor shirt - tom tailor jasje sokken+ondergoed..blabla |
Citaat:
|
oh, ik heb ook nog wit kanten ondergoed aan.
|
Citaat:
En 't is ook eigenlijk een mannenmuts, maar die zijn nu eenmaal wel fijn. :+ |
die van je CKV-uitje? :love:
|
Citaat:
|
Een badjas.
|
Held!
|
Citaat:
Citaat:
|
die heeft die niet aan joh. :9
|
Hoe weet jij dat?! :o
|
Anders stond dat er wel bij toch? :+
|
Citaat:
|
Verwarmde vloer? :+
|
wortel is het zo'n soort sok muts die je hebt zegmaar die los zit aan de achterkant anders kan het best zijn dat we dezelfde muts hebben.
|
Citaat:
|
[QUOTE=Wortelbrood;1449465]Laat ik jullie mannen deze geweldig mislukte aap-foto niet ontnemen, en hem dus ook hier te posten. :+ Tijdens een leuk uitje met CKV, jeeuj.
*pic* ^zoals ik al zei. |
Citaat:
Maar geen koude voetjes dan?:o |
Citaat:
|
Citaat:
En de badkamer! :d Ik ga daar altijd met mn ipod tegen de badkuip aanzitten, is een gewoonte geworden. xD |
Ik zit liever in de badkuip. :+
|
Nee want zonder water is die koud!
|
ok wortel dan hebben wij dezelfde muts......maar niet dezelfde muts....
|
Citaat:
|
blablabla.
- Blauw/grijs gestreepte blouse. - Pall Mall spijkerbroek. - Zwarte sokken. - Wit T-shirt. |
Citaat:
|
Gekkie!
|
- Een licht blauwe broek (aan begin van de dag tenminste).
- Zwart ondergoed. - Een grijs hempje. - Een vest ding. - Roze sokken. - En een ketting. - Zwarte schoenen. |
Want... nu draag je geen broek meer? O.o
|
Of hij is nu niet meer licht blauw.
|
Neej aangezien iemand er 'perongeluk koffie overgooide' , en toen ik het 'kunst' lokaal in kwam er toen nog een emmer water waar je kwasten in moet schoon maken overheen ging8|8|8|
|
Citaat:
|
Nou tis een half vest, hij komt maar tot onder je bh:P maar niet zo een waar alleen je armen in kunnen.
|
een groene blablabla trui
h&m spijkerbroek oorbellen ketinkje |
- Blouse
- Spijkerbroek - sokken - boxer. |
Adidas schoenen
nike sokken bjorn kut boxer weet ik veel werk merk spijkerbroek xxxs t-shirt cc vest citizen horloge JJ riem ben ik nu kewl genoeg voor jullie:') |
nee.
|
een badjas en een boxer en sokken
|
korte lage beige laarzen
lichte spijkerbroek van gstar paars/grijs hemdje grijs langs vest zwart hemdje zwart ondergoed beige sokken. |
Een handdoek..
|
:9~ :+
|
wth
|
badjas.
|
Heldin!
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:29. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.